جمعه , می 17 2024

بازی Oxenfree II: Lost Signals؛ ماجراجویی ترین اثر 2.5 بعدی Netflix

[ad_1]

با گذر زمان و حضور شرکت های مطرح در صنعت بازی سازی شاهد اثرهای خوبی هستیم که خوشبختانه شرکت محبوب و شناخته شده نتفلیکس که در زمینه فیلم فعال بود حال با ساخت بازی Oxenfree II: Lost Signals بار دیگر نام خود را برسر زبان ها انداخت.

بی تردید میتوان گفت که بازی Oxenfree II: Lost Signals یکی از بهترین بازی های کامپیوتری جهان بوده چراکه با در اختیار داشتن گیم پلی روان و داستانی عالی توانسته میزبان گیمرهای بسیاری از سراسر جهان باشد و همین موضوع عاملی بر محبوبیت آن باشد. پیشنهاد می شود بعد از اتمام معرفی بازی Oxenfree II: Lost Signals با پلازا همراه باشید که قصد بررسی بازی از زوایای مختلفی را خواهیم داشت که دلیل محبوبیت بازی را برایتان اثبات خواهد نمود.

فهرست مطالب

بازی Oxenfree II: Lost Signals

بازی Oxenfree II: Lost Signals ماجراجویی ترین اثر 2.5 بعدی Netflix

لازم است بدانید که سایت های بسیاری نظر خود را نسبت به بازی Oxenfree II: Lost Signals اعلام کرده اند که اگر بخواهیم خلاصه ای از آن را در اختیار قرار دهیم باید گفت که:

  • سایت IGN: به لحن مکالمه‌های واقع‌گرایانه و معمولی در کنار گیم پلی روان اشاره داشته است.
  • سایت CBR: با الهام از فیلم های ترسناک دهه 1980 این بازی شکل گرفته که بی تردید گزینه خوبی برای سرگرمی است.
  • سایت EuroGamer: یک دنباله گسترده و فوق‌العاده نابودکننده که با محدودیت سنی خود عامل برتری مناسبی در بازی های مشابه بوده است.

مواردی هستند که در استیم بازی به ثبت رسیده و جذابیت بالای بازی را بازگو میکنند. حال جهت بررسی بهتر بازی پیشنهاد می شود با ما همراه باشید.

بررسی بازی Oxenfree II: Lost Signals

آکسن فری: سیگنال های گمشده محصولی ایده آل بوده که از سوی شرکت Night School Studio توسعه یافته و شرکت فیلمسازی نتفلیکس آن را برای پلتفرم های مختلفی که در ادامه گفته خواهد شد منتشر خواهد نمود. در حال حاضر میتوان این اطمینان را داد که بازی با در اختیار داشتن فرکانس های عالی عامل خوبی برای سرگرمی است زیرا که میتواند جنبه های مختلفی از بازی های 2.5 بعدی ماجراجویی را در اختیار شما قرار دهد که تا به امروز نمونه آن کمتر دیده شده است.

همچنین بخوانید :

در خصوص نقد بازی Oxenfree II: Lost Signals باید گفت که امروزه میتوان نمونه های بسیاری از این بازی را در دنیای گیم پیدا نمود که البته همگی آنها به قدرتمندی این محصول نیستند. داستان از جایی آغاز می شود که شخصیت اصلی داستان یعنی رایلی تصمیم دارد به زادگاه اصلی اش که کامنا بوده برگردد. او برای یافتن سیگنال های رادیویی مرموزی که از مکانی ناشناخته ارسال شده است به سرزمین خود برگشته و راهی جز ردیابی اثرات باقی مانده از این فرکانس را ندارد.

بازی Oxenfree II: Lost Signals ماجراجویی ترین اثر 2.5 بعدی Netflix

در گیم پلی بازی Oxenfree II: Lost Signals باید به قدری دنبال اسناد و مدارک باشید تا به آن چیزی که دنبالش هستید دست پیدا کنید. مسیر و مراحل بازی شما را به یک هواپیمای رادار مانند میرساند که هدف اصلی شما آن نبوده زیرا فرکانس های ارسالی بسیار قدرتمند هستند که ایستگاه های رادیویی استاتیک قادر به ردیابی آن نیستند و باید از روش های نسبتا قدیمی برای یافتن آن استفاده کنید. همانطور که گفته شد داستان بازی در شهر کوچکی بنام Camena جریان داشته که این سرزمین ساحلی میزبان امواج الکترومفناطیسی بسیاری بوده که به صورت غیرطبیعی سبب بروز تداخل های بسیار با تجهیزات الکتریکی می شوند.

همانطور که شاهد بودید بخش داستانی بازی در سطح بسیار خوبی قرار داشته که میتوان گفت که شرکت نتفلیکس با ساخت این بازی توانسته فروش بالایی را از بازی کسب کند. رایلی که یکی از اصلی ترین شخصیت های بازی‌ Oxenfree II: Lost Signals بوده با طراحی و شکل و شمایل خوبی همراه است که توسعه دهنده بازی با طراحی زیبای آن به دنبال این بود تا بازی را از هر نظر به بهترین عنوان نزدیک کند که خوشبختانه هم همین گونه بود.

همچنین بخوانید :

طراحی دیدنی و صدای جذاب سبب شده تا گیم پلی بسیار خوبی در بازی پدیدار شود و عامل مناسبی برای سرگرمی در دراز مدت باشد. شما عزیزان در ادامه توضیحات میتوانید با بخش های مختلفی از بازی آشنا شوید و به شکل بهتری این محصول ایده آل را بشناسید پس با پلازا همراه باشید.

[ad_2]
منبع www.plaza.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + 8 =