پنج‌شنبه , می 16 2024

دانلود و معرفی بهترین فیلم های فضایی تاریخ سینما + [2023]

[ad_1]

اخیرا فیلم‌های فضایی طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند. داستان‌های پر رمز و راز ماجرای این دست فیلم هستند. با فهرست بهترین فیلم های فضایی همراه ما باشید.

جدیدترین فیلم های فضایی

در یک دهه اخیر، فیلم‌های فضایی رشد چشمگیری داشته‌اند و تعداد زیادی از آن‌ها در هر سال ساخته می‌شود. بهترین فیلم‌ های فضایی برای برطرف کردن کنجکاوی انسان‌ها هستند درباره اجرام آسمانی، سیارات، ستارگان، خورشید و ماه ساخته می‌شوند. این اجرام الهام بخش داستان‌ها و افسانه‌های بی‌شماری در طول تاریخ بشر بوده‌اند.

تا زمانی که انسان‌ بر روی زمین است، همیشه به سمت ستاره‌ها نگاه کرده‌ و به این فکر می‌کند که چه رازهایی در آن‌ها وجود دارد. برای آشنایی با بهترین فیلم درباره فضا همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید:

بررسی علمی و معرفی بهترین فیلم‌ها درباره یوفو [موجودات فضایی]

تحلیل و معرفی بهترین فیلم‌‌ها درباره فضانوردان و سفرهای فضایی واقعی

بهترین فیلم های فضایی

  • بهترین فیلم های فضایی 2023
  • محبوب ترین فیلم های فضایی
بهترین فیلم های فضایی
بهترین فیلم های فضایی

اگر شما هم به فیلم های فضایی علاقه دارید و از تماشای آن‌ها لذت می‌برید، همراه با فیگار باشید تا نگاهی به بهترین فیلم های فضایی داشته باشیم.

بیشتر بخوانید:

جامع‌ترین فهرست بهترین فیلم‌های علمی تخیلی تاریخ سینما + [2023]

بهترین انیمه های علمی تخیلی تاریخ سینما از نگاه سایت فیگار + [2023]

Rebel Moon

بهترین فیلم های فضایی 2023
بهترین فیلم های فضایی 2023

ماه سرکش یا ربل مون یک فیلم ماجراجویی علمی تخیلی حماسی آمریکایی به کارگردانی زک اسنایدر است. این فیلم که بر اساس فیلمنامه‌ای که او با شای هاتن و کرت جانستاد نوشته‌است، بر پایهٔ داستانی است که اسنایدر با دومی نوشته و گروهی از بازیگران از جمله صوفیا بوتله، چارلی هونام، ری فیشر، جایمن هانسو، بائه دونا، جنا مالون، اد اسکرین، کری الویس و کوری استول در آن ایفای نقش می‌کنند.

یک مستعمرهٔ صلح‌آمیز در لبهٔ کهکشان توسط ارتش یک نایب‌السلطنه ظالم به نام بالیساریوس تهدید می‌شود. غیرنظامیان ناامید، زن جوانی را که گذشته‌ای مرموز دارد، می‌فرستند تا به دنبال جنگجویان از سیارات مجاور بگردد تا به آنها کمک کند تا با نایب السلطنه مبارزه کنند.

The Wandering Earth 2

جدیدترین فیلم های فضایی
جدیدترین فیلم های فضایی

زمین سرگردان ۲ یک فیلم علمی تخیلی، اکشن و ماجراجویی چینی محصول سال ۲۰۲۳ به کارگردانی و نویسندگی مشترک فرانت گوو با بازی اندی لاو، وو جینگ و لی ژئوجیان است. این فیلم پیش‌درآمدی برای فیلم سال ۲۰۱۹ می‌باشد.

این فیلم با نقدهای متفاوتی از سوی منتقدان مواجه شده‌است. در راتن تومیتوز، این فیلم بر اساس ۱۸ نقد، ۷۸٪ تأیید شده‌است. متاکریتیک، که از میانگین وزنی استفاده می‌کند، بر اساس ۷ منتقد، امتیاز ۵۶ از ۱۰۰ را به فیلم اختصاص داد که نشان دهنده «بررسی‌های مختلط یا متوسط» است.

