پنج‌شنبه , می 9 2024

معرفی انیمه روز مرخصی آقای شرور

شخصیت‌های منفی بسیاری در انیمه‌ها دیده‌ایم که به دنبال نابودی زمین و از بین بردن نسل بشر بوده‌اند، اما شخصیت منفی انیمه روز مرخصی آقای شرور با همه آن‌ها فرق دارد. با پلازا همراه باشید تا انیمه Mr. Villain’s Day Off را با هم بررسی کنیم.

انیمه روز تعطیل آقای ویلن یکی از جذاب‌ترین انیمه‌ها در ژانر روزمره و کمدی است. این انیمه داستانی بسیار ساده و اپیزودیک دارد و در هر قسمت ما را با ماجراهای بامزه آقای ژنرال شرور که می‌خواهد زمین را نابود کند، روبرو می‌کند. اگر طرفدار انیمه‌های کمدی هستید، این انیمه را از دست ندهید.

فهرست مطالب

داستان انیمه روز مرخصی آقای شرور

داستان این انیمه درباره برترین ژنرال لیگ اهریمن وارومونو-سان است که قصد دارد بشریت را نابود کرده و به نام زادگاهش زمین را تصاحب کند. به همین دلیل، او با در کالبد یک انسان عادی به زمین آمده و قصد دارد از نزدیک با زندگی انسان‌ها آشنا شود. ژنرال اهریمن هر روز بعد از کار در مقر فرماندهی اهریمن‌ها به خانه کوچک خود می‌رود و سعی می‌کند همانند یک انسان زندگی کند.

او هر روز به سختی کار می‌کند و شب بعد از کار، به فروشگاهی که بر سر راه خانه‌اش است سر می‌زند و خوراکی‌های جدید انسان‌ها را امتحان می‌کند. همچنین، روزهای تعطیل نیز سعی می‌کند خود را از کار دور کرده و به استراحت و تفریح بپردازد. در یکی از روزهای تعطیل او از یک باغ وحش دیدن می‌کند و با موجودی بسیار بامزه به نام «پاندا» آشنا می‌شود. دیری نمی‌گذرد که او به پانداها و هر چیزی که مربوط به آن‌ها باشد علاقمند می‌شود.

از سویی دیگر، چند قهرمان که وظیفه محافظت از زمین را برعهده دارند نیز از حضور ژنرال وارومونو و دیگر اهریمن‌ها باخبر می‌شوند. اما علایق و سبک زندگی جدید ژنرال آن‌ها را شوکه می‌کند. برای پی بردن به ادامه داستان انیمه روز مرخصی آقای شرور را تماشا کرده و لذت ببرید.

شخصیت های انیمه روز مرخصی آقای شرور

شخصیت‌های بامزه و دوست داشتنی انیمه Mr. Villain’s Day Off بر جذابیت این اثر افزوده‌اند. شخصیت‌های این انیمه را قهرمانن و اهریمن‌های قوی و قدرتمند تشکیل می‌دهند. با این حال، هر کدام از آن‌ها نقص‌هایی دارند که آنان را بامزه‌تر ساخته است. کاراکترهای انیمه مرخصی روزانه ی آقای ویلن به شرح زیر هستند:

وارومونو-سان (Warumono-san) | انیمه روز مرخصی آقای شرور

معرفی انیمه مرخصی روزانه ی آقای ویلن

وارومونو برترین و قوی‌ترین ژنرال لیگ اهریمن است که می‌خواهد تمام نسل بشر را نابود کرده و زمین را تصاحب کند. او عاشق پانداها است و دوست دارد تمام وسایل پاندایی را خریداری کند. او به قدری به پانداها علاقه دارد که حتی نمی‌تواند دسرهای شبیه پاندا را بخورد. وارومونو هر روز خود را روی زمین می‌گذراند و سعی می‌کند همانند انسان‌ها رفتار کند. این مسئله او را با دنیای انسان‌ها آشنا کرده و دوستانی نیز پیدا می‌کند.

