چهارشنبه , می 8 2024

تاریخ اکران اقتباس سینمایی Borderlands مشخص شد

اقتباس سینمایی از بازی‌های Borderlands برای سال‌های متوالی درگیر مشکلات تولید بوده که حال اطلاعات جدیدی از آن منتشر شده است.

تبلیغات

مجموعه بازی‌های Borderlands (سرزمین‌های مرزی) یکی از آثار جذاب و محبوب صنعت بازی‌های ویدیویی به شمار می‌روند که کمپانی لاینزگیت را سال‌ها پیش مجاب کرد تا تولید اقتباس سینمایی آن را به کارگردانی الی راث و هنرنمایی کیت بلانشت آغاز نماید. اقتباسی که برای سال‌ها در جهنم تولید به سر می‌برد، به نظر می‌رسد که بالاخره وارد شرایطی عادی شده و پروسه تولید آن به خوبی و خوشی صورت پذیرفته است.

حال نیز طبق تازه‌ترین گزارش منتشر شده، پس از مدت‌ها انتظار تاریخ اکران این اقتباس اعلام شده و لاینزگیت تاریخ ۹ اوت ۲۰۲۴ (۱۹ مرداد ۱۴۰۳) را برنامه ریزی کرده است.

این فیلم که با الهام از دنیای بازی‌های Borderlands ساخته شده است، حول محور شخصیتی به نام لیلیث با هنرنمایی کیت بلانشت جریان دارد. شکارچی گنجی مزدور که از گذشته‌ای پر رمز و راز بهره برده و حال پس از سال‌ها غیبت به سیاره محل زندگی‌اش بازگشته تا دختری گم شده را پیدا نماید. پیدا کردن این دختر سبب می‌شود تا لیلیث با شخصیت‌هایی به نام رولند، تینا و کریگ مواجه شده و گروهی را برای انجام ماموریت خود تشکیل دهند که ماجراجویی آن‌ها با وقایعی جذاب و هیجان‌انگیز مواجه خواهد شد.

باید صبر کرد و دید که آیا اقتباس پرهزینه لاینزگیت از فرنچایز Borderlands می‌تواند مخاطبین سینما را به وجد بیاورد یا خیر!

منبع: ددلاین


منبع gamefa.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + 5 =