جمعه , می 17 2024

تیزر‌های جدیدی از سریال لایو اکشن Avatar: The Last Airbender منتشر شد

[ad_1]

سریال لایو اکشن Avatar: The Last Airbender قرار است تا در ماه آینده توسط نتفلیکس منتشر شود و به تازگی تیزرهایی منتشر کرده که در ادامه می‌توانید آن‌ها را تماشا کنید.

تبلیغات

این دومین اقتباس لایو اکشن از انیمیشن سریالی Avatar: The Last Airbender می‌باشد و قرار است تا اشتباهات فیلم اقتباس شده از این انیمیشن را تکرار نکند. تیزر اول منتشر شده صحنه‌هایی از شخصیت کاتارا را نمایش می‌دهد.

در تیزر بعدی شاهد تصاویر جدیدی از آنگ هستیم. در بخشی از این تیزر برای اولین بار تصاویری از استاد و راهنمای آنگ، راهب جیاتسو را مشاهده می‌کنیم که نگرانی‌های آنگ درباره آواتار بودن را کاهش می‌دهد.

داستان این مجموعه درباره چهار ملت باد، خاک، آتش و آب است همراه با آواتار که به هر چهار عنصر مسلط است و صلح را میان آن‌ها حفظ می‌کند. همه چیز زمانی تغییر می‌کند که ملت آتش به قبایل ملت باد حمله می‌کنند و آن‌ها را از بین می‌برد و این اولین قدم آن‌ها برای فتح دنیا بود. با نبودن یک آواتار، دنیا امیدش را از دست داده اما همانند درخشش نور در تاریکی، جوان باد افزاری به اسم آنگ برمی‌خیزد تا جایگاه خود به عنوان آواتار بعدی را بدست بیارد.

سریال لایو اکشن Avatar: The Last Airbender قرار است تا با هشت قسمت توسط نتفلیکس در تاریخ بیست و دوم فوریه (۳ اسفند) منتشر شود.

تبلیغات
[ad_2]
منبع gamefa.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × پنج =