با وجود این که ژنرال اهریمن‌ها است، اما بسیار مهربان بوده و به همه حتی قهرمانانی که قصد شکست دادن او را دارند نیز کمک می‌کند. وارومونو معتقد است که در روز تعطیل باید به کلی از کار فاصله گرفته و حتی با همکارانش نیز روبرو نشود. او نه تنها یک مبارز عالی است، بلکه در آشپزی و دیگر کارهای خانه نیز تبحر دارد.

شینتارو آسامونا (Shintarō Asanuma) صداپیشگی این شخصیت را برعهده دارد. شینتارو آسامونا ترانه‌سرا، بازیگر، ویس اکتور و کارگردان ژاپنی است که تاکنون شخصیت‌های انیمه‌ای بی‌شماری را دوبله کرده است. از بین شخصیت‌هایی که او دوبله کرده می‌توان به نیشیکی نیشیو (Nishiki Nishio) در انیمه توکیو غول، ماساکی تاکیگاوا (Masaki Takigawa) در انیمه تسورونه، یوگتسو موراتا (Ugetsu Murata) در انیمه گیون و میناماتو نو هیروماسا (Minamoto no Hiromasa) در انیمه اونمیوجی اشاره کرد.

آکاتسوکی رد (Akatsuki Red)

بررسی انیمه Mr. Villain’s Day Off

آکاتسوکی رد یکی از قهرمانان افسانه‌ای است که وظیفه دارد جلوی ژنرال را گرفته و زمین را نجات دهد. اولین دیدار او و ژنرال اهریمن در باغ وحش بود؛ زمانی که هر دوی آن‌ها برای دیدن پانداها به آن‌جا رفته بودند. وقتی کاتسوکی قصد داشت با او بجنگد، وارومونو جلوی او را می‌گیرد. چرا که نمی‌خواست روز تعطیل خود را خراب کند.

کاتسوکی یک قهرمان خبره و قوی است، اما یک مشکل بزرگ دارد؛ او حس جهت‌یابی ندارد و نمی‌تواند مسیرها را از هم تشخیص دهد. به همین دلیل، به راحتی گم می‌شود و حتی مسیر بازگشت به خانه را نیز از یاد می‌برد. این موضوع سبب می‌شود که همه، حتی وارومونو ژنرال اهریمن، نیز به او کمک کنند تا مسیر درست را تشیص دهد. کاتسوکی دیرتر از بقیه به گروه قهرمانان می‌پیوندد، زیرا مدام گم می‌شد و کسی نمی‌توانست او را پیدا کند.

هیرو ایشیباشی (Hiiro Ishibashi) ویس اکتور جوان ژاپنی صداپیشگی این شخصیت بامزه را برعهده دارد. ایشیباشی بسیار جوان است و به همین دلیل کارنامه هنری او چندان پربار نیست. می‌توان گفت انیمه روز مرخصی آقای شرور اولین اثر مهم و شناخته شده او است.

همچنین بخوانید :

سوتن بلو (Sōten Blue) | انیمه روز مرخصی آقای شرور

زمان پخش انیمه روز مرخصی آقای شرور

سوتن بلو در انیمه Mr. Villain’s Day Off یکی دیگر از قهرمانان قوی زمین است. سوتن بلو بعد از بلک، بزرگترین عضو گروه قهرمانان است. او با وجود داشتن اخلاق دمدمی و خشکش به تمامی اعضای گروه اهمیت می‌دهد و همانند یک برادر بزرگتر با آن‌ها رفتار می‌کند. پدر او نیز یکی از جنگجویان بود و پس از یک اتفاق، تمام قدرتش به پسرش سوتن منتقل شد. به همین دلیل، از کودکی به همراه دیگر قهرمانان در کمپ زندگی می‌کند. او مدام دلدرد و دلپیچه دارد؛ به گفته خودش هنگام استرس و ناراحتی به معده درد عصبی دچار می‌شود.

تاکویا اگوچی (Takuya Eguchi) صداپیشه بامزه سوتن بلو است. اگوچی انیمه‌های بسیار ارزشمندی در کارنامه هنری خود دارد که از بین آن‌ها می‌توان به انیمه گیون به جای شخصیت آکیهیکو کاجی (Akihiko Kaji)، انیمه 91 روز به جای شخصیت نرو وانتی (Nero Vanetti)، بلک جک جوان به جای شخصیت جو (Jou)، انیمه جاسوس x خانواده به جای شخصیت لوید فورگر (Loid Forger)، انیمه ماشل به جای دات برت (Dot Barrett) و انیمه dead mount death play به جای شخصیت تسوباکی ایوانومه (Tsubaki Iwanome) اشاره کرد.

