پنج‌شنبه , می 16 2024

رفع مشکلات بازی Hogwarts Legacy از 0 تا 100

[ad_1]

بعد از عرضه رسمی بازی میراث هاگوارتز شاهد یکسری باگ های اولیه در گیم پلی بودیم که همین موضوع سبب شد تا نیم نگاهی به راهکار های رفع مشکلات بازی Hogwarts Legacy داشته باشیم که پیشنهاد می شود با ما در ادامه همراه باشید.

میراث هاگوارتز با در اختیار داشتن مزیت های برجسته و خط داستانی عظیم توانسته گیم پلی طولانی مدتی را عرضه کند و همین موضوع سبب شد تا توسعه دهنده برای رفع مشکلات و باگ های بازی با مشکلات بسیاری مواجه باشد. بعد از عرضه بازی از سوی کاربران یکسری گزارش های اولیه از مشکلات بازی عرضه شد که برای رفع مشکل بازی Hogwarts Legacy راهکار های مناسبی از سوی گیمرها و توسعه دهنده روانه اینترنت شد که در ادامه قصد داریم آنها را با شما در میان بگذاریم.

فهرست مطالب

رفع مشکلات بازی Hogwarts Legacy

جهت آشنایی با راهکارهای رفع مشکل بازی Hogwarts Legacy با ما همراه باشید.

1. مشکل افت فریم Hogwarts Legacy

مشکل افت فریم hogwarts legacy

در رابطه با لگ و یا کاهش فریم در بازی های ویدیویی به ویژه میراث هاگوارتز شما باید تنظیمات اولیه و اصلی بازی را تغییر دهید تا بتوانید به فریم و کیفیت بهتری به نسبت سیستم خود دسترسی داشته باشید. در این میان معمولا بعد از وارد شدن به بازی شاهد کرش خواهیم بود زیرا سیستم سخت افزاری بازی توان اجرای بازی را نداشته و برای رهایی از زیر فشار، بازی مربوط را به صورت خودکار میبندد.

همچنین بخوانید :

در این هنگام شما با کاهش دادن رزولوشن و کیفیت میتوانید از شر این مورد خلاص شوید که برای اینکار کافیست وارد تنظیمات بازی و سپس رزولوشن یا گرافیک شوید. مقدار فریم و یا کیفیت بازی را کمتر کنید و تنظیمات را ذخیره سازی نمایید. در ادامه از بازی خارج شوید و مجدد وارد آن شوید. اگر در این زمینه با مشکل دیگری مواجه شدید میتوانید با ما در بخش نظرات همراه باشید و یا از روش های دیگری که در ادامه آمده است استفاده نمایید. لازم به ذکر است از این طریق برای حل مشکل لگ بازی Hogwarts Legacy نیز استفاده می شود.

2. دانلود زیرنویس بازی Hogwarts Legacy

برای درک بهتر بازی از لحاظ داستانی نیاز به زیرنویس داریم که این مورد خوشبختانه امروزه از سوی سایت های بسیاری انجام میگیرد. اما اگر تصمیم دارید که بازی را به همراه زیر نویس اجرا کنید دو مسیر پیش روی شما بوده که میتوانید از آنها در این زمینه استفاده کنید.

مورد اول دانلود بازی به صورت زیرنویس همراه بوده که در این زمینه سایت های ارائه دهنده زیرنویس با اعمال فایل مربوط روی بازی، انجام اقدامات دیگر از سوی گیمر را بی نیاز می سازند که پیشنهاد می شود در این زمینه از سایت های این چنینی استفاده کنید. اما اگر زیر نویس را به صورت جداگانه دریافت نموده اید میتوانید از روش زیر استفاده کنید.

همچنین بخوانید :

مورد دوم فعال سازی جداگانه زیرنویس روی بازی بوده که این مورد بسته به فایل هایی است که از سایت های مختلف دانلود میکنید زیرا شرایط فعال سازی هر زیرنویس به نسبت سایت دیگر متفاوت بوده و نمیتوان روش ثابتی را برای هریک درنظر داشت. جهت آشنایی با روش دانلود دیتای بازی Hogwarts Legacy با ما همراه باشید.

3. دانلود دیتای بازی Hogwarts Legacy

دانلود دیتای بازی hogwarts legacy

در رابطه با بسته های جداگانه ای که از سوی توسعه دهنده بازی منتشر شده بود در حال حاضر امکان دریافت مستقیم از یکسری سایت های رابط وجود نداشته است. اما اگر به دنبال دانلود دیتای بازی Hogwarts Legacy و یا بسته های جدید مانند پرمیوم هستید پیشنهاد می شود از نسخه های اورجینال استیم استفاده نمایید که برای اینکار میتوانید یک اکانت برای خود راه اندازی کنید تا تمام داده های دریافت شده روی اکانت شما ذخیره سازی شود و نیازی به دانلود و یا خرید مجدد نداشته باشید.

اگر از نسخه دانلودی استفاده کرده اید برای کرک بازی Hogwarts Legacy میتوانید فایل جداگانه کرک را دریافت و محتویات را در مسیر نصب بازی کپی کنید. با قرار دادن کرک در مسیر نصب و اجرای آن میتوانید بازی را کرک کنید که در این زمینه محدودیت و یا مشکلی پیش روی شما نخواهد بود.

منتخب کاربران
[ad_2]
منبع www.plaza.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × سه =