چهارشنبه , می 15 2024

موفقیت بازی Deep Rock Galactic و نا امیدی طرفداران! – مستر گیمرز

موفقیت بازی Deep Rock Galactic چه چیزی هست؟ با مستر گیمرز مرجع بازی  ها همراه باشین تا دلیل این موفقیت رااز زیان سازنده بازی یشنویم.

 

موفقیت بازی Deep Rock Galactic

به گفته مدیرعامل Ghost Ship Games یکی از دلایل موفقیت Deep Rock Galactic مربوط به عرضه آن بر روی سرویس پلی استیشن پلاس است.

به تازگی استودیوی Ghost Ship Games توضیح داده است که راه اندازی Deep Rock Galactic در سرویس پلی استیشن پلاس کمک قابل توجهی به موفقیت آن کرده است. این استنباط به گفته سورن لوندگارد، مدیرعامل این استودیو، در جلسه اخیر مربوط به ارائه گزارش مالی به گروه Embracer است.

Deep Rock Galactic یک بازی تیراندازی اول شخص co-op است که توسط Ghost Ship Games توسعه یافته و توسط Coffee Stain منتشر شده است. این بازی برای اولین بار در سال ۲۰۲۰ بر روی پلتفرم رایانه های شخصی منتشر شد و بازخورد مثبتی از بازیکنان دریافت کرد. سپس بازی Deep Rock Galactic در ژانویه ۲۰۲۲ در دسترس مشترکین پلی استیشن پلاس قرار گرفت.

در ادامه، لوندگارد درباره انتشار بازی Deep Rock Galactic در سرویس اشتراک سونی گفت:

ما همه رکوردهای خود را از نظر بازیکن و درآمد شکستیم. ما بازی را روی پلی استیشن پلاس منتشر کردیم و خیلی سریع ۱۰ میلیون بازیکن این عنوان را دریافت کردند و شروع به تجربه آن کردند. آنها از محتوای فصلی جدید لذت بردند، مطالب تزئینی و افزودنی خریدند و ما با هم خوش گذشت. در نهایت این اقدام بازی Deep Rock Galactic را به اهداف اصلی خود نزدیک کرد.

Deep Rock Galactic هم‌اکنون روی رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن ۵، پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان، و ایکس‌باکس سری X/S در دسترس است. علاوه بر پلی استیشن پلاس، کاربران سرویس Xbox Game Pass نیز به این بازی دسترسی داشتند.

متشکریم که همراه مستر گیمرز مرجع بازی ها هستید،

Baziwall Banner Wide2

خوشحال میشیم نظر خود را راجع به گیم نیوز ”  موفقیت بازی Deep Rock Galactic ” در پایین همین پست برایمان ارسال کنید.

 

MrG insta following banner




منبع mrgamers.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + 4 =