یوی‌یامی بلک (Yoiyami Black)

زمان پخش انیمه روز مرخصی آقای شرور

یویامی بلک بزرگ‌ترین عضو گروه قهرمانان است. او معمولا تمام کارهای مربوط به وظایف قهرمانان مانند گشت‌زنی، کشف قدرت قهرمانان و آموزش آن‌ها رسیدگی می‌کند. بلک برخلاف ظاهر سردش بسیار مهربان است و تمام تلاش خود را می‌کند تا قهرمانان احساس کمبود نکنند. او در گذشته عضو یک گروه قهرمان دیگر بود، اما پس از کشته شدن همرزمانش تنها ماند. پس از آن اتفاق غم‌انگیز او به سازمان پرورش قهرمانان و رونجرها کمک کرد تا قهرمانان جدید را پیدا کرده و آموزش دهد.

یویامی بلک عاشق گربه‌ها است. شب‌ها حین گشت زنی به گربه‌ها غذا می‌دهد و وقت می‌گذراند. به دلیل کار زیاد و گشت‌زنی‌های طولانی، بلک معمولا خسته به نظر می‌رسد و گاهی هم ایستاده می‌خوابد.

ویس اکتور خوش صدای این شخصیت کسی جز یویچیرو یومه‌هارا (Yūichirō Umehara) نیست. یویچیرو صدایی بسیار گرم و جذاب دارد که سبب محبوبیتش بین اوتاکوها شده است. از بین شخصیت‌هایی که او با صدای بی‌نظیرش دوبله کرده می‌توان به آبل واکر (Abel Walker) در انیمه ماشل، یوسه شیروساکی (Yūsei Shirosaki) در انیمه رئیس من بامزه‌ است، کیا یوتو (Keiya Utō) در انیمه دختر و سگ نگهبانش، رنه سیم در انیمه اسرافیل پایانی و توجو در انیمه نیروی آتش اشاره کرد.

همچنین بخوانید :

رونی (Rooney) | انیمه روز مرخصی آقای شرور

داستان انیمه روز مرخصی آقای شرور

رونی منشی وارومونو است و به همین دلیل در انیمه روز مرخصی آقای شرور اکثر اوقات او را با کوهی از مدارک و اسناد می‌بینیم. او اهمیت زیادی به رئیس خود می‌دهد و سعی می‌کند در شناخت انسان‌ها به او کمک کند. همچنین، احترام زیادی نیز برای او قائل است، به طوری که درباره پانداها تحقیق کرده و اطلاعات جدید خود را در اختیار ژنرال اهریمن می‌گذارد. او عاشق این است که به همراه وارومونو زیر کرسی بنشیند و بازی پوست کندن نارنگی را همراه او انجام دهد؛ در این بازی آن دو نارنگی‌ها را به اشکال بامزه‌ای همچون حیوانات درمی‌آورند. رونی اولین کسی بود که به وارومونو هدیه کریسمس داد.

سوما سایتو (Soma Saito) خواننده و دوبلور ژاپنی صداپیشگی این شخصیت را برعهده دارد. سایتو یکی از کهنه‌کارهای دنیای هنر است و انیمه‌های بسیار زیادی را با صدای خاص و عمیق خود دوبله کرده است. از بین این انیمه‌ها می‌توان به انیمه موریاتی وطن پرست به جای ویلیام جیمز موریارتی، انیمه قفل آبی به جای هیوما چیگیری (Hyōma Chigiri)، ورژن 2023 انیمه رورونی کنشین به جای شخصیت کنشین، انیمه دختر نامیرا نمایش مرگ به جای شخصیت Jack the Ripper و انیمه ساساکی و میانو به جای شخصیت یوشیکازو میانو (Yoshikazu Miyano) اشاره کرد.

