چهارشنبه , می 8 2024

از بازی Mortal Kombat 1 چه خبر؟ | هرآنچه که از ریبوت جدید سری می‌دانیم

پس از عرضه‌ی بازی Mortal Kombat 11 در سال ۲۰۱۹، اکنون با ریبوت جدیدی از آن با نام Mortal Kombat 1 روبرو خواهیم شد. استودیو ندررلم پس از ۴ سال، قرار است ما را دوباره با جهان از نو ساخته شده‌ی این سری مبارزه‌ای روبرو کند که هایپ بالایی را برای شنیدن داستان‌های جدید خود رقم زده است. با ما همراه باشید تا در جدیدترین قسمت «چه خبر؟» تمام اخبار بازی Mortal Kombat 1 را با هم مرور کنیم.

تریلر بازی Mortal Kombat 1

سازندگان در طراحی تریلرهای بازی خود بسیار دقیق، حساب شده و البته محتاط عمل می‌کنند تا هم از وجود بازی جدیدشان خبر بدهند و هم با لو ندادن ناگفته‌ها بازار حدس و گمان‌ها را داغ کنند، پس اولین تریلر از معرفی بازی را ببنید تا با اولین اطلاعات رسمی آن آشنا شوید.

 

 

داستان بازی Mortal Kombat 1

فعلا جزییات خاصی از داستان بازی فاش نشده است اما می‌توان طبق تصاویر تریلر اولیه، شاهد ظهور یک امپراطور جدید باشیم که توجه کیتانا را جلب کرده است. از سوی دیگر لیو کانگ را همچنان با توانایی خداگونه‌اش می‌بینیم که آنتاگونیست همیشگی بازی یعنی شنگ سونگ را پس از جنایت‌های مختلفش مجازات می‌کند. البته یادتان باشد که بازی در یک خط زمانی جدید جریان دارد، اما خیالتان راحت! همه‌ی داستان را نخوانده‌اید و همچنان منتظر افشای جزییات بیشتری از داستان آن تا روز عرضه خواهیم بود.

از بازی Mortal Kombat 1 چه خبر؟

زمان عرضه‌ بازی Mortal Kombat 1

بازی Mortal Kombat 1 در تاریخ ۱۹ سپتامبر (۲۹ شهریور) برای پلی استیشن ۵، ایکس‌باکس سری، کامپیوترهای شخصی و نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد. پیش‌فروش بازی از تاریخ ۱۹ می (۲۹ اردیبهشت) آغاز شده است و کسانی که بازی را پیش‌خرید کرده باشند، به کاراکتر Shang Tsung دسترسی خواهند داشت. همچنین دسترسی نسخه‌ی بتا برای این افراد فعال خواهد بود. بازی در سه نسخه‌ی متفاوت عرضه خواهد شد.

نسخه‌ی استاندارد بازی، ۷۰ دلار قیمت خواهد داشت و شامل دسترسی به نسخه‌ی اصلی بازی و همچنین کاراکتر Shang Tsung (در صورت پیش‌خرید) وجود خواهد داشت.

نسخه‌ی Premium Edition بازی، ۱۱۰ دلار قیمت خواهد داشت و در کنار نسخه‌ی اصلی بازی، دسترسی یک هفته‌ای زودتر به بازی و همچنین کاراکترهای بسته الحاقی، کاراکتر Shang Tsung (در صورت پیش‌خرید)، Kombat Pack شامل ۶ مبارز قابل بازی و همچنین ۱۲۵۰ کریستال اژدها (واحد پولی بازی) از امکانات این نسخه خواهد بود.

نسخه‌ی Kollector’s Edition با قیمت ۲۵۰ دلار در کنار موارد نسخه‌ی Premium Edition، مجسمه‌ی کاراکتر لیو کانگ، ۲۷۰۰ کریستال اژدها، جعبه‌ی فلزی دیسک بازی، صفحات مختلف از از آرت‌بوک بازی و همچنین اسکین خاص از کاراکتر لیو کانگ را در دسترس شما قرار خواهد داد.

همچنین نسخه‌ی کامپیوترهای شخصی بازی برای فروشگاه استیم و اپیک گیمز عرضه خواهد شد.

