چهارشنبه , می 8 2024

تریلر جدید بازی Tekken 8 با محوریت شخصیت Yoshimitsu منتشر شد

شرکت «Bandai Namco» تریلر جدید بازی Tekken 8 منتشر کرد که شخصیت قابل بازی «یوشیمیتسو» (Yoshimitsu) را در حال انجام حرکات رزمی نشان می‌دهد.

بازی Tekken 8 قرار است در تاریخ 26 ژانویه 2024 (6 بهمن 1402) برای پلی‌استیشن 5، سری ایکس‌باکس و رایانه‌های شخصی از طریق فروشگاه Steam منتشر شود. نسخه آزمایشی آن در تاریخ 14 دسامبر 2023 (23 آذر 1402) برای پلی‌استیشن و 21 دسامبر 2023 (30 آذر 1402) برای سری ایکس‌باکس و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تریلر جدید بازی Tekken 8 منتشر شد

چندی پیش توسعه‌دهنده بازی، «باندای نامکو» (Bandai Namco)، اطلاعات بیشتری را در مورد آخرین نسخه از مجموعه‌ی مبارزه‌ای محبوب خود منتشر کرده است. طراحی اسکین «یوشیمیتسو» در هر بازی Tekken به طور قابل توجهی تغییر می‌کند. هرچند که او همیشه یک نینجای سایبورگ باقی خواهد ماند؛ اما در هر نسخه از بازی تفاوت‌هایی در ظاهر او وجود دارد. هرچند در نسخه‌های قبلی، به نظر می‌رسید استایل این شخصیت را از روی حشرات ساخته باشند.

 

این‌بار ظاهر جدید «یوشیمیتسو» دارای برجستگی‌های کیهانی بود. زره‌ای که به واضح‌ترین شکل بر اساس فرهنگ ژاپنی ساخته شده است؛ اما ظاهر آن شباهت بسیاری به پوست خاردار حشرات دارد و جذابیت خاصی را به این شخصیت می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر جدید بازی Tekken 8 و شخصیت «یوشیمیتسو» چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: gameleap


منبع figar.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × سه =