جمعه , می 10 2024

آن زمان که به عنوان یک اسلایم تناسخ یافتم فصل سوم، از ۵ آوریل آغاز می‌شود

وب‌سایت رسمی برای فصل سوم انیمه تلویزیونی “آن زمان که به عنوان یک اسلایم تناسخ یافتم” (Tensei Shitara Slime Datta Ken)، روز چهارشنبه اولین ویدئوی تبلیغاتی کامل فصل را منتشر کرد. این ویدئو، ده عضو جدید از گروه دوبلورها و تاریخ اکران فصل در ۵ آوریل را اعلام کرد.

همچنین اعلام شد که رین کوروسو، آهنگ پایانی با عنوان “باورمند” را اجرا خواهد کرد و STEREO DIVE FOUNDATION آهنگ مقدماتی را اجرا می‌کند.

این فصل در تاریخ ۵ آوریل ساعت ۱۱:۰۰ شب (۱۰:۰۰ صبح به وقت EDT) در برنامه “شب انیمه جمعه” در کانال NTV و ۲۹ شبکه همکار آغاز خواهد شد. همچنین از تاریخ ۶ آوریل ساعت ۱۰:۰۰ شب در BS11 پخش خواهد شد. NTV همچنین دو ویژه‌برنامه ترکیبی (با روایت جدید ضبط شده) از دو فصل اول را در تاریخ‌های ۳ و ۴ آوریل پخش خواهد کرد.

این نمایش برای دو دوره متوالی (هر دوره یک چهارم سال) به مدت نیم سال ادامه خواهد یافت. آتسوشی ناکایاما به عنوان کارگردان سری بازمی‌گردد و در استودیو ۸-Bit کار خواهد کرد، و توشیزو نموتو (آن زمان که به عنوان یک اسلایم تناسخ یافتم: چشم‌اندازهای کولئوس) اکنون نظارت بر فیلمنامه‌های سری را بر عهده دارد. ریوما اباتا به عنوان طراح شخصیت و هیتوشی فوجیما از Elements Garden، که پیش از این در “آن زمان که به عنوان یک اسلایم تناسخ یافتم: پیوند اسکارلت” و “آن زمان که به عنوان یک اسلایم تناسخ یافتم: چشم‌اندازهای کولئوس” حضور داشت، برای ساخت موسیقی بازمی‌گردد.

منتخب کاربران

منبع www.plaza.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + 6 =