جمعه , می 17 2024

بازی دیابلو 4 در پلتفرم استیم منتشر شد

[ad_1]

دیابلو 4 اکنون در استیم قابل دسترسی است و به مناسبت عرضه این بازی در پلتفرم ولو، تا تاریخ 2 آبان (24 اکتبر) با 25 درصد تخفیف عرضه می‌شود. عرضه بازی دیابلو 4 در استیم ابتدای این ماه اعلام شد.

همراه با عرضه بازی در استیم، Diablo 4 نیز فصل دوم خود را به نام «فصل خون» آغاز کرده است. این فصل با خود محتویات جدیدی از جمله قدرت‌های مبتنی بر خون آزمایی، دشمنان جدید، فعالیت‌ها و اقلیم‌های منحصر به فرد برای جستجوی اقلام جدید آورده است.

بازیکنان با شکارچی خون‌آشام به نام ایریس تلاش می‌کنند تا پادشاه خون را متوقف کنند. آن‌ها می‌توانند توافق‌نامه‌هایی ببندند تا به قدرت‌های جادوی خون دست پیدا کنند.

برای بازیکنان پایان بازی (End game)، اکنون پنج باس جدید بازی وجود دارند، هرکدام با اقلام منحصر به فرد خود. به‌روزرسانی فصلی همچنین اصلاحاتی در سطح کیفیت تجربه بازی از قبیل افزایش ظرفیت نگهداری جواهرات و انتقال پاداش‌های شهرت بین شخصیت‌ها را به همراه دارد.

قبلاً اعلام شده بود که دیابلو 4 به‌طور کامل برای بازی روی دستگاه استیم دک قابل اجرا خواهد بود. ارزش توجه دارد که افرادی که از پیش بازی را در پلتفرم Battle.net بلیزارد دارند، همچنان می‌توانند بدون اینکه مجبور به خرید مجدد بازی شوند، از راهکارهایی برای بازی کردن بازی روی دستگاه استیم دک استفاده کنند.

برای مطالعه آخرین اخبار بازی با پی‌اس ارنا همراه باشید.

[ad_2]
منبع psarena.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × چهار =