سه‌شنبه , می 21 2024

فیلم Oppenheimer طولانی‌ترین اثر کریستوفر نولان خواهد بود –

[ad_1]

تماشای جدیدترین اثر کریستوفر نولان با هنرنمایی کیلین مورفی در نقش فیزیکدان مشهور قرن بیستمی به نام Oppenheimer، نزدیک به سه ساعت به طول خواهد انجامید.

در صورت تأیید گزارش‌های مذکور در رابطه با مدت زمان فیلم Oppenheimer، این فیلم به طولانی‌ترین اثر کریستوفر نولان تبدیل خواهد شد. البته طرفداران نولان با فیلم‌های طولانی بیگانه نیستند؛ مدت زمان اکثر فیلم‌های نولان بیش از ۲ ساعت بوده است. فیلم Dark Knight Rises (شوالیه تاریکی بر می‌خیزد) که حسن ختامی بر سه‌گانه‌ی بتمن نولان بود؛ مدت زمانی نزدیک به ۲ ساعت و ۴۴ دقیقه دقیقه و فیلم Interstellar (میان ستاره‌ای) مدت زمانی نزدیک به ۲ ساعت و ۴۹ دقیقه را به خود اختصاص داده‌اند.

همچنین هر دو فیلم Inception (تکوین) و Tenet نیز زمانی بیش از دو ساعت را به خود اختصاص دادند. هم‌چنین نکته‌ی دیگری که در این رابطه حائز اهمیت است؛ ماهیت این اثر است. فیلم Oppenheimer (اوپنهایمر) روایتگر داستان یکی از مهم‌ترین دانشمندان قرن بیستم، یعنی جی رابرت اوپنهایمر با بازی کیلین مورفی است که تلاش‌های وی منجر به رمزگشایی از آخرین معماهای باقی‌مانده در ساخت بمب هسته‌ای و در نهایت استفاده از این سلاح دهشتناک در جنگ جهانی دوم توسط آمریکا شد.

ساخت اقتباس سینمایی از چنین واقعه‌ی تاریخی مهمی، نیاز به داشتن یک داستان جامع و همه‌جانبه دارد که طبیعتاً وضعیت روایت آن با سایر اثار متفاوت خواهد بود؛ با این حال باید صبر کرد و دید که آیا فیلم Oppenheimer موفق می‌شود تا در تمام مدت زمان سه ساعته‌ی خود تماشاگر را میخکوب کند یا به اثری سلیقه‌ای که تنها باب میل طرفداران آثار تاریخی است تبدیل خواهد شد.

از دیگر بازیگران فیلم Oppenheimer می‌توان به امیلی بلانت و رابرت داونی جونیور اشاره کرد. فیلم Oppenheimer در ۲۱ جولای ۲۰۲۳ (۳۰ تیر ۱۴۰۲) به روی پرده‌ی نقره‌ای می‌رود.

منبع: کولایدر

[ad_2]
منبع gamefa.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + 20 =