دوشنبه , آوریل 29 2024

آخر هفته چه فیلمی ببینیم؟ (22 فروردین 1403)

یک فیلم خوب از ملزومات یک آخر هفته جذاب به همراه خانواده و دوستان به شمار می‌رود. در این نوشتار پیشنهاداتی از بهترین فیلم های آخر هفته را مطالعه کنید.

انتخاب فیلم مناسب برای تماشای فردی یا گروهی، خانوادگی یا دوستانه، تا حدودی دشوار به نظر می‌رسد. فیلمی که از هر لحاظ دارای مزایای فراوانی باشد و به ویژه، وقت شما را با یک داستان خسته کننده تلف نکند، می‌تواند برای تفریح و سرگرمی عالی در آخر هفته باشد.

هر آخر هفته، فرصتی عالی است تا در دنیای سینما به استقبال تجربه‌ای شگفت‌انگیز بروید، زیرا فیلم‌های جدید با داستان‌ها و سبک‌های متنوعی در سینماها و پلتفرم‌های استریمینگ عرضه می‌شوند. از فیلم‌های اکشن گرفته تا درام، کمدی و ترسناک، می‌توانید فیلمی را انتخاب کنید که با سلیقه و علایق شما هماهنگ باشد.

در ادامه این مقاله، فهرستی از بهترین فیلم ها برای آخر هفته بسیار مناسب هستند، به همراه اطلاعات دقیقی مانند خلاصه داستان، نام کارگردان و بازیگران، و نمرات، برای شما آماده شده است. این فهرست به شما امکان می‌دهد تا یک نگاه کلی به این آثار داشته باشید و تصمیم‌گیری مناسبی را درباره تماشای آن‌ها انجام دهید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


فیلم های آخر هفته

در ادامه لیست بهترین فیلم ها برای آخر هفته را مشاهده خواهید کرد. این لیست به انتخاب () نوشته شده است.

فیلم های آخر هفته

با اطلاعاتی که در این فهرست در اختیارتان قرار می‌گیرد، می‌توانید یک فیلم مناسب را برای تماشا در آخر هفته انتخاب کرده و از لحظاتی شاد و سرگرم‌کننده لذت ببرید. هر فیلم در این فهرست، یک تجربه سینمایی یا استریمینگ منحصر به فرد را به شما ارائه می‌دهد و شما را به دنیای داستان و هنر سینما می‌برد.

پاندای کنگ‌فوکار 4 (Kung Fu Panda 4)

فیلم های آخر هفته

  • کارگردان: مایک میچل
  • بازیگران: جک بلک، آکوافینا، وایولا دیویس، داستین هافمن و برایان کرانستون
  • ژانر: کمدی، رزمی
  • imdb امتیاز: 6.4/10

پاندای کونگ‌فوکار 4، یک فیلم انیمیشنی کمدی  است که در سال 2024 توسط شرکت «دریم‌ورکس انیمیشن» تولید و توسط استودیوی «یونیورسال پیکچرز» منتشر شد. این فیلم چهارمین قسمت از مجموعه فیلم‌های پاندای کونگ‌فوکار و ادامه‌ای بر پاندای کونگ‌فوکار 3 (2016) محسوب می‌شود.

کارگردانی این فیلم توسط «مایک میچل» انجام شده و نویسندگان آن «جاناتان ایبل» و «گلن برگر» به همراه «دارن لمکه» هستند. «ربکا هانتلی» تهیه‌کنندگی این فیلم را بر عهده دارد.

بازیگرانی مانند «جک بلک»، «داستین هافمن»، «جیمز هنگ»، «برایان کرانستون» و «ایان مک‌شین» نقش‌های خود را از فیلم‌های قبلی ادامه می‌دهند و در حالی که «آکوافینا»، «جاناتان کی کوان»، «رونی چنگ»، «لوری تان چین» و «وایولا دیویس» نیز نقش‌های جدیدی را در این فیلم ایفا می‌کنند.

خلاصه داستان: پو، که باید به عنوان رهبر معنوی دره صلح مطرح شود، در مواجهه با یک دشمن جدید به نام آفتاب‌پرست، در جستجوی جانشین خود به عنوان یک جنگجوی اژدها است.

