دوشنبه , می 20 2024

Project Orion، ادامه بازی Cyberpunk 2077 وارد مراحل اولیه توسعه شد

[ad_1]

Project Orion نام پروژه نسخه دوم بازی Cyberpunk 2077 است که به عنوان یک ادامه بر داستان این بازی شناخته می‌شود. حال کمپانی CD Projekt RED اخبار جدیدی از توسعه این بازی منتشر کرده است. این پروژه هم‌اکنون از مرحله «طراحی مفهومی» (Conceptual design) خارج شده و با اضافه شدن بازی‌سازان خبره‌ای از تیم‌های بزرگ، وارد مرحله توسعه اولیه شده است. همینطور گبریل آماتانژلو از بازی Cyberpunk 2077: Phantom Liberty به عنوان کارگردان در این پروژه حضور دارد.

توسعه‌دهندگان جدیدی که به تیم پیوسته‌اند شامل افرادی مانند مدیر اجرایی پراچکت اوریون، دن هرنبرگ می‌شوند که قبلاً به عنوان مدیر محصول اصلی در Blizzard Entertainment فعالیت داشته است؛ رایان بارنارد، مدیر طراحی بازی که قبلاً به عنوان کارگردان بازی در Ubisoft Massive و کارگردان گیم پلی در IO Interactive فعالیت داشته است و مدیر مهندسی بازی، آلن ویلانی که به عنوان معاون فناوری در WB Games (که شامل «چندین» عنوان Mortal Kombat است) فعالیت داشته است.

این تیم همینطور یک فرد ارزش‌مند دیگر هم جذب کرده است، آنا مگیل. او به عنوان روایت‌گر اصلی (Lead narrative) در سری بازی Fable حضور داشت، از دیگر اعتبارات نوشتن او بازی‌هایی چون کنترل، Avatar: Frontiers of Pandora، بازی Dishonored: Death of the Outsider و دیگر عناوین است. الکساندر فرید، که به عنوان یک نویسنده ارشد در BioWare فعالیت کرده بود، هم در این تیم حضور دارد. فرید که تجربه‌ای چون شاهکار بایوور  Star Wars: The Old Republic را در کارنامه دارد، در چندین رمان در این جهان فعالیت داشته است.

بازی Project Orion تاریخ انتشار مشخصی ندارد، اما با استخدام CD Projekt RED برای موقعیت‌های در بوستون و ونکوور، ممکن است در سال آینده اخبار بیشتری از این پروژه بشنویم. منتظر اخبار جدید بازی باشید.

[ad_2]
منبع psarena.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + 14 =