Transformers: Rise of the Beasts

بهترین فیلم های فضایی 2023
بهترین فیلم های فضایی 2023

تبدیل‌شوندگان: ظهور جانوران یک فیلم اکشن و علمی تخیلی آمریکایی آماده اکران برای سال ۲۰۲۳ که بر اساس خط بازی‌های تبدیل‌شوندگان (ترانسفورمرز) و عمدتاً تحت تأثیر خط داستانی «جنگ جانوران» ساخته شده‌است. این هفتمین قسمت از مجموعه فیلم‌های لایو اکشن تبدیل‌شوندگان و دنباله‌ای بر فیلم بامبلبی (۲۰۱۸) محسوب می‌شود.

این فیلم به کارگردانی استیون کیپل جونیور با بازی آنتونی راموس، دومینیک فیش بک و لورین ولز است. فیلم حول محور آپتیموس پرایم در سال ۱۹۹۴ در بروکلین، شهر نیویورک و بخش‌هایی از پرو خواهد بود. تبدیل‌شوندگان: ظهور جانوران قرار است توسط پارامونت پیکچرز در تاریخ ۹ ژوئن ۲۰۲۳ (۲۰ خرداد ۱۴۰۲)، در ایالات متحده به نمایش درآید.

Avatar 2

بهترین فیلم های فضایی
محبوب ترین فیلم های فضایی
  • نام فارسی: آواتار 2
  • تاریخ اکران: 14 سپتامبر 2022
  • کارگردان: جیمز کامرون
  • ستاره ها: زو سالدانا، سم ورتینگتون، سیگورنی ویور
  • ژانر: اکشن، ماجراجویی، علمی-تخیلی

 هنوز خلاصه داستانی از این فیلم منتشر نشده است! این فیلم جدید فضایی است که دنباله‌ای از فیلم آواتار است که در آن، انسان ها سیاره ای به نام پاندورا کشف کرده اند که حیات هوشمند، اما ضعیف تر از انسان ها در آن وجود دارد. انسان ها برای استفاده از منابع موجود در پاندورا مجبورند ساکنان پاندورا را بکشند! دقیقا همانند زمانی که اروپایی‌ها آمریکا را کشف کردند و شروع به قتل عام سرخ‌پوستان کردند.

قسمت اول این فیلم در سال 2009 اکران شد و توانست رکورد پرفرش‌ترین فیلم جهان را بشکند! از همان ابتدا جیمز کامرون اعلام کرد این فیلم 4 دنباله خواهد داشت و جمعاً 5 قسمت خواهد شد. قرار بود قسمت دوم این فیلم در سال 2012 اکران شود اما بارها و به دلایل مختلف تاخیر خورد و درنهایت اکران قسمت دوم آواتار به سال 2022 موکول شده است.

بهترین فیلم های فضایی
محبوب ترین فیلم های فضایی
  • نام فارسی: نگهبانان کهکشان ویژه تعطیلات
  • کارگردان: جیمز گان
  • ستاره ها: کریس پرت، دیو باتیستا، وین دیزل
  • ژانر: اکشن، ماجراجویی، کمدی

نگهابانان کهکشان ویژه تعطیلات یک برنامه تلوزینی در دیزنی پلاس خواهد بود. استار لرد، درکس، مانتیس، گروت و راکت که همه در فیلم‌های پیشین نگهابانان کهکشان حضور داشتند، در این برنامه نیز خواهند بود. داستان این برنامه بعد از فیلم ثور: عشق و رعد خواهد بود. ما در فیلم انتقام جویان: پایان بازی شاهد ملحق شدن ثور به نگهبانان کهکشان بودیم.

قرار است در فیلم اختصاصی ثور، دوباره نگهبانان را ببینیم و بعد از حضور آن‌ها در این فیلم، در نگهبانان کهکشان ویژه تعطیلات حضور خواهند داست. و درنهایت در فیلم نگهبانان کهکشان 3 که داستان اصلی و جدی را دنبال خواهد کرد و در سال 2023 اکران خواهد شد، مجدداً آن‌ها را خواهیم دید.

