پنج‌شنبه , می 16 2024

احتمال حضور ادی مورفی در فیلم جدید پلنگ صورتی –

[ad_1]

بر طبق اخبار منتشر شده بازیگر و کمدین مشهور سینما یعنی ادی مورفی، در حال مذاکره برای نقش‌آفرینی در فیلم جدید پلنگ صورتی است.

ادی مورفی در حال مذاکره برای ایفای نقش کاراگاه محبوب این سری، یعنی کاراگاه کلوزو است. پیش‌تر پیتر سلرز هنرپیشه‌ی فقید انگلیسی در سری اول فیلم‌های پلنگ صورتی از سال ۱۹۶۳ تا ۱۹۷۸ کاراگاه کلوزو را به تصویر کشیده بود.

اولین فیلم این سری، یعنی Pink Panther (پلنگ صورتی) محصول سال ۱۹۶۳، روایتگر ماجراهای یک کاراگاه آماتور و ناشی به نام کلوز بود که باید پیش از آنکه یک جواهر ارزشمند به نام پلنگ صورتی توسط یک سارق بدنام به نام فانتوم به سرقت برده شود، او را دستگیر می‌کرد.

در ابتدا و انتهای تمام آثار این سری محبوب، یک پلنگ صورتی کارتونی حضور می‌یافت که بعدها به یکی از مهم‌ترین و خاطره‌انگیزترین شخصیت‌های کلاسیک تاریخ انیمیشن بدل شد.

مطابق گفته‌های منابع معتبر، فیلم جدید پلنگ صورتی ترکیبی از لایواکشن و انیمیشن خواهد بود و از عناصر مهم و کلیدی هر دو سبک مذکور، در تولید این اثر استفاده خواهد شد. در این فیلم برای اولین بار در تاریخ سینما کاراگاه کلوزو و پلنگ صورتی با یکدیگر برای حل معمای داستان فیلم همکاری می‌کنند.

لازم به ذکر است که پیش‌تر فرنچایز پلنگ صورتی در سال ۲۰۰۶ با فیلم Pink Panther با بازی استیو مارتین در نقش کاراگاه کلوزو ریبوت شده بود. این فیلم علی‌رغم نظرات منفی که از منتقدان دریافت کرد به یک موفقیت تجاری عظیم تبدیل شد و سبب شد که تولید دنباله‌ی آن پس از مدت کوتاهی از انتشار فیلم اول آغاز شود.

فیلم Pink Panther 2 در سال ۲۰۰۹ راهی پرده‌ی نقره‌ای شد و تنها مدت کوتاهی پس از انتشار آن به یک شکست تمام عیار تجاری و هنری تبدیل شد؛ اتفاقی که سبب ایجاد وقفه‌ای طولانی در تولید فیلم‌های جدید از فرنچایز پلنگ صورتی شد و برای بیش از یک دهه آینده‌ی این سری محبوب را در هاله‌ای از ابهام فرو برد.

کارگردانی این اثر در دستان کارگردان فیلم Sonic The Hedgehog (سونیک خارپشت)، یعنی جف فاولر است. همچنین فیلمنامه‌ی این اثر را کریس برمنر، دن لین و جاناتن آیریک قلم زده‌اند.

هنوز اطلاعات بیشتری از این فیلم منتشر نشده است.

منبع: HollywoodReporter

[ad_2]
منبع gamefa.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × پنج =