چهارشنبه , می 1 2024

اطلاعاتی از فیلم Dune Messiah توسط دنی ویلنوو منتشر شد

دنی ویلنوو در تازه‌ترین صحبت‌های خود به فیلم Dune Messiah و تکمیل ۳ گانه حماسی خود اشاره کرده است.

تبلیغات

یکی از منحصر به فردترین داستان‌های ژانر فانتزی را می‌توان به رمان‌ تلماسه ساخته فرانک هربرت نسبت داد که روایتی جذاب را با المان‌های علمی تخیلی پدید آورده است. داستانی که در سال ۲۰۲۱ میلادی توسط دنی ویلنوو مورد اقتباس سینمایی قرار گرفت و با واکنش‌های بسیار مثبت و فروشی قابل قبول روبرو شد تا کمپانی برادران وارنر ساخت دنباله و سریالی پیش درآمد از آن را در دستور کار قرار دهد؛ دنباله‌ای به نام Dune: Part Two که در ماه آینده به اکران در سینماهای جهان درخواهد آمد.

در حالی که هنوز فیلم دوم اکران نشده اما کارگردان این مجموعه یعنی دنی ویلنوو در تازه‌ترین صحبت‌های خود به موضوع جالب و قابل پیش‌بینی اشاره کرده است. زیرا او خواهان ساخت یک ۳ گانه از حماسه تلماسه بوده و به همین سبب نیز نیم‌نگاهی به رمان Dune Messiah (مسیحای تلماسه) دارد تا بتواند فیلم سوم را از آن اقتباس نماید.

اگرچه که او سریعاً به سراغ ساخت فیلم سوم نخواهد رفت و علاقه دارد تا در دنیای آراکیس به کنکاش بپردازد.

همانطور که فرانک هربرت در ابتدای حماسه خود اعلام می‌کند: بازه زمانی فیلم سوم می‌تواند طولانی‌ترین و در عین حال ظریف‌ترین روایتی باشد که به تصویر کشیده می‌شود.

این کارگردان ۵۶ ساله کانادایی از همان روز نخست که هدایت فیلم تلماسه را بر عهده گرفت، از علاقه خود برای بر جای گذاشتن یک ۳ گانه صحبت کرد. با توجه به موفقیت همه‌جانبه فیلم نخست (در صورتی که همین اتفاق برای فیلم دوم نیز رخ دهد)، می‌توان امیدوار بود که خواسته وی محقق شود؛ زیرا او از همین حالا به همراه باقی تیم نویسندگانش، کار بر روی نگارش فیلم‌نامه فیلم سوم را آغاز کرده است. اثری که بنا به گفته‌های وی، معنای حقیقی حماسه تلماسه در آن به نمایش در خواهد آمد.

فیلم Dune: Part Two برای اکران در تاریخ ۱۵ مارس (۲۵ اسفند) برنامه ریزی شده است.

*هشدار اسپویل*

در ادامه می‌توانید بخش کوتاه و مختصری از داستان Dune Messiah را مطالعه نمایید:

“مسیحای تلماسه” جنبه متفاوتی از شخصیت پل اتریدیز را به معرض نمایش می‌گذارد؛ زمانی که پس از فراز و نشیب‌های بسیار به فرمانروای جهان بدل گشته و تبدیل به قدیسی شده که از پیروانی تندرو و بی‌رحم بهره می‌برد.

منبع: کامیک‌بوک

تبلیغات

منبع gamefa.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + یک =