یکشنبه , می 5 2024

بازیگران فیلم He Bled Neon مشخص شدند

به تازگی خبری درباره این موضوع که بازیگران فیلم He Bled Neon معرفی شدند، به انتشار رسیده که در ادامه قرار است این بازیگران را به شما معرفی کنیم.

داستان فیلم از این قرار است که پس از مرگ مرموز برادر جدا شده‌ «اتان»، سفر او به «لاس‌ وگاس» برای خاکسپاری، رشته‌ای از جرایم را آشکار می‌کند که او را مجبور به مواجهه با گذشته‌اش می‌کند. او وارد لاس‌وگاس می‌شود تا حقیقت را پیدا کند و در این راه همه چیزی که برای او ارزشمند است را به خطر می‌اندازد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


بازیگران فیلم He Bled Neon

خواننده و بازیگر، «ریتا اورا»، ستاره سابق فوتبال آمریکایی «مارشان لینچ» و «جک اوکانل» قرار است به فیلم اکشن هیجانی He Bled Neon بپیوندند که یکی از عناوین برجسته‌ بازار کن محسوب می‌شود.

بازیگران فیلم He Bled Neon

کمپانی XYZ Films به همراه همکار متداول خود «Two & Two Pictures» این فیلم را تولید خواهند کرد. این دو شرکت در حال تولید فیلمی به نام Hallow Road به کارگردانی «بابک انواری» با بازی «روزاموند پایک» و «متیو ریس» نیز هستند. فیلم توسط تیم کارگردانی «Tim Cairo» و «Jake Gibson» نویسندگان فیلم Lowlife هستند. «XYZ Films» مسئول فروش جهانی فیلم He Bled Neon در بازار کن نسخه ماه آینده خواهد بود و «WME Independent» نیز نماینده داخلی آن خواهد بود

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازیگران فیلم He Bled Neon چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: deadline


منبع figar.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + 1 =