شنبه , می 18 2024

میم‌های GTA VI | میم های فلوریدا در لئونیدا!

[ad_1]

بازی GTA 6 در شهری به نام لئونیدا روایت می‌شود که نمایانگر فلوریدای امروزی است. از بین تمام ایالت‌های ایالات متحده، فلوریدا احتمالا منبع بیشترین مطالب میم است و کاربران اینترنت احتمالا با برخی از کلیشه‌های این ایالت آشنا هستند.

از سرفصل‌های کلاسیک «مرد فلوریدا» گرفته تا سبک زندگی تأثیرگذار در میامی، و همچنین یافتن تمساح در مکان‌هایی که نباید باشند، احتمالا اکثر طرفداران GTA قبلاً تصویری از زندگی در فلوریدا بر اساس این میم‌ها دارند. به این ترتیب، منطقی است که Rockstar هنگام توسعه لئونیدا در GTA 6 به کلیشه‌های عجیب و غریب آن متمایل شود.

با توجه به آنچه در تریلر رونمایی GTA 6 مشاهده می شود، ساکنان لئونیدا باید مانند فلوریدیان‌ها با تمساح‌ها کنار بیایند، همانطور که در یک عکس از فردی که در حال کلنجار با یک تمساح در استخر شنا است، یا تصویر دیگری که در آن یک تمساح دیده می شود، می‌توان دید. هر دوی این صحنه‌ها به تصاویر واقعی از فلوریدا اشاره می‌کنند که در آن ساکنان در مکان‌های غیرمنتظره، مانند استخر حیاط خلوت یا والمارت محلی خود، تمساح پیدا کرده‌اند.

این تریلر همچنین با نشان دادن مردی برهنه در حال آبیاری چمن خود به میم نمادین «مرد فلوریدا» اشاره می کند که اشاره ای به تیتر واقعی «مرد فلوریدا برهنه در حیاط کار می‌کند» است.

منابع زندگی واقعی

به عنوان راهی برای زنده‌تر کردن دنیای GTA 6، این تریلر همچنین شامل تعدادی عکس از ویدیوهای وایرال است که از طریق سایت‌های رسانه‌های اجتماعی مانند TikTok و Instagram Reels به اشتراک گذاشته می‌شوند.

به نظر می‌رسد که این صحنه‌ها به ویدیوهای وایرال دنیای واقعی ارجاع می‌دهند، مانند تصویر زنی که چکش‌هایی را در دست دارد، اگرچه همتای واقعی او اهل لس‌آنجلس است، نه میامی.

کاربر Reddit Bradbrad7 گالری را گردآوری کرده است که این مراجع را با همتایان واقعی خود مقایسه می کند. این ارجاعات همچنین شامل عکسی از شخصیتی است که به نظر می‌رسد بر اساس مجرمی به نام «فلوریدا جوکر» ساخته شده است که عکس او در سال 2017 در فضای مجازی منتشر شد.

[ad_2]
منبع psarena.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + نه =