جمعه , می 3 2024

تیزر جدید Boy Kills World منتشر شد

به تازگی ویدیوی تازه‌ای با عنوان تیزر جدید Boy Kills World (فیلم پسر جهان را می‌کشد) که یک فیلم اکشن و پرخون است، منتشر شد.

یکی از خونین‌ترین فیلم‌های اکشن سال جاری، پسر جهان را می‌کشد است که توسط «موریتز مور» کارگردانی و «سم ریمی» تهیه می‌شود. در ویدئو تازه منتشر شده از فیلم Boy Kills World هنرهای رزمی استفاده شده توسط بازیگران به تصویر کشیده شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تیزر جدید Boy Kills World منتشر شد

این فیلم داستان پسری را روایت می‌کند که در مقابل گروهی از آدمکش‌های وحشی و بی‌رحم قرار دارد و تصمیم به گرفتن انتقامی بسیار خشن از آن‌ها می‌گیرد. بازیگری این پسر توسط «بیل اسکارشگورد»، یک بازیگر دوست‌داشتنی و مشغول فعالیت در صنعت هالیوود، به اجرا درآمده است.

در تریلرهای این فیلم، با پسری بی‌نام و نشانی آشنا می‌شویم که در کودکی خانواده‌اش را از دست داده و اکنون با قدرت بی‌تکلمی که در اختیار دارد، تصمیم به انتقام می‌گیرد. او سال‌ها به دنبال یادگیری فنون رزمی بوده و حالا به دنبال یافتن و انتقام‌گیری از عاملین کشتار خانواده‌اش است.

یکی از نکات مهم این فیلم، سکانس‌های اکشنی بسیار خشن و هیجان‌انگیز آن است که بازیگران به کار گرفتند. ویدیوی جدیدی از این فیلم منتشر شده که نشان می‌دهد چگونه این فنون رزمی به تصویر کشیده شده‌اند. پسر جهان را می‌کشد برای اکران در تاریخ 26 آوریل 2024 (7 اردیبهشت 1403) برنامه‌ریزی شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تیزر جدید Boy Kills World چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


منبع figar.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + هجده =