دوشنبه , می 20 2024

قسمت‌های جدید جان ویک ساخته می‌شود

[ad_1]

Chad Stahelski، کارگردان معروف فرانچایز اکشن و محبوب جان ویک، به تازگی در مورد احتمال ساخت قسمت‌های جدید جان ویک صحبت کرده است.

مدیر لاینزگیت اعلام کرده است که به دلیل شروع قوی قسمت چهارم، ساخت سری فیلم های جدید جان ویک محتمل است. فیلم چهارم “جان ویک” با فروش خیره کننده ۷۳.۸ میلیون دلار در افتتاحیه خود، باعث شده کمپانی لاینزگیت به ساخت فیلم پنجم این سری فکر کند.

بیشتر بخوانید: ساخت فیلم ناپلئون در تنها 62 روز!

قسمت‌های جدید جان ویک

با توجه به آخرین گزارشات، فیلم John Wick: Chapter 4 با فروش ۳۵۱.۴ میلیون دلار در باکس آفیس، به عنوان یکی از بهترین فیلم‌های اکشن سال جاری شناخته شده و در شمار بزرگترین و موفق‌ترین آثار در مجموعه چهار قسمتی جان ویک قرار دارد.

همچنین مدیر گروه سینمایی لاینزگیت در ادامه صحبت‌های خود اضافه کرد که هیچ تضمینی در حال حاضر برای ساخت قسمت پنجم فیلم سینمایی جان ویک وجود ندارد. با این حال، دنیای جان ویک همچنان با سریال سه قسمتی The Continental و اسپین‌آف سینمایی Ballerina با بازی آنا د آرماس گسترش خواهد یافت.

قسمت‌های جدید جان ویک

مدیر گروه سینمایی لاینزگیت در مصاحبه اخیر خود با استاهلسکی اعلام کرد که هنوز به طور جدی به ساخت قسمت جدید جان ویک فکر نمی‌کند و به دلیل خستگی زیاد، می‌خواهد مدتی از این فرانچایز فاصله بگیرد.

در گذشته، استاهلسکی آشکار کرده بود که لیست بزرگی از ستارگان هالیوودی وجود دارد که در صورت ساخت قسمت پنجم یا هر اسپین‌آف دیگری از جان ویک، دوست دارد با آن‌ها همکاری کند. از جمله این نام‌ها می‌توان به کیلیان مورفی، کالین فارل، شارلیز ترون و میشل یو اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

[ad_2]
منبع figar.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + 19 =