از بازی Mortal Kombat 1 چه خبر؟

گیم‌پلی بازی Mortal Kombat 1

طبق آخرین اخبار بازی Mortal Kombat 1 سیستم مبارزات بازی شامل تغییرات و بهبودهایی خواهد بود که احتمالا بازی را از سری‌های قبلی تمایز خواهد داد و روان‌تر خواهد بود. به‌زودی اولین گیم‌پلی بازی در رویداد سامر گیم فست به نمایش در می‌آید، گیم‌پلی‌ای که اخیرا اد بون در حساب توییتر خود از نمایش آن به شدت هیجان زده است.

سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Mortal Kombat 1

بازی علی‌رغم اینکه برای کنسول‌های نسل هشتمی عرضه نخواهد شد، اما برای اجرا روی کامپیوترهای شخصی بهینه‌سازی مناسبی خواهد داشت، سیستم مورد نیاز بازی را ببینید:

حداقل سیستم مورد نیاز:

  • Requires a 64-bit processor and operating system
  • OS: Windows 10 64-bit
  • Processor: Intel Core i5-6600 | AMD Ryzen 3 3100 or Ryzen 5 2600
  • Memory: 8 GB RAM
  • Graphics: Nvidia GeForce GTX 980 or AMD Radeon RX 470 or Intel Arc A750
  • DirectX: Version 12
  • Storage: 100 GB available space

سیستم ایده‌آل:

  • Requires a 64-bit processor and operating system
  • OS: Windows 10/11 64-bit
  • Processor: Intel Core i5-8400 | AMD Ryzen 5 3600X
  • Memory: 8 GB RAM
  • Graphics: Nvidia GeForce GTX 1080 Ti or AMD Radeon RX 5700 XT or Intel Arc A770
  • DirectX: Version 12
  • Storage: 100 GB available space

از بازی Mortal Kombat 1 چه خبر؟

کدام کاراکترها در بازی Mortal Kombat 1 حضور خواهند داشت؟

یکی از جذاب‌ترین اطلاعاتی که از بازی Mortal Kombat 1 منتشر شده است، اعلام اولین کاراکترهای حاضر در بازی است که شاهد حضور Scorpion ،Raiden ،Kung Lao ،Kitana ،Shang Tsung ،Mileena ،Sub-Zero ،Liu Kang و Johnny Cage خواهیم بود.

همچنین بازی از حالتی مشابه Tag Team با نام Kameo Fighters پشتیبانی خواهد کرد که با انتخاب مبارزانی از یک لیست جداگانه خواهید توانست تا قدرت بیشتری در مبارزه داشته باشید. این لیست فعلا دارای ۶ کاراکتر خواهد بود: Tremor ،Johnny Cage ،Khameleon ،Mavado و Ferra (بدون Tor).

دیگر اطلاعات فنی بازی Mortal Kombat 1

طبق اعلام توسعه‌دهندگان، بازی از قابلیت کراس پلی و همچنین rollback netcode پشتیبانی خواهد کرد. rollback netcode به بازی بازگشته است و اجرای مودهای آنلاین بازی را بهبود می‌بخشد.

آیا بازی Mortal Kombat 1 نسخه‌ی بتا خواهد داشت؟

طبق آخرین اخبار بازی Mortal Kombat 1 بازی یک تست بتا نیز خواهد داشت که برای پیش‌خرید کنندگان در دسترس خواهد بود. هنوز زمان برگزاری تست بتا اعلام نشده است. البته هم‌اکنون تست استرس سرورهای بازی آغاز شده است و بعید نیست که به‌زودی شاهد اعلام تاریخ برگزاری تست بتا باشیم.

بازی Mortal Kombat 1 کمتر از ۶ ماه دیگر عرضه خواهد شد و داستان جدیدی را در یک خط زمانی روایت خواهد کرد. بسیاری با پختگی و تکاملی که از ریبوت Mortal Kombat (2011) در سیستم مبارزات و همچنین روایت داستان بازی رقم خورد، اکنون انتظارات زیادی از ریبوت ۲۰۲۳ بازی دارند و باید دید که آیا این توقعات براورده خواهد شد یا خیر.


منبع psarena.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − سیزده =