پنج‌شنبه , می 16 2024

جدول فروش فیزیکی هفتگی بریتانیا؛ قدرت‌نمایی Resident Evil 4

[ad_1]

بازی Resident Evil 4 Remake برای دومین هفته متوالی پرفروش‌ترین بازی بازار فیزیکی بریتانیا بود، علی‌رغم اینکه فروش آن نسبت به هفته قبل، ۶۹ درصد کاهش یافت.

حتی با این کاهش، فروش Resident Evil 4 از بازی به شدت محبوب و بزرگ FIFA 23 بالاتر بود. افزایش ۳۴ درصدی در فروش، بازی فوتبال الکترونیک آرتز (Electronic Arts) را با صعود یک پله‌ای نسبت به ماه قبل، به رتبه ۲ رساند و Hogwarts Legacy به رتبه ۳ سقوط کرد. بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 به لطف افزایش ۵۸ درصدی در فروش، دو پله صعود کرد به رتبه ۴ رسید. تعداد زیادی از این عناوین از تخفیفات بهاری و تبلیغات بهره بردند. در واقع، GfK گزارش می‌دهد که ۳۴ بازی از ۴۰ بازی پرفروش این ماه، به لطف تخفیفات بهاری شاهد افزایش فروش چشم‌گیری بودند.

بیشترین سود را Gotham Knights از برادران وارنر (Warner Brothers) تجربه کرد که پس از افزایش ۹۹۹ درصدی فروش، دوباره در رتبه ششم جدول قرار گرفت. در همین حال، Super Mario Odyssey به لطف فروش بسته سخت افزاری Switch و تبلیغات مداوم برای فیلم Super Mario Bros که این پنجشنبه در سینماها اکران می‌شود، شاهد افزایش فروش ۵ درصدی بود. شما می‌توانید لیست ده بازی پرفروش را در ادامه مشاهده کنید:

نام بازی رتبه‌ی این هفته رتبه‌ی هفته‌ی گذشته
Resident Evil 4 Remake ۱ ۱
FIFA 23 ۲ ۳
Hogwarts Legacy ۳ ۲
Call of Duty: Modern Warfare 2 ۴ ۶
Mario Kart 8 Deluxe ۵ ۵
Gotham Knights ۶
WWE 2K23 ۷ ۴
Super Mario Odyssey ۸ ۷
God of War Ragnarok ۹ ۸
Minecraft (Switch Edition) ۱۰ ۱۰
[ad_2]
منبع gamefa.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − نه =