یکشنبه , می 19 2024

منوی شروع بازی مرد عنکبوتی 2 چگونه خواهد بود؟

[ad_1]

صفحه‌های شروع در بازی‌ها به ندرت مورد بحث جامعه قرار می‌گیرند، اما بسیاری از طرفداران این سوال را دارند که منوی شروع بازی مرد عنکبوتی 2 چگونه خواهد بود؟

بر اساس آنچه تاکنون نشان داده شد، امیدها برای Marvel’s Spider-Man 2 زیاد است و تعجب آور نیست اگر بشنویم که بسیاری از بازی قبلاً به صراحت اعلام شد، اگر به طور کامل فاش نشده باشد. در واقع، به نظر می‌رسد چیزی بزرگتر از آنچه قبلاً نشان داده شد خواهد بود، با نگاهی بالقوه به مبارزات کرایون و ونوم که حتی از طریق هنر مفهومی آشکار شده است.

بیشتر بخوانید:

حجم بازی مرد عنکبوتی 2 لو رفت

درجه سنی بازی مرد عنکبوتی 2

منوی شروع بازی مرد عنکبوتی 2

منوی اول بازی مرد عنکبوتی 2

اگر طرفداران بتوانند انتظار داشته باشند که این همه محتوا به Marvel’s Spider-Man 2 راه پیدا کند، ممکن است جایی برای هیچ شگفتی قابل توجهی وجود نداشته باشد. با این حال، جزئیات کوچکتر می‌تواند تأثیر عمیقی بگزارد. بسیاری از یونیفرم‌ها قبلاً از طریق انحصارشان در Marvel’s Spider-Man 2’s Deluxe Edition و همچنین دو پوسته پیش‌سفارش که خریداران هر نسخه دریافت می‌کنند، آشکار شده‌اند، اگرچه بدون شک هنوز لباس‌های بیشتری وجود دارند که در بازی قابل باز شدن هستند.

لباس‌های دیگر هنوز نشان داده نشده است علاوه بر این، پس از تمام صحبت‌های اخیر در مورد منوهای اصلی که توسط یک مناظره استارفیلد برانگیخته شد، جالب است بدانید که صفحه منوی اصلی Marvel’s Spider-Man 2 چگونه ممکن است ظاهر شود و سرنخ‌هایی از دو بازی قبلی ممکن است وجو داشته باشد تا متوجه شویم منو بازی جدید چگونه خواهد بود.

منوی شروع Marvel’s Spider-Man 2

منوی شروع بازی مرد عنکبوتی 2
منوی شروع بازی مرد عنکبوتی 2

منوی اول بازی مرد عنکبوتی 2

بازی‌های Marvel’s Spider-Man و Marvel’s Spider-Man: Miles Morales صفحه‌های شروع فوق العاده ساده‌ای دارند، اما همین سادگی همراه با موسیقی متن‌های قابل توجه برای هرکدام آن‌ها را به همان اندازه که لازم است جذاب می‌کند. هر دو بازی به جای صفحه نمایش ثابت، قهرمان عنوان خود را در زمان واقعی نشان می‌دهند. مرد عنکبوتی پیتر با لباس کامل به کنار ساختمانی چسبیده و طلوع خورشید پشت سرش شهر نیویورک را روشن می‌کند، در حالی که مایلز لباس خیابانی به تن دارد و در حالی که سوار مترو می‌شود، گوشی خود را مرور می‌کند.

مانند هر بازی، بازیکنان به احتمال زیاد زمان زیادی را صرف دیدن هر یک از این منوها نخواهند کرد، اما داشتن آنها به عنوان صفحه نمایش پویا با موضوعات هیجان انگیز که روی آنها پخش می‌شود، انتخاب فوق العاده‌ای است. هر بازی نشان می‌دهد که مرد عنکبوتی و مایلز خارج از لباس و در مترو هستند، تنها نشان‌دهنده این است که او تا چه اندازه در سطح خیابان و محله دوستانه مرد عنکبوتی است، در حالی که مرد عنکبوتی پیتر ورودی اصلی اینسومنیاک بود و نشان داده می‌شود.

منوی شروع بازی مرد عنکبوتی 2
منوی شروع بازی مرد عنکبوتی 2

اگر قرار باشد این روند در Marvel’s Spider-Man 2 دنبال شود، طرفداران احتمالاً می‌توانند انتظار داشته باشند که پیتر و مایلز در یک چارچوب پویا با هم باشند. این می‌تواند از Marvel’s Spider-Man گرفته شود و آنها را به سادگی مشرف به منظره وسیعی کند، اما یک برداشت سرگرم کننده‌تر از صفحه منو می‌تواند آنها را در حالت نشسته و لذت بردن از غذا یا نوشیدنی در حالی که لباس پوشیده‌اند، کند، شبیه به اینکه پیتر در حال نوشیدن قهوه است.

در تجلیل از همکاری پیتر و مایلز به عنوان مرد عنکبوتی، به نظر نمی‌رسد که صفحه منو پیامدهای تیره‌تری روی آن داشته باشد، مانند نشان دادن پیتر در حالی که سیمبیوت را پوشیده است و چون بازی احتمالاً با پیتر و مایلز به پایان خواهد رسید. تضادها حل شد، عالی است که این شادی را در منوی اصلی به نمایش بگذاریم. در عوض، Marvel’s Spider-Man 2 همچنین می‌تواند سنت‌های نمایش منوی اصلی خود را بشکند و با داشتن یک صفحه منوی پویا که پس از اتمام داستان به چیز دیگری تغییر می‌کند، از The Last of Us Part 2 الهام بگیرد که می‌تواند به آن کمک کند هر تغییری را نشان دهد.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار مارول و دی سی بیشتر می‌توانید با مراجعه به لینک مربوطه از این اخبار اطلاعات بیشتری کسب کنید.

[ad_2]
منبع figar.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 2 =