جمعه , می 17 2024

سرنوشت ابی در بازی The Last of Us 2 قرار بود متفاوت باشد

[ad_1]

بازی The Last of Us 2 برخلاف قسمت اول این سری، زیاد مورد تحسین قرار نگرفت و عنوان ذکر شده، قرار بوده پایان بندی متفاوتی داشته باشد. شخصیت منفی ابی در ابتدا سرنوشت متفاوتی داشت و سازنده‌ها تصمیم خود را تغییر می‌دهند

هشدار اسپویل: این خبر پایان داستان بازی The Last of Us 2 را فاش می‌کند

بازی The Last of Us یکی از موفق‌ترین بازی‌های صنعت بود که هم از نظر تجاری و کیفیت، خود را به خوبی برای گیمرها و شرکت سازنده مطرح کرد. از انتشار قسمت اول این بازی حدود ده سال می‌گذرد و به نظر می‌رسد این عنوان توانست رویکرد پلی استیشن را برای بازی‌های خود تغییر دهد. در سال 2016، سونی به همراه ناتی داگ تریلری را برای قسمت دوم بازی د لست آف آس به صورت رسمی منتشر کرد که منجر به انتشار بازی در سال 2020 شد. علاوه بر این، محبوبیت این بازی به حدی بود که شرکت سونی آن‌را مستحق یک لایو اکشن دانست و فصل اول این اقتباس در شبکه HBO، توانست جوایز زیادی را از آن خود کند.

بازی لست آو آس 2 قبل از انتشار خود یکی از مورد انتظارترین بازی‌ها بود اما نتوانست تحسینی که قسمت اول داشت را جذب کند. داستان این بازی، طرفداران را به چند دسته تقسیم کرد و بخش اعظمی از این اتفاق، به دلیل شخصیتی به نام ابی (Abby) بود. اما پایان اولیه بازی چطور بود؟

ابی بازی The Last of Us 2سرنوشت متفاوت ابی در The Last of Us 2

در اوایل بازی، ابی، جوئل (Joel) قهرمان دوست‌داشتنی داستان را به قتل می‌رساند در حالی که طرفداران انتظار داشتند بازی The Last of Us 2 هم یکی دیگر از ماجراجویی‌های جوئل و الی (Ellie) باشد. بازیکنان بقیه بازی‌ را صرف انتقام گرفتن الی از ابی می‌کنند که آن‌ها را در مبارزاتی خونین درگیر می‌کند. بعد از چند درگیری شدید، الی بالاخره ابی را گیر انداخته و سعی می‌کند او را در آب خفه کند اما در لحظات آخر به این نتیجه می‌رسد که انتقام راه درستی برای او نیست زیرا اگر جوئل بود، احتمالا او را سرزنش می‌کرد. ابی زنده ماند و این مسئله طرفداران بسیاری را خشمگین کرد زیرا اکثرا با انگیزه الی آشنا بودند و می‌دانستند که جوئل چقدر برای الی ارزشمند است.

این تصمیم الی بسیاری از بازیکنان را عصبی کرده بود و چند دستگی بزرگی را در دنیای هواداران بازی The Last of Us 2 به وجود آورد و نتوانست به اندازه کافی، گیمرها را راضی نگه دارد. در تفسیری از نیل دراکمن برای داستان بازی The Last of Us 2 Remastered اعلام شد که ابی در پیش‌نویس اولیه داستان قرار بود کشته شود. در این نسخه از داستان گفته شده هنگام مرگ ابی، لو و یارا هم کشته شده بودند که باعث دست تنها شدن ابی شده بود. هالی گراس یکی دیگر از نویسندگان این سری، اعلام کرد که با بخشش ابی، می‌توانستیم بخشی از الی را نجات دهیم تا داستان بازهم به نحو خوبی احیا شود.

منبع: ComicBook

[ad_2]
منبع par30games.net

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − 8 =