دوشنبه , آوریل 29 2024

کارگردان فیلم 28 Years Later مشخص شد

کارگردان فیلم مارول‌ها و کندی‌من، نیا داکوستا در حال مذاکره با «سونی پیکچرز» است تا قسمت دوم سه‌گانه جدید به نام فیلم 28 Years Later را کارگردانی کند.

با اینکه قبلاً اعلام شده بود که کارگردانی این قسمت بر عهده «دنی بویل» خواهد بود، اما «سونی» اخیرا تمایل خود را برای مذاکره کردن با «داکوستا» نشان داده است. «الکس گارلند» و «کیلین مورفی» نیز به عنوان تهیه‌کنندگان فیلم بعدی حضور خواهند داشت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


کارگردان فیلم 28 Years Later

پیش از این گزارش شده بود که فیلمبرداری قسمت دوم فیلم 28 سال بعد در ماه مه آغاز خواهد شد و بودجه آن حدود 60 میلیون دلار آست؛ اما به تازگی گزارش شده که تولید قسمت بعدی بلافاصله پس از آن آغاز می‌شود و به همین دلیل «سونی» به سرعت در جستجوی کارگردان است.

فیلم 28 Years Later

«کیلین مورفی» که برای ایفای نقش اصلی در فیلم اوپنهایمر، برنده جایزه‌های گلدن گلوب و اسکار شده، در فیلم 28 روز بعد نقش یک مرد را بازی می‌کند که پس از سانحه‌ای با دوچرخه به هوش می‌آید و متوجه می‌شود که انگلستان به علت شیوع یک ویروس به ویرانی کشیده شده است.

او با «نائومی هریس» و «کریستفر اکلستون»، بازماندگانی که در خیابان‌ها زندگی می‌کنند، روبرو می‌شود. فیلم مذکور با فروش 82 میلیون دلار به تولید دنباله 28 هفته بعد منجر شد. طبق گزارش‌های مختلف، «کیلین مورفی» یکی از تهیه‌کنندگان فیلم 28 سال بعد است و احتمال بازگشت او به نقش قبلی در کنار بویل وجود دارد.

«جودی کومر»، بازیگر سریال کشتن ایو و فیلم آخرین دوئل که در حال حاضر فیلم موتورسواران را در سینماها اکران می‌کند، در حال مذاکره است تا در فیلم 28 سال بعد نیز حضور داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی کارگردان فیلم 28 Years Later چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


منبع figar.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 12 =