Moonfall

بهترین فیلم های فضایی
بهترین فیلم درباره فضا
  • نام فارسی: سقوط ماه
  • تاریخ اکران: 4 فوریه 2022
  • کارگردان: رولاند امریش
  • ستاره ها: اسپنسر کوهن، رولاند امریش، هارالد کلوزر
  • ژانر: اکشن، ماجراجویی، فانتزی

خلاصه داستان: در ‌سقوط ماه یک نیروی مرموز و اسرار آمیز، ماه را از مدارش خارج میکند و آن را به سمت زمین می‌فرستد. این اتفاق منجر به نابودی کامل بشر خواهد شد. جو فاولر، مدیر ناساو فضانورد سابق، تنها چند هفته قبل از برخورد ادعا میکند که کلید نجات یافتن در دستان او است!

بهترین فیلم های فضایی
بهترین فیلم درباره فضا
  • نام فارسی: فضانورد بوهمی
  • کارگردان: یوهان رنک
  • ستاره ها: آدام سندلر، مری مولیگان، پل دائو
  • ژانر: مراجویی، درام، علمی-تخیلی

داستانی در میان کهکشان از عشق، جاه طلبی و خودشناسی. جاکوب پروچازکا که در کودکی یتیم شده بود، توسط پدربزرگ و مادربزرگش در حومه چک بزرگ شده است. او که از کودکی علاقه زیادی به فضا داشته است، حالا به اولین فضانورد کشورش تبدیل شده است. اکنون به او پیشنهادی داده شده است که در یک ماموریت انفرادی خطرناک به ونوس برود. این ماموریت هم او را به آرزوی دیرینه‌اش می‌رساند و هم باعث جبران جرم پدرش به عنوان یک جاسوس کمونیست می‌شود.

جاکوب زندگی خود را به کلی پشت سر می‌گذارد و با شجاعت این ماموریت را می‌پذیرد و به سفری طولانی می‌رود. او در اعماق فضا عنکبوت غول پیکری را می‌بیند که درواقع ساخته ذهن خود او است. اما آن عنکبوت تخیلی به تنها دوست و همراه او در ماجراجویی‌اش تبدیل می‌شود. در طول فیلم، شاهد گفتگو های جذاب فلسفی در مورد ماهیت عشق، زندگی و مرگ و یا حتی لذیذ بودن طعم بیکن بین جاکوب و این عنکبوت غول پیکیر رخ می‌دهد که به شدت جذاب خواهد بود.

بهترین فیلم های فضایی
بهترین فیلم های فضایی

کیت دیبیاسکی یک دانشجوی فارغ‌التحصیل نجوم است که اخیراً به همراه استادش، دکتر راندال میندی کشف جدیدی انجام داده‌اند. آن‌ها یک دنباله‌دار شگفت انگیز را کشف کرده‌اند که به در منظومه شمسی می‌چرخد. اما مشکل واقعی اینجاست که مسیر آن دنباله دار به زودی به زمین خواهد رسید!

اما مشکل واقعی اینجاست که کسی واقعا اهمیتی به حرف آن‌ها نمی‌دهد. به نظر می‌رسد هشدار آن‌ها راجع به دنباله داری به اندازه کوه اورست که می‌تواند بشریت را نابود کند کاملا بیهوده است. آن‌ها شروع به یک تور رسانه‌ای برای آگاه کردن مردم و به خصوص رئیس جمهور می‌کنند. تنها 6 ماه تا برخورد این دنباله دار به زمین باقی مانده است که بالاخره یک برنامه تلوزیونی خبر مربوط به برخورد دنباله دار را پوشش می‌دهد. واقعا  چه چیزی لازم است تا انسان‌ها به بالا نگاه کنند؟

بهترین فیلم های فضایی
بهترین فیلم های فضایی
  • نام فارسی: ابدی ها
  • کارگردان: کلویی ژائو
  • ستاره ها: جما چان، ریچارد مدن، آنجلینا جولی
  • ژانر: اکشن، ماجراجویی، درام

ابدی ها جدیدترین فیلم مارول است که با بازیگران بزرگی همچون آنجلینا جولی و ریچارد مدن و با کارگردانی خانم کلویی ژائو که سال 2021 برنده اسکار بهترین کارگردانی شد، ساخته شده است؛ اما این فیلم با وجود نمرات بالای مردمی، نتوانسته منتقدان را راضی کند و از نظر منتقدان، ضعیف‌ترین اثر مارول به حساب می‌آید.

