پنج‌شنبه , می 9 2024

بهترین سخنرانی ها در انیمه از نگاه سایت فیگار

برخی از سخنرانی‌های انیمه توانسته‌اند تاثیر زیادی در روایت داستان و احساسات بینندگان داشته باشند. در ادامه با بهترین سخنرانی ها در انیمه آشنا شوید.

اگرچه معمولاً اعتقاد بر این است که کارهای افراد مهم‌تر از حرف‌هایشان می‌باشد، گاهی اوقات هیچ چیز نمی‌تواند به اندازه یک سخنرانی که در زمان مناسب گفته می‌شود الهام بخش باشد. هر بار که شخصیت‌های انیمه سخنرانی بزرگی را ارائه می‌کنند، چه در یک سخنرانی انگیزشی تشویق‌کننده یا یک مونولوگ پایانی دلخراش، حرف‌های جذاب آنها هم بر مخاطب و هم بر دیگر شخصیت‌ها تأثیر زیادی می‌گذارد.

این نوع از سخنرانی‌ها اکثرا در برخی از بهترین انیمه های تاریخ دیده می‌شوند که با تاثیر بزرگشان در روایت داستان توانسته‌اند سری شاهکاری را به بینندگان خود ارائه دهند.

بهترین سخنرانی ها در انیمه

تاثیر گذار ترین سخنرانی ها در انیمه

شما می‌توانید فهرست بهترین سخنرانی ها در انیمه را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

مقالات مکمل:

بهترین سخنرانی ها در انیمه
بهترین سخنرانی ها در انیمه

یک سخنرانی عالی این قدرت را دارد که دید شخصیت‌ها و مردم نسبت به جهان را تغییر دهد و حتی مسیر تاریخ را عوض کند. این سخنرانی‌ها به خاطره‌انگیزترین و حماسی‌ترین لحظات انیمه‌های آن‌ها تبدیل شده‌اند. پس در ادامه این نوشتار با ما بمانید تا به معرفی تعدادی از محبوب ترین سخنرانی ها در انیمه بپردازیم.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمیشن های 2023

بهترین انیمه های سال 2023

The True King

بهترین سخنرانی ها در انیمه
بهترین سخنرانی ها در انیمه

در ابتدای مقاله بهترین سخنرانی ها در انیمه ، چه چیزی یک رهبر واقعاً تحسین برانگیز را می‌سازد؟ برای ارواح قهرمانان Fate/Zero، که بسیاری از آنها زمانی فرمانروایان و پادشاهان بودند، این سوال معنای زیادی دارد. با این حال، پاسخی که هر یک از آنها به آن می‌رسند کاملاً متفاوت است. رایدر در سخنرانی نمادین خود برای Saber، او را به خاطر اینکه یک شهید و یک قدیس است اما هرگز یک حاکم واقعی نخواهد بود، مسخره می‌کند. رایدر در سخنرانی قدرتمند خود آرمان‌های رهبری و دیدگاهی متضاد با دیدگاه سایبر را ارائه می‌دهد.

Taking The God’s Place

بهترین سخنرانی ها در انیمه
Taking The God’s Place – Saga Of Tanya The Evil

قهرمان اصلی Saga Of Tanya The Evil یک رهبر عالی نیست. بنابراین، این بسیار گویای شخصیت او است که سخنرانی انگیزشی او برای عصبانی کردن نیروهای خود قبل از نبرد به طرز غیرعادی خشونت آمیز و در عین حال جذاب باشد.

تانیا که با اظهارات کلیشه‌ای در مورد جنگ و وظیفه یک سرباز شروع می‌کند، ناگهان به پرسش‌های الهیاتی می‌رود. سخنان او که سرشار از احساسات است، اعلان جنگی بر علیه خود خدا می‌باشد. تانیا خدا را موجودی خشن و متکبر می‌بیند که نباید قدرت تائین کردن سرنوشت را داشته باشد. از دیدگاه او، کسانی که در میدان جنگ می‌جنگند جای خدا را می‌گیرند.

