سه‌شنبه , می 21 2024

با اعلام عرضه Ark: Survival Ascended، بازی Survival Evolved از دسترس خارج خواهد شد

[ad_1]

بازی Ark: Survival Ascended یک ریمستر نسل نهمی برای Survival Evolved خواهد بود. این بازی که بر پایه موتور آنریل‌انجین ۵ ساخته شده، قبل از پایان ماه آگوست عرضه می‌شود.

استودیو Wildcard با وجود به عقب انداختن عرضه Ark 2 تا اواخر سال ۲۰۲۴، همچنان برنامه‌های دیگری برای طرفداران این سری دارد. به گفته استودیو، این ریمستر یک جهش نسل بعدی برای ایکس‌باکس سری اکس و اس و کامپیوتر‌های شخصی خواهد بود که تا قبل از پایان ماه آگوست عرضه می‌شود. بعد از عرضه این بازی، سرور‌های Survival Evolved خاموش خواهند شد و بازیکنان می‌توانند روی سرور‌های خصوصی و به صورت تک‌نفره آن را تجربه کنند. بازی Survival Ascended از فناوری‌های Nanite ،Lumen و RTXDI بهره خواهد برد که نوید یک بازسازی کامل را می دهد. بازیکنان می‌توانند پویایی آب، شاخ و برگ‌های تعاملی (زنده)، فیزیک طبیعی و جزییات بیشتر را ببینند.با اعلام عرضه Ark: Survival Ascended، بازی Survival Evolved در ماه آگوست از دسترس خارج خواهد شد

در همین حال، تایید شده است که ریمستر از حالت چندنفره کامل کراس پلتفرم، پیشرفت متقابل، ضد تقلب کراس پلتفرم و چند نفره کراس پلتفرم پشتیبانی می‌کند و مود کاملاً اصلاح‌شده Survival of the Fittest را نیز خواهد داشت. علاوه بر این، محتوا‌های هنری در طول بازی به‌روزرسانی می‌شوند و رویدادهای تعطیلات و به‌روزرسانی محتوا نیز پس از عرضه منتشر خواهد شد.

بهبود‌‌های بسیاری برای بهبود تجربه کاربری بازی، تغییرات متعادل‌کننده و به‌روز‌رسانی محتوا برای این ریمستر تایید شده‌اند. همچنین دویدن و پیاده‌روی، مینی‌مپ به‌روزشده، دوربین سوم‌شخص اختیاری و موارد دیگر از این ریمستر فاش شده‌اند.

در زمان عرضه، بازی Ark: Survival Ascended حاوی بسته‌های Scorched Earth، و Survival of the Fittest Mode خواهد بود. بازیکنان همچنین قادر به خرید دو بسته الحاقی جداگانه خواهند بود که شامل Scorched Earth،  بسته الحاقی Aberration (Q4 2023) و (Extinction (Q1 2024 می‌شود. همینطور بسته Genesis Pass شامل Genesis Part 1 (Q1 2024) و Genesis Part 2 (Q2 2024) خواهد بود.

بازی بدون بسته‌های الحاقی با قیمت ۳۹.۹۹ دلار برای پلی‌استیشن ۵ به فروش می‌رسد. در همین حال، برای ایکس‌باکس سری ایکس و کامپیوتر‌های شخصی، استودیو وایلدکارت باندل Ark Respawn را به قیمت ۴۹.۹۹ دلار به فروش خواهد رساند که شامل هر دو بازی Ark: Survival Ascended و Ark 2 خواهد بود. این بسته از آگوست امسال، به مدت یک سال قابل‌خریداری خواهد بود و پس از آن، دو بازی به صورت جداگانه به فروش می‌رسند.

در ادامه، با مطالعه آخرین اخبار بازی همراه پی‌اس‌آرنا بمانید.

[ad_2]
منبع psarena.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − هفده =