سه‌شنبه , آوریل 30 2024

بازی Contra Operation Galuga معرفی شد: بازگشت کنترا

شرکت کونامی از نسخه جدید سری بازی کلاسیک و محبوب Contra رونمایی کرد. بازی Contra Operation Galuga یک بازنمایی تازه از عناوین «بدو و بکش» کلاسیک دهه هشتاد میلادی است. عنوان جدید با گرافیک مدرن و صدای باکیفیت امروزی ساخته شده است و شامل دشمنان جدید، مراحل تازه، غول‌آخرهای متفاوت، مکانیک‌های تازه، سیستم تفنگ جدید و نبرد سرعتی کوآپ است.

بازی Contra Operation Galuga از دو بخش داستانی و آرکید پشتیبانی می‌کنند. بخش داستانی را می‌توان دو نفره و مشابه بازی‌های ابتدایی این مجموعه تمام کرد. بخش آرکید نیز حالت چهارنفره دارد و می‌توانید همراه دوستانتان به‌طور دائم بازی کنید. این بازی اگرچه در رویداد اخیر نینتندو و برای کنسول سوییچ معرفی شد، اما صفحه فروشگاهی پلی‌استیشن و کامپیوتر آن ایجاد شده است. به عبارت دیگر شاهد انتشار بازی کنترا جدید برای کامپیوتر و PS4 هم خواهیم بود. بیانیه رسمی نشان می‌دهد که بازی کنترا جدید برابی تمامی پلتفرم‌ها از جمله: پلی‌استیشن 4 و 5، نینتندو سوییچ، ایکس‌باکس وان و سری و کامپیوتر منتشر می‌شود.

بازی جدید کنترا به دنبال زنده کردن خاطرات گذشته عنوان مربوط به کنسول NES است. به همین دلیل بود که بازی در رویداد نینتندو معرفی شد و واضح است که تجربه آن روی کنسول سوییچ نسبت به دیگر پلتفرم‌ها، حس و حال بهتری خواهد داشت. داستان بازی جدید در مورد گروه تروریستی Red Falcon است که کنترل جزیره گالوگا در سواحل نیوزیلند را برعهده گرفته است. شما به‌عنوان یکی از کماندوهای ویژه کنترا به نام بیل رایزر به همراه لنس بین وارد جزیره می‌شوید. جنبه اکشن بازی از همان ثانیه اول آغاز می‌شود و شما در دل یک نبرد مهیج برای بازگردانی تعادل قدرت گیر خواهید افتاد.

بازی کنترا Contra Operation Galugaمعرفی بازی Contra Operation Galuga

توسعه‌دهنده این بازی، استودیو WayForward است. توسعه‌دهنده در توضیح بازی نوشته است که هشت مرحله دشوار طراحی شده است که باید با کمک تفنگ‌های مختلف آن‌ها را تمام کنید. امکان استفاده از تفنگ‌های لیزری و همچنین موشک‌های مختلف هم وجود دارد. می‌توان تفنگ‌ها را ارتقاء داد و حتی از قابلیت‌های فوق‌العاده Overload استفاده کرد. نکته قابل‌توجه، وجود سه درجه سختی است و اگر فکر می‌کنید توانایی شکست دادن دشمنان را ندارید، می‌توانید درجه سختی را کاهش دهید. بازی Contra Operation Galuga به دنبال زنده کردن میراث کنترا است.

چندین شخصیت با توانایی‌های ویژه قابل انتخاب خواهند بود و می‌توانید هشت مرحله ویژه بازی را هر بار به شکل تازه‌ای تجربه کنید. باس فایت‌های ویژه نیز طراحی شده‌اند که توسعه‌دهنده آن‌ها را «افسانه‌ای» خوانده است. یک سری تفنگ‌های جدید نیز اضافه شده‌اند که جریان بازی عوض می‌کنند. انتشار بازی جدید کنترا بر عهده شرکت کونامی است و باید منتظر اعلام اطلاعات بیشتر بمانیم. طبق گفته‌ها، بازی جدید کنترا در اوایل سال 2024 منتشر می‌شود. نظر شما در مورد این عنوان تازه چیست؟

Contra Trailer

تریلر معرفی بازی Contra: Operation Galuga

منبع: Gematsu


منبع par30games.net

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + یازده =