یکشنبه , می 19 2024

بازیگران سریال تو را به غریبه ها نمیدم【بیوگرافی و داستان】

[ad_1]

سریال “تو را به غریبه ها نمیدم” از جدیدترین سریال‌های در حال پخش شبکه آ تی وی ترکیه است که بسیار مورد توجه  قرار گرفته است. شبکه atv ترکیه، یکی از محبوب‌ترین کانال‌های تلویزیونی این کشور است و با برنامه‌هایی همچون “غنچه‌های زخمی”، “تو بگو دریای سیاه” و “خواهران و برادران” محبوبیت زیادی دارد.

سریال “تو را به غریبه ها نمیدم” توسط علی بالجی کارگردانی شده و شهرزاد تونوس تاشچی، داملا گوچر و صمد اصلان نویسندگی آن را بر عهده دارند. این سریال بر اساس سریال فیلیپینی “برای همیشه” ساخته شده است.

در این مقاله از تایم سیتی با معرفی جزئیات بیشتر درباره سریال “تو را به غریبه ها نمیدم”، پیشنهاد می‌شود که همراه ما باشید

داستان سریال تو را به غریبه ها نمیدم

این داستان درباره‌ی زلیش، یک دختر پرتلاش و شجاع است که مزرعه‌ای توت فرنگی را اداره می‌کند. زلیش در کنار کوه و طبیعت زندگی می‌کند و سعی می‌کند محصولاتش را به سرعت بفروشد تا مزرعه‌اش را نجات دهد. به طور همزمان، یک پسر به نام مهمت که صاحب هتلی است و به عشق اعتقادی ندارد، وارد داستان می‌شود. روزی، در یک تصادف با کامیون حامل بار توت فرنگی زلیش، تمام محصولاتش از دست می‌رود. حالا، مهمت مجبور است تا در مدت کوتاهی که تا تحویل بارها باقی مانده، تلاش کند تا خسارت زلیش را جبران کند. این داستان، خلاصه‌ای از سریال تو رو به غریبه‌هاست که قصه‌ی جذابی دارد.

بازیگران سریال تو را به غریبه ها نمیدم ؛ امره بی ( مهمت )

امره بی ( مهمت )

امره بی بازیگر نقش اصلی سریال “تو را به غریبه ها نمیدم”، در تاریخ ۹ می ۱۹۹۷ در استانبول به دنیا آمد. پس از فارغ‌التحصیلی از دبیرستان، این هنرپیشه خوشتیپ به دلیل علاقه شدید به بازیگری، در کارگاه بازیگری کرافت، آموزش بازیگری را از Devrim Yalçın فرا گرفت. این بازیگر با قد ۱۷۸ سانتی‌متر و وزن ۷۵ کیلوگرم در سریال “لالایی بالکان” شناخته شده است. پیش از این، امره بی در تولیداتی مانند “دستم را رها نکن” و “نام افسانه” نیز بازی کرده است. نام امره بی، که اصالتاً یک مهاجر آلبانیایی است، برای مدتی با بازیگری به نام سوده زولال گولر مطرح بوده است؛ اما در حال حاضر، او مجرد است.

بازیگران سریال تو را به غریبه ها نمیدم ؛ بوسه مرال ( زلیس )

بوسه مرال ( زلیس )

بوس مرال، بازیگر نقش اول در سریال “ورمم سنی اللر”، در تاریخ ۲۵ جولای ۱۹۹۹ در استانبول به دنیا آمده است. او دوره‌های تئاتر و بازیگری را در مرکز هنری Müjdat Gezen فرا گرفته است. قد و وزن بوس مرال به ترتیب ۱۶۷ سانتی‌متر و ۵۲ کیلوگرم است. او برای نقش اولش در سریال “دستم را رها نکن” شهرت یافت و در سال ۲۰۱۸ با بازی در سریال “آنسوی اژه” به تجربه بازیگری خود ادامه داد. برخی از سریال‌های دیگری که در آن‌ها حضور داشته، “داستان ما”، “دستم را رها نکن” هستند. بوسه مرال معشوقه‌ای ندارد و با بازیگر Emre Bey در نقش Zeliş در سریال تلویزیونی ” Seni Ellere Vermem” همکاری می‌کند.

