سه‌شنبه , می 7 2024

تمام آنچه باید در مورد حالت جدید ریمستر The Last of Us 2 بدانید

در آستانه نزدیک شدن به تاریخ عرضه نسخه ریمستر بازی The Last of Us 2، اکنون استودیو ناتی داگ اخبار و جزئیات بیش‌تری از حالت‌های مختلف این بازی فوق‌العاده محبوب و جذاب را به طرفداران ارائه کرده است. در روز گذشته استودیو ناتی‌داگ از نسخه W.L.F بازی رونمایی کرد و حال در تازه‌ترین اخبار، اطلاعات بیش‌تری از وجود حالت‌های متنوع بازی به دستمان رسیده است.

پس از انتشار تریلری جدید از نسخه ریمستر شده بازی، جزئیات و اطلاعات جدیدی در پست وبلاگ ناتی داگ منتشر شد که خبر از وجود حالت‌های گوناگون اعم از حالت No Return و حالت Roguelite می‌داد. در صورت انتخاب حالت No Return، بازی شما را در یکی از محیط‌های داستانی بازی قرار می‌دهد. محیط‌هایی مانند Jackson و Channel 13 News Station از جمله مناطقی هستند که بازی می‌تواند به طور تصادفی شما را در آنجا قرار دهد.

با توجه به گزارش منتشر شده، در مجموع 12 محیط در حالت No Return وجود دارد که بازیکنان می‌توانند در آنجا حضور پیدا کنند و بعد از پشت سر گذاشتن هر مبارزه به مخفیگاه خود بازگردند؛ جایی که می‌توانید مسیر و حالت بعدی خودتان را انتخاب کنید. بازی‌کنان در هر کدام از حالت‌های اضافه بازی The Last of Us 2 می‌توانند بر اساس انتخاب خودشان به تجربه چالش‌های مختلف و هیجان‌انگیز بازی بپردازند.

در حالت Assault شما باید با انبوهی از دشمنان به صورت تهاجمی حمله‌ور شوید و تک تک آن‌ها را از بین ببرید. در حالت Hunted مکانی در اختیارتان قرار می‌گیرد که با هوش و مهارت خود باید به مقاوم‌سازی آنجا بپردازید، به طوری که بعد از پایان یافتن شمارش معکوس در برابر حمله سیل‌آسای مهاجمین فرو نریزد.

همچنین حالت Capture وجود دارد که بازیکنان باید به صورت مخفیانه یا تهاجمی به یک پایگاه به شدت محافظت‌شده حمله کنند و تمامی محتویات ارزشمند آنجا را به دست بیاورند. در آخر حالت Holdout را داریم که بازیکنان باید با کمک یک هوش مصنوعی، جلوی سیلی از دشمنان مقاومت کنند.

حالت No Return ریمستر بازی The Last of Us 2اضافه شدن حالت‌های جدید به بازی The Last of Us 2

تمامی این حالات براساس انتخاب بازیکن اتفاق خواهند افتاد و شما می‌توانید بخش‌های مختلف و حتی محیط بازی را با توجه به مهارت و علاقه خود تغییر دهید. همچنین این اجازه را دارید که چالش‌های بیش‌تری را برای دریافت جوایز بیش‌تر به نبرد خود اضافه کنید. ناگفته نماند که براساس اطلاعات ناتی‌داگ در پایان هر حالت باس فایت‌های مختلفی ظاهر خواهند شد که هر یک از آن‌ها با توجه به نسخه اصلی بازی طراحی شده‌اند. در صورت شکست باس فایت‌های نهایی امتیاز و جوایز ارزشمندی به بازیکنان تعلق خواهد گرفت.

طبق اطلاعات منتشر شده از سازنده بازی، در حالت روگ‌لایک بازیکنان می‌توانند در پایان هر نبرد به ارتقاء سلاح‌های خود بپردازند و همچنین درخت مهارت‌های خود را بهبود ببخشند. البته لازم به ذکر بوده در حالت روگ‌لایک، بعد از هر بار مردن تمامی تجهیزات و مهارت‌های شما به حالت اولیه بازخواهد گشت.

هر سلاح و تجهیزاتی که در حالت روگ‌لایک به دست می‌آورید، شانسی است. با توجه به اطلاعات منتشر شده، 10 شخصیت قابل بازی در حالت No Return قرار دارد که در ابتدا دو کاراکتر الی (Eli) و ابی (Abby) در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد. هر کدام از شخصیت‌های بازی دارای ویژگی‌های مخصوص به خودشان هستند. به عنوان مثال، شخصیت دیانا می‌تواند بمب و تله‌های زیادی بسازد و از طرفی کاراکتر ابی با ارتقا سریع سلاح‌های سرد، ضربه مهلک‌تری به دشمنان خواهد زد.

last of us no return

تریلر معرفی حالت No Return ریمستر بازی The Last of Us 2

در تمامی این حالت همه چیز به نوع بازی و سبک مورد نظرتان بستگی دارد و شما می‌توانید در صورت لازم بخش‌های مختلفی از حالت No Return را فعال یا غیرفعال کنید. بازی The Last of Us Part 2 Remastered قرار است در تاریخ 19 ژانویه 2024 (29 دی 1402) برای پلی استیشن 5 عرضه شود. نظر شما در این رابطه چیست؟ آیا ناتی‌داگ می‌تواند رکورد فروش خود را با نسخه ریسمتر شده بازی بزند یا خیر؟

منبع: gamingbolt


منبع par30games.net

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + 5 =