جمعه , می 17 2024

بهترین بازی های نقش آفرینی ( RPG ) بر روی PC

[ad_1]

بازی های RPG بر روی PC، صدها ساعت ماجراجویی را در یکی از بهترین سبک های بازی بر روی این پلتفرم تضمین می کنند. هر زمان که شروع به نوشتن لیست “بهترین ها” در سبک های مختلف بازی می کنیم، تلاش ما بر این است که ابتدا بفهمیم و تصمیم بگیریم که اصلا “بهترین” بودن به چه معناست؟! که در این مورد ما بررسی کرده ایم که اصلا کدام بازی های سبک RPG ، همچنان این روزها سرگرم کننده و جذاب هستند. در ادامه این مقاله با تایم سیتی همراه باشید.

بازی های نقش آفرینی یا Role Playing Games که به اختصار به آن RPG می گویند همیشه جایگاه خاصی بین گیمرهای سراسر دنیا داشته است. امروزه هم حضور پررنگ این بازی ها در لیست بهترین بازی های دنیا به خوبی مشاهده می شود که در پلتفرم های مختلف بازی طرفداران بسیار زیادی را به خود اختصاص داده اند. در ادامه لیستی از بهترین های این سبک در پلتفرم PC را به شما معرفی خواهیم کرد.

[banner-2]

The Witcher 3: Wild Hunt

 

Wild Hunt

 

سال انتشار: 2015سازنده: CD Project Red


بسیاری از بازی های سبک RPG بر روی داستان های تنهایی یک شخصیت و ماجراجویی های شگفت انگیز تمرکز دارند اما بازی هایی چون The Witcher 3 که بر روی جنبه های هنری بازی توجه دارند بسیار کم هستند. معمولاً کیفیت جزئیات هنری یک بازی، با توجه به نحوه تنظیمات بازی آشکار می شود، که در مورد این بازی، غروب های خورشید خیره کننده، بادی که میان گیاهان پیچ و تاب میخورد و تغییرات ماه ها و فصول مختلف به قدری زیبا و جذاب است که من به شخصه ترجیح می دهم تمامی مسافت های این بازی را با پای پیاده طی کنم تا اینکه از گزینه های سفر پرسرعت (Fast Travel) استفاده کنم.

اما قدرت واقعی The Witcher 3 در شخصیت پردازی فوق العاده Geralt به عنوان یک شکارچی در دنیای پر دردسر این بازی است. داستانهای شکار هیولاها و مهاجمان عجیب و غریب، در دنیای بزرگ The Witcher 3 تبدیل به یک اثر هنری جذاب می شود.

[ad-1]


 

Dota 2

 

Dota2

 

تاریخ انتشار رسمی: 2013سازنده: Valve corporation


شاید قرار دادن دوتا2 در این لیست کمی عجیب به نظر برسد؛ چرا که سبک نقش آفرینی در این بازی کاملاً متفاوت با سایر بازی های این لیست است. همه جا این عنوان را به عنوان یک MOBA می شناسند اما در حقیقت این بازی نوعی نقش آفرینی در دل سبک MOBA است.

در این بازی خبری از داستان و مرحله و کوئست و یک جهان باز نیست؛ بلکه شما در هر دست از بازی وظیفه کنترل یک قهرمان با یک داستان خاص و مهارت های ویژه او را دارید و موظف به شکست حریف در یک نبرد 5 به 5 هستید. این بازی موفق ترین عنوان بازی تاریخ در eSport بوده و شاید حتی موفق ترین عنوان بازی در تاریخ صنعت بازی سازی از دید حرفه ای و مسابقاتی تا به کنون.

دوتا2 تلفیقی از مهارت ذهنی و فیزیکی است. مکانیسمی پیچیده و در عین حال جذاب این بازی را به بهترین بازی رقابتی سال های اخیر بدل کرده که مسابقات The Dota2 International به عنوان بزرگ ترین مسابقه جهانی در صنعت گیم حاکی از این موضوع است.

