یکشنبه , می 19 2024

تریلر جدید فصل سوم سریال The Witcher

[ad_1]

به تازگی تریلری برای فصل سوم سریال The Witcher منتشر شده که رویایی گرالت با پیامدهای اتفاقات گذشته را نشان می‌دهد.

بی‌طرف بودن همیشه ایده بسیار خوبی به نظر می‌رسد اما این کار عواقبی نیز به همراه خودش دارد. همین موضوع برای گرالت نیز صدق می‌کند و حالا او باید با پیامدهای تصمیمات گذشته خودش و بی‌طرف بودن روبه‌رو شود. در تریلر تازه منتشر شده برای فصل سوم سریال ویچر (The Witcher) نیز همین موضوع به نمایش گذاشته می‌شود.

در تریلر تازه منتشر شده برای فصل سوم سریال «ویچر» که از لینک زیر می‌توانید آن را مشاهده کنید، گرالت با بازی هنری کویل،‌ ینفر با بازی آنیا چالوترا و سیری با بازی فریا آلن در حال کنار آمدن با زندگی خود به عنوان یک خانواده هستند. با این حال، صلح در قاره هیچگاه دوام نمی‌آورد و خطرات در گوشه کمین کرده‌اند.

همانطور که انتظار می‌رود، این تریلر تازه منتشر شده از سوی سرویس آنلاین نتفلیکس برای فصل سوم سریال «ویچر»، پر از سکانس‌های اکشن است که مبارزه‌های خونین و هیولاهای ترسناک را به نمایش در می‌آورد. این در حالی است که این تریلر همچنین صحنه‌های جالب و دلنشینی بین گرالت، ینفر و سیری را نیز به تصویر می‌کشد و جسکیر با بازی جوئی بیتی نیز توانسته جنبه‌های کمدی را به این اثر اضافه کند.

سومین فصل از سریال «ویچر» در تابستان امسال و در قالب دو بخش جداگانه پخش خواهد شد. بخش اول شامل پنج قسمت به طور یکجا در تاریخ ۲۹ ژوئن سال ۲۰۲۳ میلادی (پنجشنبه ۸ تیر ۱۴۰۲) عرضه می‌شود و بخش دوم شامل سه قسمت نیز به طور یکجا در تاریخ (پنجشنبه ۵ مرداد ۱۴۰۲) پخش خواهد شد.

منبع: کولایدر

[ad_2]
منبع gamefa.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + 14 =