تریگر (Trigger) | انیمه روز مرخصی آقای شرور

شخصیت های انیمه روز مرخصی آقای شرور

بعد از اورومونو، تریگر قوی‌ترین ژنرال اهریمن است. تریگر از اورومونو متنفر است و تمام تلاشش را می‌کند که ثابت کند از او بهتر است؛ به همین دلیل، زمان‌هایی که مجبور می‌شود با اورومونو همکاری کند بدترین ساعات زندگیش است.

یوییچی ناکامورا (Yuichi Nakamura) ویس اکتور صداطلایی ژاپنی این شخصیت را دوبله کرده است. اگر اوتاکو باشید، مطمئنا صدای زیبا و بسیار جذاب او را در انیمه‌های بسیاری شنیده‌اید. ناکامورا در انیمه‌هایی همچون انیمه جوجوتسو کایسن به جای گوجو ساتورو (Satoru Gojō)، انیمه توکیو غول به جای شخصیت رنجی یومو (Renji Yomo)، انیمه اسرافیل پایانی به جای گورن ایچینوسه (Guren Ichinose)، انیمه قفل آبی به جای ریوسای شیدو (Ryūsei Shidō) و انیمه کیمیاگر تمام فلزی به جای شخصیت گرید (Greed) حضور داشته است.

شینونومه پینک (Shinonome Pink)

کاراکترهای انیمه مرخصی روزانه ی آقای ویلن

تنها قهرمان زن در بین گروه رنجرها است که از کودکی به همراه بلو و رد بزرگ شده است. او و بلو به ظاهر با هم کنار نمی‌آیند، اما در حقیقت به هم اهمیت داده و مانند خواهر و برادر هستند. شینونومه پینک عاشق یک انیمه به نام دختر جادویی است و او آرزو دارد روزی بتواند قهرمان بودن را کنار گذاشته و همانند دختر جادویی به یک سبلریتی تبدیل شود.

همچنین بخوانید :

نقد انیمه Mr. Villain’s Day Off

نقد انیمه Mr. Villain’s Day Off

انیمه روز تعطیل آقای ویلن یکی از انیمه‌های جذاب زمستان 2023 بوده که از روی مانگایی 6 جلدی با همین نام نوشته یو موریکاوا (Yuu Morikawa) ساخته شده است. یوشینوری اوداکا (Yoshinori Odaka) نیز کارگردانی انیمه روز مرخصی آقای شرور را برعهده داشت.

تعداد قسمت های انیمه روز مرخصی آقای شرور در 12 اپیزود خلاصه می‌شود. هر کدام از اپیزودهای این انیمه به یک ماجرای جدید و جنبه خاصی از زندگی جدید ژانرال اهریمن می‌پردازد. با این که داستان این انیمه تقریبا فانتزی و ماورایی است اما با لحنی طنز و کنایه‌آمیز زندگی سخت کارمندان و حقوق‌بگیران را نشان می‌دهد.

علاوه بر این‌ها، در جای جای این انیمه نکات خوبی درباره زندگی نیز گوشزد شده است؛ به عنوان مثال، آقای اهریمن همیشه بعد از یک روز سخت کاری از خود با یک خوراکی خوشمزه بخاطر تلاش‌ها و موفقیت‌های کوچکی که در طول روز داشته است، تشکر می‌کند. قدردانی از خود، یک نکته بسیار مهم در زندگی است که بزرگسالان ممکن است آن را فراموش کرده باشند.

به طور کلی، با توجه به ژانر انیمه مرخصی روزانه ی آقای ویلن و داستان آن می‌توان گفت که این انیمه در نوع خود به خوبی عمل کرده است و یکی از آثار خوب این ژانرها به حساب می‌آید.

همچنین بخوانید :

کلام آخر

با انیمه روز مرخصی آقای شرور آشنا شدید. این انیمه شما را با ژنرال اهریمن بزرگ همراه ساخته و زندگی جدید او را با تمام تجربیات بامزه‌اش همراه می‌سازد. انیمه روزتعطیل آقای ویلن یکی از آثار خوب در ژانر روزمره و کمدی است و می‌تواند انتخابی بسیار مناسب برای آخر یک روز سخت کاری باشد. از این که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید، سپاسگزاریم. نظر شما درباره انیمه Mr. Villain’s Day Off چیست؟


منبع www.plaza.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × سه =