I’m Simon The Digger

بهترین سخنرانی ها در انیمه
I’m Simon The Digger – Gurren Lagann

در ظاهر احمقانه و به نظر پوچ بودن انیمه گورن لاگان، داستانی واقعاً تأثیرگذار در مورد پذیرش خود و تصمیم در ادامه مبارزه با شانس‌های غیرممکن نهفته است. آرک شخصیتی سایمون به پسری ترسو و خودآگاه اختصاص دارد که برای درک ارزش خود در دنیا تلاش می‌کند.

لحظه‌ای رشد سایمون اتفاق می‌افتد که کامینا، بهترین دوست و مربی او جان خود را از دست می‌دهد. پس از یافتن قدرت برای غلبه بر غم و اندوه و ادامه مبارزه بدون کامینا، سایمون یک سخنرانی قدرتمند ارائه می‌دهد و هویت خود را به عنوان سیمون حفار باز می‌گرداند. این سخنرانی قسمتی از داستان بود که تمام توجه از روی کامینا برداشته شده است و سایمون به شخصیت اصلی داستان تبدیل می‌شود.

The Value Of Losing

بهترین سخنرانی ها در انیمه
The Value Of Losing – Assassination Classroom

علیرغم روش‌های نامتعارف خود در تدریس، کوروسنسی از Assassination Classroom، معلمی بسیار عاقل و ملایم است که قادر می‌باشد در لحظات تردید و ناامیدی، کلمات درست را به دانش‌آموزان خود بگوید. سخنرانی او در مورد ارزش باختن، که برای یکی از باهوش‌ترین و در عین حال با اعتماد به نفس‌ترین شاگردانش، کارما، ارائه داده شد، بهترین نمونه از مهارت کوروسنسی به عنوان یک معلم است.

دیدگاه کوروزنسی مبنی بر اینکه یک باخت می‌تواند روش آموزشی بسیار بهتر از پیروزی‌های بی‌شمار باشد، تأثیر عمیقی بر کارما داشت. این سخنرانی لحظه‌ای بود که بینندگان شاهد تغییر واقعی در رویکرد کارما نه تنها در مبارزه، بلکه در ادامه داستان و ارتباطاتش با دیگر شخصیت‌ها بودند.

Grow Up

بهترین سخنرانی ها در انیمه
Grow Up – Mob Psycho 100

در حالی که Reigen، کلاهبرداری که مربی Mob است یکی از تنها شخصیت‌های Mob Psycho 100 می‌باشد که هیچ قدرت روانی ندارد. او همچنین مهم‌ترین شخص در زندگی ماب است. قدرت او ناشی از توانایی‌های ماوراء طبیعی نیست، بلکه توانایی واقعی او از دید واقع بینانه به زندگی ناشی می‌شود.

رایگن که نزدیک‌ترین تصویر واقعی بزرگسالی در سریال است و یک سخنگوی ماهر می‌باشد، اعتماد به نفس لشکر هفتم Claw را با شرمسار کردن آنها به خاطر زندگی در یک دنیای خیالی و فانتزی از بین می‌برد. ریگن بیان می‌کند که تغییر واقعی به قدرت‌های ماوراطبیعی نیاز ندارد، و افرادی که کودکان بی‌دفاع را عذاب می‌دهند، به سادگی ارتباط خود را با واقعیت از دست داده‌اند.

Strawberry Milk

بهترین سخنرانی ها در انیمه
Strawberry Milk – Gintama

یکی از بهترین انیمه های کمدی ، فقط گینتاما می‌توانست یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک سریال عادی را برای عقاید مسخره خود استفاده کند. سخنرانی شیر توت فرنگی گینتوکی قطعه‌ای نمادین از طنز گینتاما است که در آن قهرمان داستان یک مونولوگ بسیار جدی درباره ادرار کردن در رختخواب پس از نوشیدن بیش از حد شیر توت فرنگی ارائه می‌کند.

سخنرانی مضحک گینتوکی به همان اندازه که مسخره است، به طرز عجیب و غریبی اطرافیان خود را قانع کرد تا آنها با حرف عجیب او موافقت کنند. در حالی که این لحظه جدی‌ترین سخنرانی در تاریخ انیمه را ارائه نمی‌دهد، مونولوگ گینتوکی قطعا یکی از جذاب ترین سخنرانی ها در انیمه می‌باشد.