تلماسه: بخش دو (Dune: Part Two) 2024

فیلم های آخر هفته
فیلم های آخر هفته
  • کارگردان: دنی ویلنوو
  • بازیگران: تیموتی شالامی، ربکا فرگوسن، جاش برولین، آستین باتلر و فلورنس پیو
  • ژانر: علمی تخیلی، حماسی
  • imdb امتیاز: 8.8/10

تلماسه: بخش دو (Dune: Part Two)، فیلمی علمی تخیلی و حماسی آمریکایی است که در سال 2024 توسط «دنی ویلنوو» کارگردانی شد. با نویسندگی مشترک «دنی ویلنوو» و «جان اسپیتز»، این فیلم به داستان رمانی معروفی به همین نام و دنباله‌ای برای فیلم تلماسه 2021 را روایت می‌کند.

بازیگران اصلی فیلم اول شامل «تیموتی شالامی»، «ربکا فرگوسن»، «جاش برولین»، «استلان اسکاشگورد»، «دیو باتیستا»، «استیون مک‌کینلی هندرسون»، «زندایا»، «شارلوت رمپلینگ» و «خاویر باردم» هستند و به این فیلم، بازیگران جدیدی مانند «آستین باتلر»، «فلورنس پیو»، «کریستوفر واکن»، «لئا سیدو» و «آنیا تیلور جوی» اضافه شده‌اند.

خلاصه داستان: «پل آتریدس» در حالی که به دنبال انتقام از توطئه‌گرانی است که خانواده‌اش را نابود کرده‌اند، با «چانی» و فرمن‌ها متحد می‌شود.

سگ‌های خوابیده (Sleeping Dogs) 2024

فیلم های آخر هفته
فیلم های آخر هفته
  • کارگردان: آدام کوپر
  • بازیگران: راسل کرو، کارن گیلان، مارتون چوکاش و تامی فلاناگان
  • ژانر: جنایی
  • imdb امتیاز: 6.1/10

فیلم Sleeping Dogs یک فیلم جنایی و رازآلود است که توسط «آدام کوپر» به عنوان اولین فیلم بلند سینمایی او کارگردانی شد. این اثر از فیلم ازکتاب آینه‌ها اثر «E.O» در سال 2017 برگرفته شده و «آدام کوپر» و «بیل کولاژ» نوشتن فیلمنامه آن را بر عهده داشته‌اند. با بازی «راسل کرو» و «کارن گیلان»، این فیلم دنیای جذابی از جرم و جنایت و پرده‌ای از راز و رمز را به تصویر می‌کشد.

خلاصه داستان: یک کارآگاه بازنشسته که حافظه‌اش را از دست داده، مجبور است یک معمای جنایی وحشتناک را حل کند تا رازهای ترسناک گذشته‌اش را کشف کرده و به یاد آورد.

باگ هد (Baghead) 2023

فیلم های آخر هفته
فیلم های آخر هفته
  • کارگردان: لبرتو کوردور
  • بازیگران: فریا آلن، روبی بارکر، جرمی اروین و آن مولر
  • ژانر: ترسناک
  • imdb امتیاز: 5.4/10

فیلم Baghead، کاری از کارگردان «آلبرتو کوردور»، یک فیلم ترسناک است که در سال 2023 منتشر شد. فیلمنامه این اثر از «کریستینا پامیس» و «برایس مک گوایر» است و بازیگران اصلی آن شامل «فریا آلن»، «روبی بارکر»، «جرمی اروین» و «آن مولر» هستند. این فیلم بر اساس فیلم کوتاهی با همین نام اثر «آلبرتو کوردور» ساخته شده است.

خلاصه داستان: «آیریس لارک» جوان به تنهایی در لندن زندگی می‌کند و از مرگ پدرش، «اوون» در آتش سوزی در برلین مطلع می‌شود. یک سردفتر به او می‌گوید که یک بار قدیمی در برلین را از پدرش به ارث برده و او را امیدوار می‌کند تا بتواند با آن پول به دست بیاورد و به همین دلیل، «آیریس» ارث را می‌پذیرد. او در زیرزمین میخانه فرسوده، راز تاریکی را کشف می‌کند. باگ‌هد، موجودی تغییر شکل پذیر که به شما اجازه می‌دهد با عزیزان از دست رفته ارتباط برقرار کنید، اما این کار عواقبی در پیش دارد.

بیشتر بخوانید:


منبع figar.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × یک =