یک تراژدی غیرمنتظره، ابدی ها که هزاران سال را مخفیانه در زمین زندگی میکردند را پس از وقایع فیلم انتقام جویان: پایان بازی مجبور به مقابله با بزرگترین دشمن خود بر روی زمین میکند.

بهترین فیلم های فضایی
بهترین فیلم های فضایی
  • نام فارسی: مسافر قاچاق
  • کارگردان: جو پنا
  • ستاره ها: آنا کندریک، دنیل دای کیم، شامیر اندرسون، تونی کولت
  • ژانر: ماجراجویی، علمی-تخیلی، دلهره آور

یک تیم از بهترین فضانوردان تعلیم دیده شامل، فرمانده مارینا بارنت، دیوید کیم زیست شناس، پکتر زوئی لونسون پزشک برای ماموریت علمی دو ساله به مریخ اعزام می‌شوند. فضانواردان پس از برخواستن از زمین و وارد شدن به فضا و پس از اینکه به قدری زمان بگذرد که دیگر راه برگشتی نباشد، فرمانده ماریا به کشف تکان دهنده‌ای دست می‌یابد. او مسافر چهارمی را به نام مایکل آدامز پیدا می‌کند که زخمی شده است و به صورت قاچاقی همراه با آن‌ها آمده است.

بعد از این کشف عجیب، میزان ذخیره اکسیژن و غذای مورد نیاز به الویت اصلی آن‌ها تبدیل می‌شود. تنها یک راه برای جلوگیری از کشته شدن همه افراد است و آن هم این است که یکی از افراد باید بمیرد. اما سوال اینجاست که چه کسی؟

بهترین فیلم های فضایی 2022
بهترین فیلم های فضایی
  • نام فارسی: اخطار
  • کارگردان: آگاتا الکساندر
  • ستاره ها: توماس جین، توماس کات، جیسون کی
  • ژانر: علمی-تخیلی، دلهره آور

این فیلم مهیج علمی-تخیلی، در آینده‌ای نه چندان دور رخ می‌دهد. داستان فیلم اخطار قصد دارد به انسان‌ها عواقب کارهایی که درحال حاضر درحال انجامشان هستند را نشان دهد. اکنون که تکنولوژی به یک وصیله مهم و مهمترین ابزار انسان برای ارتباطات تبدیل شده است، زندگی بدون تکنولوژی تقریبا غیرقابل تصور است.

اما اکنون یک طوفان جهانی رخ داده است و باعث نابودی تمامی فناوری‌های ازتباطی انسان‌ها و تمام وسایل الکترونیکی شده است و اکنون اتفاقات فاجعه باری درحال رخ دادن است…

بهترین فیلم های فضایی
بهترین فیلم های فضایی
  • نام فارسی: تلماسه
  • تاریخ اکران: 22 اکتبر 2021
  • کارگردان: دنیس ویلنوو
  • ستاره ها: تیموتی شالامی، ذبکا فرگوسن، زندایا
  • ژانر: اکشن، ماجراجویی، درام

 یک سفر افسانه‌ای و احساسی از قهرمانی به نام پل آتریدس! مردی جوان با استعداد درخشان که در سرنوشتی فراتر از درک خودش متولد شده است. او باید برای اطمینان از آینده‌ خانواده و مردمش به خطرناک‌ترین سیاره جهان سفر کند!‌ نیرو های بدخواه بر سر عرضه انحصاری گران‌بها ترین منبع موجود در سیاره منفجر میشوند. و حالا فقط کسی میتواند زنده بماند که بر ترس خود غلبه کند.

فیلم تلماسه براساس رمانی به همین نام ساخته شده است. دنیس ویلنوو که کارگردان این فیلم است میگوید از کودکی طرفدار این رمان بوده و آرزوی ساخت فیلمی براساس آن را داشته است. هانس زیمر پیشنهاد کریستوفر نولان برای آهنگسازی فیلم تنت را رد کرد و به فیلم تلماسه پیوست. با توجه به تمام این موارد میتنوان مطمئن بود که با فیلمی ساده و معمولی سر و کار نداریم!

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین فیلم های فضایی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.



[ad_2]
منبع figar.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − 1 =