سه‌شنبه , می 21 2024

رسمی: تاریخ عرضه‌ی بازی Armored Core 6: Fires of Rubicon اعلام شد

[ad_1]

استودیو FromSoftware به طور رسمی از تاریخ عرضه‌ی بازی بعدی خود و همچنین اولین گیم‌پلی آن رونمایی کرد، همراه ما بمانید.

به نظر می‌رسد استودیو FromSoftware برخلاف بازی‌های خود، در دنیای واقعی بازیکنان را آزار نمی‌دهد و این با شایعه‌ای که خیلی زود به حقیقت پیوست، مشخص می‌شود. بازی برای عرضه روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴ و ۵، ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس سری اکس و اس و همچنین رایانه‌های شخصی در تاریخ ۲۵ آگوست (۳ شهریور) عرضه می‌شود؛ درست مطابق شایعه‌ای که اخیرا منتشر شده بود. در ادامه، اولین تریلر گیم‌پلی بازی نیز نمایش داده شد:

داستان درباره‌ی Coral است، منبع انرژی‌ای که سیاره‌ی Rubicon را قبل از رویداد‌های بازی سوزاند و اکنون دوباره ظهور کرده است. اکنون گروه‌ها و جبهه‌های مختلف خواهان استفاده و بهره‌گرفتن از آن هستند. بازیکنان در نقش یک مزدور جهش‌یافته و تقویت شده در سیاره‌ی Rubicon باید روبات خود را کنترل کنند.

این ماشین‌ها می توانند با سرعتی باورنکردنی و در لحظه حرکت کنند. همچنین طیف وسیعی از انواع سلاح‌ها برای ماشین‌های درون بازی وجود دارد که می‌توان به انواع لیزر‌ها، موشک‌های خوشه‌ای و تیغه‌های خاص برای نبرد‌های تن به تن اشاره کرد. بازیکنان می‌توانند به کاوش در محیط‌های مختلفی چون کارخانه‌های متروک و سازه‌های عظیم که به مرور تخریب شده‌اند، بپردازند. ساختار بازی، خطی و مبتنی بر ماموریت است و خبری از ساختار جهان باز مختص استودیو نیست.

همچنان همراه ما در اخبار بازی از سایت پی‌اس‌آرنا بمانید…

[ad_2]
منبع psarena.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 3 =