جمعه , می 17 2024

مایکروسافت اطلاعاتی از PS5 Slim لو داد – مستر گیمرز

[ad_1]

مایکروسافت اطلاعاتی از PS5 Slim لو داد که ممکن است اقداماتی از سمت سونی را شاهد باشیم . با مسترگیمرز مرجع بازی  ها همراه باشین .

مایکروسافت اطلاعاتی از PS5 Slim لو داد

طبق سند دادگاه، مایکروسافت اطلاعاتی از PS5 Slim لو داد و معتقد است که سونی یک PlayStation 5 Slim را در اواخر سال جاری با قیمت ۳۹۹٫۹۹ دلار عرضه خواهد کرد.

این سند به عنوان بخشی از محاکمه کمیسیون تجارت فدرال علیه مایکروسافت برای تعیین سرنوشت خرید ۶۹ میلیارد دلاری اکتیویژن بلیزارد منتشر شد.

در یک پاراگراف در مورد قیمت، مایکروسافت تلاش می کند تا قاضی ژاکلین اسکات کورلی را متقاعد کند که نینتندو سوییچ باید در همان بازار کنسول های سری ایکس باکس و پلی استیشن ۵ در نظر گرفته شود، استدلالی که معتقد است محل ایکس باکس را به عنوان شکست در جنگ کنسول در رتبه سوم تقویت می کند.

در این سند آمده است: «پلی‌استیشن نیز نسخه دیجیتال ارزان‌تر را به قیمت ۳۹۹٫۹۹ دلار به فروش می‌رساند و انتظار می‌رود که پلی‌استیشن ۵ اسلیم را در اواخر امسال با همان قیمت پایین‌تر عرضه کند.

بمب‌گذاری‌ها همچنان ادامه دارد و مایکروسافت می‌گوید: «پیش‌بینی می‌شود سونی نیز نسخه دستی پلی‌استیشن ۵ را در اواخر امسال با قیمت کمتر از ۳۰۰ دلار منتشر کند». این در رابطه با Project Q اعلام شده سونی است، یک دستگاه پخش بازی دستی که به صورت بی سیم به PS5 متصل می شود. سونی هنوز تاریخ عرضه یا قیمتی را اعلام نکرده است.

با توجه به اینکه سونی نسخه های باریک کنسول های قبلی خود را منتشر کرده است، وجود PS5 Slim چندان تعجب آور نیست. این یک پلی استیشن ۴ اسلیم را منتشر کرد که جایگزین مدل استاندارد PS4 در سال ۲۰۱۶ شد، و همچنین یک PS4 Pro قوی‌تر که مدت کوتاهی پس از آن عرضه شد. PS5 در نوامبر ۲۰۲۰ به دو صورت عرضه شد: با درایو دیسک با قیمت ۴۹۹ دلار و بدون درایو دیسک با قیمت ۳۹۹ دلار.

با این حال، مایکروسافت ممکن است رویکرد متفاوتی داشته باشد. در ماه ژوئن، فیل اسپنسر، رئیس ایکس‌باکس، سه سال پس از عرضه کنسول‌های ایکس‌باکس سری X/S، گفت که «احساس نمی‌کند» یک ارتقاء کنسول ایکس‌باکس در اواسط چرخه را منتشر کند.

مایکروسافت Xbox One S را سه سال پس از عرضه Xbox One منتشر کرد. یک کنسول قدرتمندتر، ایکس باکس وان ایکس، چهار سال پس از عرضه نسخه اصلی ایکس باکس وان عرضه شد.

 

متشکریم که همراه مسترگیمرز مرجع بازی ها هستین.

نظر خودتان زیر همین مطلب برامون ارسال کنین.

MrG insta following banner copy

 



[ad_2]
منبع mrgamers.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + سیزده =