دوشنبه , می 20 2024

تیزر انیمیشن Chicken Run: Dawn of the Nugget منتشر شد

[ad_1]

هفته آخر ماه می باکس آفیس: Mario Bros. Rise to Top and Fairytale Rise to It: در حالی که بسیاری از فیلم های عالی مانند (نگهبانان کهکشان جلد. 3) و (x سریع) که به تازگی منتشر شده است، خانواده های سینماگر هنوز برای دیدن این فیلم هجوم می آورند. برادران سوپر ماریو (برادران سوپر ماریو) انیمیشن یونیورسال استودیو و ایلومینیشن خود را در ژانر ماجراجویی بر اساس سری بازی های کلاسیک نینتندو به همین نام قرار می دهند و به نظر نمی رسد این انیمیشن از درآمدزایی برای سازندگانش دست بردارد. البته، این فیلم اکنون در هشتمین آخر هفته اکران خود قرار دارد و در حال حاضر بر روی تمامی پلتفرم های اصلی VOD در دسترس است، اما Super Mario در این آخر هفته 6.27 میلیون دلار فروخت. که برای نمایش در 3148 سینما خیلی بد نیست. که البته به این معنی است که ماریو در هفته آخر ماه می از 560 میلیون دلار در باکس آفیس داخلی گذشت و در صدر جدول باکس آفیس قرار گرفت. با فیلم های دی جی با بودن

به نظر می رسد سوپر ماریو در طول اکران خود هر روز رکورد جدیدی در باکس آفیس می شکند. این اقتباس از بازی ویدئویی علاوه بر پیوستن سریع به باشگاه میلیارد دلاری (که در حال حاضر نزدیک به 1.3 میلیارد دلار در سراسر جهان به دست آورده است)، سومین فیلم انیمیشن پردرآمد تمام دوران است. و اخیراً توانسته است متحرک شود سرزمین عجایب 2 (باور نکردنی ها 2) که کار ساده ای نبود. این فیلم همچنین به پرفروش ترین فیلم استودیو ایلومینیشن تبدیل شده است. با توجه به اینکه همان استودیویی است که فرنچایز موفق Minions را برای خانواده ها به ارمغان آورد، دستاورد بسیار چشمگیری است.

پیشنهاد مطالعه:  واکنش مدیر کل مطبوعات به ضرب و شتم خبرنگار ایلانا

همچنین در این آخر هفته، یکی از محبوب‌ترین تیم‌های دنیای سینمایی مارول با ماموریتی دیگر، Guardians of the Galaxy: Part III، به یک نقطه عطف مهم دیگر در گیشه جهانی رسید. طبق گفته The Numbers، آخرین قسمت از این فرنچایز از مرز ۷۰۰ میلیون دلار در باکس آفیس جهانی عبور کرده است. فیلمی که تقریباً یک ماه پس از اکرانش در سینما، به چیزی که اولین فیلم از این سری بابت فروش بلیتش در سال 2014 به دست آورده بود، نزدیک‌تر و نزدیک‌تر می‌شود. و بنابراین موفق می‌شود پس از برادران ماریو در هفته آخر ماه می، رتبه دوم را به خود اختصاص دهد.

اما در زیر نگهبانان کهکشان دهمین فیلم از فرانچایز Fast and Furious، The Fast and Furious Ten است. این فیلم که شروع سختی داشت، حالا به نظر می رسد که از بن بست خارج شده و با 113 میلیون دلار در داخل و نزدیک به 400 میلیون دلار در سطح بین المللی در جایگاه سوم قرار گرفته است. با این حال امید او برای رسیدن به رتبه اول در هفته های آینده زیاد نیست. دلیل آن ظاهر یک رقیب قدرتمند است. فیلمی که شروعی طوفانی‌تر از Fast and Furious Ten در باکس آفیس داخلی دارد.

به نظر می رسد که (پری دریایی کوچک) جای پای خود را حداقل در گیشه داخلی محکم کرده است. جدیدترین اقتباس لایو اکشن دیزنی از یکی از نمادین ترین انیمیشن هایش در باکس آفیس داخلی سروصدا کرده و طبق گزارش ها در هفته اول اکران 117.5 میلیون دلار فروش داشته است. اما همچنان داستان در اولین اکران بین المللی فیلم متفاوت است. پری دریایی کوچولو توانست 68.3 میلیون دلار در باکس آفیس بین المللی دیزنی به دست آورد که در مقایسه با سایر تولیدات دیزنی تقریبا ناچیز است. اما با این فروش، مجموع فروش جهانی فیلم در هفته اول اکران به 185.8 میلیون دلار رسید. این تعداد لحظه به لحظه در حال افزایش است.

پیشنهاد مطالعه:  تیزر سریال جاسوسی Special Ops: Lioness منتشر شد

اگرچه در ابتدا انتظار می رفت که پری دریایی کوچولو بیشتر به باکس آفیس داخلی تکیه کند، اما به نظر می رسد این فیلم در سطح بین المللی شکست خورده است و بازارهایی مانند فرانسه، کره، آلمان و سایرین با انبوهی از نقدهای منفی مواجه شده اند. و عملکرد باکس آفیس آن نیز بسیار پایین است. با این حال، این فیلم امتیاز 95% را در Rotten Tomatoes کسب کرده است. با این حال، سایت‌های بین‌المللی مانند IMDb در بریتانیا، برزیل و مکزیک مجبور شده‌اند به دلیل تعداد زیاد نقدهای منفی «پری دریایی کوچک» که غیرعادی به نظر می‌رسند، دست به اقدام بزنند.

اما آنچه مشخص است این است که هفته های آینده بدون شک در باکس آفیس داغ و هیجان انگیز خواهد بود. همچنین در زیر لیستی از ده فیلم برتر بین المللی که برای هفته آخر ماه می تایید شده اند را مشاهده می کنید.

رتبه بندی فیلم ها در گیشه هفته آخر اردیبهشت

[ad_2]
منبع timecity.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × چهار =