شنبه , می 18 2024

مقایسه اجرای Dead Space Remake روی کنسول و PC – مستر گیمرز

[ad_1]

 Dead Space Remake به تازگی عرضه شده اما آیا میدونید با چه کیفیتی روی هر دستگاه اجرا میشه؟ با  مسترگیمرز مرجع بازی ها و تفریحات همراه باشین تا ویدیوی مقایسه اجرای Dead Space Remake روی کنسول و PC با هم ببینیم.

 

مقایسه اجرای Dead Space Remake روی کنسول و PC

بازسازی EA Motive از بازی ترسناک بقا، Dead Space، اکنون بر روی PS5، Xbox Series X و PC در دسترس است و اگر نمی‌دانید کدام نسخه را انتخاب کنید، ادامه مطلب را بخوانید.

این بازی دارای ۲ حالت گرافیکی بر روی PS5 و Xbox Series X است، یعنی Quality و Performance. در مورد نسخه PC بازی Dead Space، بالاترین تنظیمات گرافیکی موجود دارای بافت‌های بهتر، فیلتر ناهمسانگرد، سایه‌ها و جلوه‌های حجمی در مقایسه با PS5 و Xbox Series X هستند. نسخه‌های کنسول معادل تنظیمات High موجود در نسخه PC هستند.

ویدیو مقایسه اجرای Dead Space Remake روی کنسول و PC

 

در هر دو PS5 و Xbox Series X، حالت Quality با وضوح اصلی ۱۴۴۰p اجرا می‌شود، با بهبودهایی در نور حجمی، انسداد محیط، سایه‌ها و برخی جلوه‌های پس از پردازش بیش از حالت Performance. حالت Quality همچنین نمایش دقیق تری از انسداد محیط را از طریق ردیابی پرتو اضافه می کند. با این حال، بازتاب‌ها و سایه‌ها در هیچ نسخه‌ای Ray-Tracing ندارند. سایه‌زنی با نرخ متغیر (VRS) روی هر دو کنسول اعمال می‌شود، اگرچه PS5 پیاده‌سازی نرم‌افزاری تهاجمی‌تری دارد که باعث ایجاد مصنوعات قابل‌توجه‌تر در مقایسه با Xbox Series X می‌شود.

در حالت پرفورمنس، بازی با رزولوشن ۲۰۴۸x1080p روی PS5 و Xbox Series X با VRS و ray tracing غیرفعال اجرا می‌شود. نسخه Xbox Series S تنها یک حالت گرافیکی را ارائه می‌دهد که با رزولوشن ۱۴۴۰p پویا اجرا می‌شود، با VRS و ردیابی پرتو غیرفعال و همچنین برخی کاهش‌ها در نور، بافت‌ها و سایه‌ها.

از نظر نرخ فریم، حالت Quality با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه اجرا می‌شود، در حالی که حالت عملکرد با سرعت ۶۰ فریم در هر دو PS5 و Xbox Series X اجرا می‌شود. با این حال، نسخه Xbox Series S تنها با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه اجرا می‌شود. با توجه به زمان بارگذاری، نسخه PS5 کمی کندتر از نسخه سری Xbox بارگیری می شود.

متشکریم که همراه مسترگیمرز مرجع بازی ها هستین.

Baziwall Banner Wide2

خوشحال میشیم نظر خودتون رو راجع به این گیم نیوز زیر همین مطلب برامون ارسال کنین.

 

MrG insta following banner copy



[ad_2]
منبع mrgamers.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + 10 =