پنج‌شنبه , می 16 2024

معرفی فیلم زندگی های گذشته

[ad_1]

فیلم زندگی‌های گذشته دربارهٔ دو دوست دوران کودکی به نام‌های هه‌سونگ و نورا است که پس از مهاجرت خانواده نورا به کره جنوبی از هم جدا می‌شوند. دو دهه بعد، آنها دوباره در نیویورک برای یک هفته سرنوشت‌ساز گرد هم می‌آیند و با مفاهیم سرنوشت، عشق و انتخاب‌هایی که زندگی را می‌سازند، در این عاشقانه دلخراش مدرن روبرو می‌شوند.

هه‌سونگ (لی مین-هو) یک وکیل موفق در نیویورک است. او در 12 سالگی با نورا (یو یون-سه) دوست شد. نورا یک دختر باهوش و کنجکاو بود که همیشه به دنبال ماجراجویی بود. هه‌سونگ نیز از این ویژگی‌های نورا خوشش می‌آمد. پس از مهاجرت خانواده نورا به کره جنوبی، هه‌سونگ و نورا از هم جدا شدند. آنها هرگز یکدیگر را فراموش نکردند، اما زندگی‌های متفاوتی را در پیش گرفتند.

دو دهه بعد، هه‌سونگ و نورا دوباره در نیویورک ملاقات می‌کنند. نورا اکنون یک هنرمند موفق است که در نیویورک زندگی می‌کند. هه‌سونگ و نورا بلافاصله احساسات قدیمی خود را برای یکدیگر احساس می‌کنند. آنها یک هفته را با هم می‌گذرانند و به یاد گذشته‌های خود می‌افتند. آنها همچنین با چالش‌های جدیدی روبرو می‌شوند که رابطه آنها را به چالش می‌کشد.

در پایان فیلم، هه‌سونگ و نورا باید تصمیم بگیرند که آیا می‌خواهند دوباره با هم باشند یا خیر. آنها باید با مفاهیم سرنوشت، عشق و انتخاب‌هایی که زندگی را می‌سازند، روبرو شوند و…

بیوگرافی هنرپیشه های فیلم زندگی های گذشته

هنرپیشه‌های معروفی در این فیلم جذاب بازی کرده‌اند که اغلب افراد محبوبی هستند. در این فیلم عاشقانه اتفاقات جالبی رخ می‌دهد که حتما باید آن را تماشا کنید و از تماشای آن لذت ببرید. در این بخش توضیح کوتاهی از بیوگرافی بازیگران فیلم زندگی های گذشته آورده شده است تا شما بیشتر با شخصیت هنرپیشه‌های آن آشنا شوید.

معرفی فیلم زندگی های گذشته - Past live 2023

گرتا لی – Greta Lee ؛ در نقش نورا

گرتا لی بازیگر آمریکایی-کره ای است که در سال 1988 در کره جنوبی متولد شد. او در سال 2011 با بازی در فیلم “ایوانز” وارد عرصه بازیگری شد. از دیگر فیلم های او می توان به “درخشش نتفلیکس”، “درمان او” و “زنان کوچک” اشاره کرد.

معرفی فیلم زندگی های گذشته - Past live 2023

تئو یو – Theo Yu ؛ در نقش هه سونگ

تئو یو بازیگر کره ای است که در سال 1988 در کره جنوبی متولد شد. او در سال 2010 با بازی در فیلم “عشق و بوسه” وارد عرصه بازیگری شد. از دیگر فیلم های او می توان به “شبانگاه” و “یک روز” اشاره کرد.

معرفی فیلم زندگی های گذشته

جان ماگارو – John Magaro ؛ در نقش جان

جان ماگارو بازیگر آمریکایی است. او در سال 2012 با بازی در فیلم “The Big Short” به شهرت رسید. او همچنین در فیلم های “The Hangover” (2009)، “The Wolf of Wall Street” (2013) و “I, Tonya” (2017) بازی کرده است.

هنرپیشه مون سئونگ آ در زندگی های گذشته

مون سئونگ آ – Moon Seung A

مون سئونگ آ بازیگر کره ای است که در سال 1978 در کره جنوبی متولد شد. او در سال 1998 با بازی در فیلم “دختر بچه” وارد عرصه بازیگری شد. از دیگر فیلم های او می توان به “حکایت های گوست” و “شبح” اشاره کرد.

لیم سئونگ مین در فیلم زندگی های گذشته

لیم سئونگ مینLee Sung-min ؛ در نقش پدر نورا

لیم سئونگ مین بازیگر کره ای است که در سال 1961 در کره جنوبی متولد شد. او در سال 1985 با بازی در فیلم “بهشت” وارد عرصه بازیگری شد. از دیگر فیلم های او می توان به “شبح” و “پیام” اشاره کرد.

سایر بازیگران فیلم زندگی های گذشته

  • جان کیم- Jane Kim
  • جک آلبرت- Jack Alberts
  • آن مین یونگ- Ahn Min-Young
  • جی هی یون- Ji Hye Yoon
  • سو یون وو- Seo Yeon-Woo
  • کیها چانگ- Kiha Chang
[ad_2]
منبع timecity.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − 3 =