یکشنبه , می 19 2024

انتشار The Spider Within: A Spider-Verse Story

[ad_1]

سونی پیکچرز انیمیشن و ایمجورکس به همراه بنیاد کوین لاو، فیلم کوتاه انیمیشنی جدیدی با عنوان «درون عنکبوتی: داستانی از دنیای عنکبوتی» را در چارچوب فعالیت‌های مرتبط با آگاهی از سلامت روان به صورت دیجیتال منتشر می‌کنند. این انیمیشن قرار است در تاریخ ۲۷ مارس ساعت ۶ صبح به وقت اقیانوس آرام از طریق کانال یوتیوب سونی پیکچرز انیمیشن به نمایش درآید.

این فیلم کوتاه که در دنیای «اسپایدرمن: در سراسر دنیای عنکبوتی» قرار دارد، داستان مایلز مورالز/اسپایدرمن را دنبال می‌کند که در تلاش برای موازنه‌ برقرار کردن بین مسئولیت‌های خود به عنوان نوجوان، دوست، دانش‌آموز و اسپایدرمن است. مایلز در این فرآیند، یک حمله پانیک را تجربه می‌کند که او را مجبور به رویارویی با تجلی‌های اضطرابش می‌کند و متوجه می‌شود که درخواست برای کمک گرفتن می‌تواند به اندازه محافظت از شهرش در برابر شر، یک عمل شجاعانه باشد.

انتشار دیجیتالی این اثر در همکاری با بنیاد کوین لاو صورت می‌گیرد و بخشی از برنامه درسی جدید متمرکز بر سلامت روان، «قهرمان درون»، خواهد بود. این برنامه درسی، دانش‌آموزان را به بیان داستان شخصی خود از منظر آگاهی از سلامت روان دعوت می‌کند و شامل فعالیت‌های خلاقانه از جمله تهیه داستان‌بورد است.

جرل دمپیر، کارگردان «درون عنکبوتی»، بیان کرد که این اثر به عنوان نامه‌ای عاشقانه به طرفداران مایلز مورالز است و امیدوار است بتواند گفتگوهای عمیق‌تری در میان دوستان و خانواده‌ها در مورد مسیرهای سلامت روانی‌شان ایجاد کند.

منتخب کاربران
[ad_2]
منبع www.plaza.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 − سه =