 

[banner-1]


 

Divinity: Original Sin 2

 

Divinity

 

تاریخ انتشار: 2017سازنده: Larian Studios


تجربه های دیوانه وار و نبردهای تاکتیکی، از جمله ویژگی هایی است که شما می توانید به همراه دوستانتان در این بازی با آن رو به رو شوید. استودیوی لاریان سبک خاصی از بازی های RPG را به وجود آورده که در کمتر بازی دیگری شبیه آن را مشاهده می کنید. مهارت ها و جادوهای مختلفی در بازی وجود دارد که این امکان را به شما می دهد که تقریباً هرآنچه را می خواهید انجام دهید. اگر از طرفداران این سبک از بازی ها هستید، Divinity: Original Sin 2 حتماً ارزش امتحان کردن را دارد.


 

Diablo 3: Reaper Of Souls

 

Diablo 3

 

تاریخ انتشار: 2014سازنده: Blizzard


تقریباً هر PC گیمری برای یک بار هم که شده اسم Blizzard و سری بازی جذاب Diablo را شنیده است. RPG از آن سبک بازی هایی است که شرکت Blizzard در ساختن آن تخصص عجیبی دارد. سبک خاص و جذاب این شرکت در داستان پردازی و خلق موقعیت های هیجان انگیز در بازی، عنوان های این شرکت را در بین پر طرفدارترین عناوین بازی سازی تاریخ قرار داده است.

بدون شک سری بازی های دیابلو جزو درخشان ترین آثار شرکت Blizzard بوده و تجربه شگفت انگیزی را در اختیار گیمرهای پلتفرم PC قرار می دهد.


 

Grim Dawn

 

Grim Dawn

 

تاریخ انتشار: 2016سازنده: Crate Entertainment


اگر از طرفداران سری بازی های دیابلو، مخصوصا دیابلو 2 هستید، و به دنبال نسخه ای به مدرن تر در این سبک می گردید، این بازی همان چیزی است که می خواهید. Grim Dawn یک بازی خوش ساخت در سبک اکشن RPG است؛ با دسته بندی های قدرتمند و یک دنیا پر از هیولا برای سلاخی!

این بازی به شما اجازه می دهد دو کلاس (Class) انتخاب کرده و پیشرفت های مهارتی خود را بین دو درخت مهارت خود (Skill Trees) تقسیم کنید. هر چه بیشتر در این بازی پیشروی کنید و مهارت خود را بالا ببرید، بازی نیز قدم به قدم جذاب تر خواهد شد.


 

††Kingdom come: Deliverance

 

Deliverance

 

تاریخ انتشار: 2018سازنده: Warhouse Studios


در این RPG تاریخی، در سال 1403 و در سرزمین Bohemia، شما در شخصیت یک دهقان به نام Henry وارد جنگی برای دفاع از سرزمین خود می شوید. Kingdom come یک بازی پر جزئیات است؛ به همراه یک سیستم شمشیرزنی دقیق، سیستم گرسنگی و تشنگی، سیستم ساخت و ساز و بسیاری جای خالی برای ابزار آلات مختلف. همچنین داستان این بازی به طرز شگفت آوری دارای یک پایان باز است. همچنین دنیای نسبتاً بزرگی در بازی وجود دارد که شما می توانید در آن وقت بگذرانید!
نمی توان گفت که این بازی یک بازی بی نقص و کامل است؛ حتی بعضا! دارای باگ ها و ضعف هایی نیز هست. اما می توان با توجه به فضای جالب این بازی، از چند باگ و اشتباه گذشت.


بدون شک بازی های زیادی وجود دارد که لایق حضور در این لیست هستند. اما ما سعی بر آن داشتیم که بهترین ها را برای شما جمع آوری کنیم. البته بهترین نه از نظر منتقدین و طراحان بازی، بلکه با توجه به نظرات و بازخوردهای بازیکنان و میزان هیجان انگیز بودن و جذابیت بازی ها. ما منتظر نظرات، انتقادات و پیشنهادات شما هستیم و با توجه به میل و نظرات شما این پست را به روز خواهیم کرد.

 

بیشتر بخوانید


بهترین بازی های ایکس باکس وان)( لیست 19 تایی بازی‌ها تا سال 2019 )
لیست کامل بهترین بازی های اندروید ( 36 بازی برتر تا سال 2019)
معرفی بهترین بازی های PS4 (لیست 37 تایی بازی‌ها تا سال 2019)
بهترین بازی های 2019 برای Xbox ،PC و PS4 (تابحال)

[ad_2]
منبع timecity.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × یک =