بازیگران سریال تو را به غریبه ها نمیدم ؛ ایلایدا ایلدر ( هنده )

ایلایدا ایلدر ( هنده )

ایلایدا ایلدر، بازیگر سریال “تو را به غریبه ها نمیدم”، در تاریخ 10 فوریه 1996 در شهر استانبول به دنیا آمد. او فارغ التحصیل رشته بازیگری از دانشگاه یدیتپه است و قد و وزن او به ترتیب 167 سانتی‌متر و 54 کیلوگرم است. ایلایدا ایلدر تجربه بازیگری خود را در سال 2017 با بازی در سریال “عشق لفظی است” کسب کرد و در سریال‌هایی مانند “دختر سفیر”، “وعده‌ی شنیدنی”، و “سرباز” حضور داشته است.

بازیگران سریال تو را به غریبه ها نمیدم ؛ فاتح ال ( شاکر )

فاتح ال ( شاکر )

فاتح آل، بازیگر محبوب سریال‌های تلویزیونی، در نقش یاووز از سریال کامیون قرمز و پس از پرطرفداری در سریال پرندگان بی بال، در پروژه‌ی جدید “تو را به غریبه ها نمیدم” حضور خواهد داشت. فاتح آل در ۱۲ سپتامبر ۱۹۷۶ در آنکارا به دنیا آمده و دانشجوی گروه تئاتر دانشگاه فاتح آنکارا بوده است. وی با بازی در سریال “قرن باشکوه” شروع به کار کرده و با نقش Matrakçı Nasuh در این سریال نامی برای خود در صنعت سینما و تلویزیون کسب کرده است. اخیراً در سریال پرندگان بی بال، با نقش مظفر شهرت به دست آورده است.

بازیگران سریال تو را به غریبه ها نمیدم ؛ فیلیز احمد ( پری )

فیلیز احمد ( پری )

یلیز احمت در سال ۱۹۸۷ در استانبول متولد شد و پس از فارغ‌التحصیلی از دانشگاه، به بازیگری روی آورد. او با بازی در سریال “آشتی” که در سال ۲۰۰۴ پخش شد، برای اولین بار به تلویزیون روی آورد و با بازی در نقش “داملا”، توجه بسیاری از منتقدان را به خود جلب کرد. احمت پس از آن به بازی در سریال‌های دیگری مانند “کادینی یلدیز”، “پرستارهای عاشق” و “خانه شیرینی” پرداخت. همچنین در سال ۲۰۱۷ با بازی در فیلم “مرغ سحرخیز” به بازیگری در سینما نیز روی آورد. فیلیز احمت با استعداد و تلاش بسیاری که در کنار همراهی با سواد و شخصیت زنی قوی برای خود به نمایش گذاشته است، موفق به کسب شهرت و احترام در صنعت بازیگری شده است.

بازیگران سریال تو را به غریبه ها نمیدم ؛ جیهات تامر ( ادریس )

جیهات تامر ( ادریس )

جیهات تامر، بازیگر کهنه کار و محبوب، پس از حضور در سریال “ملکه” به عنوان بازیگر مهمان، با پروژه‌ی جدید خود “Goodness” در سال ۲۰۲۲ به تلویزیون بازگشته است. او در ۲۴ فوریه ۱۹۴۳ در استانبول به دنیا آمده است و در سن ۸۰ سالگی به عنوان فارغ التحصیل آکادمی هنرهای زیبای دانشگاه معمار سینان، تجربه‌ی خود را در صنعت بازیگری به ارمغان آورده است.