When Does A Man Die

بهترین سخنرانی ها در انیمه
When Does A Man Die – One Piece

One Piece لحظات احساسی و تکان دهنده زیادی دارد و شخصیت‌های بی شماری در سریال در لحظات مهم به سخنرانی‌های قدرتمندی روی می‌آورند. با این حال، هیچ سخنرانی در این انیمه به اندازه سخنان پایانی دکتر هیلیروک، تاثیر زیادی در بینندگان نمی‌گذارد.

“یک آدم کی می‌میرد؟ یک فرد وقتی که فراموش می‌شود می‌میرد!” این دیالوگ نمادین یک شخصیت مهم در زندگی چاپر است. شخصی که علیرغم رنج بردن از شکست‌های بی شمار در طول زندگی‌اش، تجربیات خود را به عنوان یک زندگی پر از شادی می‌شناسد. سخنرانی دکتر هیلیروک که با مضامین زیربنایی میراث ابدی و قدرت جاودانه رویاهای One Piece مرتبط است، در هر بیننده‌ای طنین انداز می‌شود، زیرا این سخنرانی در تلاش است تا تمام احساسات الهام بخش مجموعه را به بینندگان منتقل کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین دیالوگ های انیمه وان پیس (One Piece)

Cycle Of Hatred

بهترین سخنرانی ها در انیمه
Cycle Of Hatred – Naruto: Shippuden

پس از یورش به دهکده برگ، پین سخنرانی معروف خود را به ناروتو می‌دهد، کسی که نسبت به پین بسیار متفاوت است اما برای دلایل مشابهی مبارزه می‌کند. چرخه نفرت پین یک موضوع فکری و فلسفی در مورد ایدئولوژی است که در آن او بیان می‌کند که چیزی که برای آن می‌جنگد صلح است. در چشمان پین، هر کسی که برای باورهای خود می‌جنگد، فقط نگران نسخه خودشان از عدالت و انتقام هستند. در نتیجه، بشریت در چیزی گیر کرده است که Pain آن را چرخه بی‌پایان نفرت می‌نامد.

بیشتر بخوانید:

تاریک ترین لحظات انیمه ناروتو

I Love War

بهترین سخنرانی ها در انیمه
I Love War – Hellsing

هیچ سخنرانی در انیمه به اندازه مونولوگ سرگرد در مورد جنگ در جهنم، کوبنده و تاثیرگذار نیست. یکی از محبوب‌ترین و نفرت انگیزترین تبهکاران تاریخ انیمه، فرمانده ارشد هزاره و ستوان سابق اس اس تحت فرماندهی مستقیم آدولف هیتلر، سرگرد یک جنایتکار جنگی وحشتناک است که نمی‌توان با او همدردی کرد. با این حال، زمانی که به او فرصت داده می‌شود تا درباره اهداف خود صحبت کند، سرگرد سخنرانی بزرگی درباره عشق او به جنگ، خرابی و خشونت ارائه می‌دهد.

My Soldiers

بهترین سخنرانی ها در انیمه
My Soldiers – Attack On Titan

در انتهای مقاله بهترین سخنرانی ها در انیمه ، اروین اسمیت در انیمه حمله به تایتان همیشه یکی از رهبران برتر این انیمه بود، شخصیتی الهام‌بخش و قابل احترام که فداکاری‌های غیرممکنی را برای خیر بشریت انجام می‌دهد. برای همین، آخرین فداکاری اروین که برای زندگی و رویاهای او برای یادگیری حقیقت در مورد جهان بود تاثیر زیادی در بینندگان و شخصیت‌های داستان داشت.

به عنوان آخرین تلاش برای متوقف کردن تایتان هیولا، اروین بقایای Survey Corps را به خودکشی هدایت می‌کند و با یک سخنرانی واقعاً باشکوه سربازان خود را متقاعد کرد تا او را در این مأموریت مرگبار دنبال کنند. اروین شجاعانه اعلام می‌کند که بهتر است یک سرباز در جنگ بمیرد تا با فرار و پنهان شدن از دشمن زنده بماند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین سخنرانی ها در انیمه سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.




منبع figar.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + نوزده =