یکشنبه , می 19 2024

جیسون استاتهام: علاقه ای به فیلم های اَبَرقهرمانی و پوشیدن شنل ندارم!

[ad_1]

«جیسون استاتهام» با چندگانه‌های پرخرج بیگانه نیست و سابقه بازی در «سریع و خشن» (Fast an Furious) و «بی‌مصرف‌ها» (Expendables) را دارد. او به زودی در فیلم اکشن دیگری به نام «زنبوردار» (The Beekeeper) دیده خواهد شد و با کارگردان «خشم» (Fury) و «جوخه انتحار» (Suicide Squad) همکاری کرده اما در مصاحبه با «ورایتی» می‌گوید هیچ علاقه‌ای به ژانر ابرقهرمانی ندارد.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، استاتهام به این پرسش که چرا وارد دنیای ابرقهرمانان نمی‌شود با خنده پاسخ می‌دهد: «علاقه زیادی ندارم که لباس‌های مخصوص بپوشم، شنل و لباس‌های تنگ. فیلم‌های سنتی دهه ۱۹۸۰ را دوست دارم. از استالونه و آرنولد الهام گرفتم. و حتی پیش از آن‌ها، بازیگرانی مثل استیو مک‌کویین، پل نیومن، و ایستوود. نمی‌توانستم تصور کنم که هیچ یک از آن بازیگران شنل و ماسک بپوشند و از کابل آویزان شوند.»

استاتهام در این فیلم نقش مأمور سابق سازمانی به نام «زنبورداران» را بازی می‌کند که به دنبال انتقام است. «امی ریور-لمپمن»، «جاش هاچرسون»، «بابی نادری»، «مینی درایور»، «فیلیشا رشاد» و «جرمی آیرونز» دیگر بازیگران فیلم خواهند بود.

آیر پیش‌تر در مصاحبه با «امپایر» گفته بود که استاتهام در زمان فیلمبرداری «زنبوردار» دچار گزیدگی زنبور نشده است: «شگفتی بزرگ این بود که او خودش چقدر بدلکاری می‌کند. بدلکار او همان‌جا نشسته بود، به امید اینکه به رقص دعوت شود. عوامل می‌خندیدند و می‌گفتند: «امکان ندارد که جیسون استاتهام را با مشتی زنبور واقعی کنار هم قرار دهی!» اما جیسون می‌خواست این کار را بکند. بنابراین ما او را پیش یک زنبوردار فرستادیم، و یاد گرفت که چطور یک کندو را باز و با زنبورها رفتار کند. با کلیت «زن» زنبورداری ارتباط برقرار کرد.»

فیلم «زنبوردار» ۱۲ ژانویه در سالن‌های سینمای آمریکا اکران خواهد شد.

[ad_2]
منبع moviemag.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 11 =