بازیگران سریال تو را به غریبه ها نمیدم ؛ بولنت آلکیش ( آکیف )

بولنت آلکیش ( آکیف )

بولنت الکیش، بازیگر ترک ۴۹ ساله‌ای است که اخیرا در سریال‌های تلویزیونی مانند “طوق گرد و خاکی”، “شمشیر بارباروسلار مدیترانه” و “همه چیز درباره ازدواج” حضور داشته است. او در تاریخ ۲۵ ژوئیه ۱۹۷۴ در ازمیر به دنیا آمده و در دانشگاه 9 Eylül در رشته بازیگری تحصیل کرده است. علاوه بر نقش‌هایش در این سریال‌ها، وی در “Untitled” و “Until My Last Breath” نیز شرکت کرده است. بولنت الکیش قد ۱۸۶ سانتی‌متر و وزن ۸۰ کیلوگرم دارد. او متاهل است و یک دختر دارد.

بازیگران سریال تو را به غریبه ها نمیدم ؛ گونجاگول سونار ( امینه )

گونجاگول سونار ( امینه )

گونجاگول سونار که در سریال‌های My Sweet Lie و Perfect Match بازی کرده بود، حال در اکران سریال Vermem Seni Ellere نیز حضور خواهد داشت. او متولد ۱۷ سپتامبر ۱۹۷۰ در استانبول بوده و در حال حاضر ۵۳ سال سن دارد. علاوه بر این، وی در بسیاری از سریال‌های تلویزیونی همچون Asmalı Konak Goncagül Sunar، Muhtarları Cennet Mahallesi، Gül Oya، Dağın Öte Yüzü، Ev Kadınları، و آهنگ زندگی نیز به ایفای نقش پرداخته است.

بازیگران سریال تو را به غریبه ها نمیدم ؛ بهتیار انگین ( تورگوت )

بهتیار انگین ( تورگوت )

بهتیار انگین، یکی از بازیگران سریال «دست نده»، در تاریخ ۲۲ مرداد ۱۳۴۴ در اردو به دنیا آمد. وی فارغ التحصیل دانشکده آموزش هنر سابق دولتی دانشگاه استانبول است و به دلیل صدای بسیار خوبش در عرصه تئاتر و صداپیشگی شناخته شده است. قبلاً در برنامه‌هایی از جمله “I Want Müjdemi”، “Jet Sosyete”و “Establishment Osman” حضور داشته است.

بازیگران سریال تو را به غریبه ها نمیدم ؛ دویگو کوم ( سوال )

دویگو کوم ( سوال )

دویگو کوم، بازیگر تئاتر شناخته شده، در تاریخ ۳ سپتامبر ۱۹۸۷ در اوشاک به دنیا آمد. او در حال حاضر ۳۶ سال سن دارد و اولین تجربه بازیگری خود را در سریال “فریها کویدوم” به دست آورده است. قبلاً در آثاری همچون “Gül Masalı”، “Akıncı”، و “Payitaht Abdulhamid” نیز به ایفای نقش پرداخته است.

بازیگران سریال تو را به غریبه ها نمیدم ؛ بوراک جان ( اوعور )

بوراک جان ( اوعور )

بوراک جان، بازیگر خوش تیپی است که در تاریخ ۲۱ دسامبر ۱۹۹۶ در استانبول متولد شده است. او فارغ التحصیل رشته نمایش و بازیگری از دانشگاه آیدین استانبول است. بوراک جان، اولین تجربه بازیگری خود را با سریال Gönül Ferman Liens داشته و قبلاً در برنامه هایی نظیر “انتقام مارها”، “عشق اول ستاره شمالی”، “مولانا”، و “دیسکاوری” به عنوان بازیگر حضور داشته است.

بازیگران سریال تو را به غریبه ها نمیدم ؛ سینا اوزر ( کیوانچ )

سینا اوزر ( کیوانچ )

این بازیگر، که به دلیل بازی در نقش لاستیک گوخان در مجموعه 4N1K شناخته می‌شود، در تاریخ ۲۴ آگوست ۱۹۹۵ در استانبول به دنیا آمد. وی فارغ التحصیل رشته تبلیغات از دانشگاه بیلگی استانبول است. سینا اوزر، همچنین در شبکه‌های اجتماعی نیز فعالیت دارد و قبلاً در سریال “Hekimoğlu” و مجموعه 4N1K نیز به عنوان بازیگر حضور داشته است.

بازیگران سریال تو را به غریبه ها نمیدم ؛ اسین گوندوگدو ( هوسنه )

اسین گوندوگدو ( هوسنه )

اسین گوندوغدو، یکی از بازیگران سریال «تو را به غریبه ها نمیدم»، در تاریخ ۱ ژانویه ۱۹۷۷ در آنکارا به دنیا آمد. وی در سریال “سمت اروپایی” که یکی از محبوب‌ترین سریال‌های تلویزیونی کشور است، به عنوان بازیگر شروع به کار کرد. او قبلاً در فیلم‌هایی همچون “Recep İvedik2″، “Tozkoparan İskender” و سریال “Yeni Gelin” نیز به ایفای نقش پرداخته است.

بازیگران سریال تو را به غریبه ها نمیدم ؛ مریچ اوزکایا ( فکرت )

مریچ اوزکایا ( فکرت )

مریچ اوزکایا، بازیگر فیلم “تو را به غریبه ها نمیدم”، در سال ۱۹۸۱ به دنیا آمد. او در حال حاضر ۴۲ سال سن دارد و آموزش بازیگری و هنرهای نمایشی را در آکادمی نعناع گرفته است. مریچ اوزکایا در سریال “آپارتمان بی گناه” حضور داشته و قبلاً در تولیداتی همچون “Payitaht Abdulhamid”، “Diriliş Ertuğrul” و “Savaşçı” نیز به عنوان بازیگر شرکت کرده است.

بازیگران سریال تو را به غریبه ها نمیدم ؛ شیما پچه ( آسلی )

شیما پچه ( آسلی )

شیما پچه، بازیگری که در نقش استر در سریال بارباروسلار آکدنیز جان بازی کرده است، در تاریخ ۲۴ اکتبر ۱۹۹۳ به دنیا آمد. وی فارغ التحصیل رشته بازیگری فیلم و درام از دانشگاه کدیر هاس است. پس از اتمام تحصیلات بازیگری، دروس عالی بازیگری را از نام‌هایی مانند بهار کریم اوغلو و افسون اوزتاپراک گرفته است. شیما پچه، که از قد ۱۷۲ سانتی‌متری برخوردار است، به تازگی در سریال “مدیترانه‌ای بارباروسلار” حضور داشته است.

بازیگران سریال تو را به غریبه ها نمیدم ؛ ایپک اوزاگان ( نازلی )

ایپک اوزاگان ( نازلی )

ایپک اوزاگان، بازیگری که در فیلم “Vermem Seni Ellere” نیز به ایفای نقش پرداخته است، در سال ۱۹۹۱ متولد شد و در حال حاضر در سن ۳۲ سالگی قرار دارد. وی دارای قد ۱۶۷ سانتی‌متر و وزن ۵۰ کیلوگرم است. این بازیگر از آکادمی علوم ارتباطات Başkent فارغ التحصیل شده و پیشتر در فیلم‌هایی همچون “خانه دارهای ناامید” و “جنگ گل سرخ ها” به عنوان بازیگر حضور داشته است.

بازیگران سریال تو را به غریبه ها نمیدم ؛ برک آرتیران ( دورموش )

برک آرتیران ( دورموش )

کیهان آچیک گوز ( سونر )

کیهان آچیک گوز، بازیگر سرشناسی که در نقش یاشار در سریال 9 اوغوز با مخاطبین دیدار کرده است، در تاریخ اول مارس 1987 در شهر اسکی شهیر به دنیا آمد. پس از فارغ التحصیلی از رشته مهندسی صنعتی در دانشگاه آنادولو، او تحصیلات خود را در زمینه تئاتر در دانشگاه کدیر هاس ادامه داد. قبل از اینکه در سریال 9 اوغوز بازی کند، در آثاری مانند حیات، حکیموغلو و فصل گیلاس به ایفای نقش پرداخته است.

[ad_2]
منبع timecity.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × یک =