پنج‌شنبه , می 16 2024

تریلر رسمی انیمه The Boy and the Heron منتشر شد + تاریخ اکران و داستان

[ad_1]

تریلر رسمی انیمه The Boy and the Heron منتشر شد. پس از انتشار اولین تریلر انیمه پسر و ماهیخوار در شهریور ماه، حالا تریلر رسمی آن نیز منتشر شده است. در ادامه می‌توانید هر دو تریلر را تماشا کنید.

فیلم The Boy and the Heron (که در فارسی، به نام‌های «پسر و حواصیل» یا «پسر و ماهیخوار» ترجمه شده)، اثر هایائو میازاکی در ماه ژوئیه (تیر) در ژاپن منتشر شد؛ با این‌حال، سازندگان انیمه تصمیم گرفتند که نخستین تریلر انیمه The Boy and the Heron را در ماه سپتامبر (شهریور) به صورت آنلاین منتشر کنند. به‌تازگی، تریلر رسمی این انیمه نیز منتشر شده است.

بیشتر بخوانید:

تاریخ اولین نمایش فیلم The Boy And The Heron در آمریکا

انیمه The Boy and the Heron گران ترین فیلم تاریخ ژاپن شد !

تریلر رسمی انیمه The Boy and the Heron

استودیو جیبلی، تریلر انیمه جدید میازاکی را که «پسر و حواصیل» نام دارد، منتشر کرد. این فیلم، به‌دلیل زیبایی بصری خیره‌کننده و پیام‌های عمیق فلسفی، مورد تحسین منتقدین ژاپنی قرار گرفته است. استودیوی جیبلی تا قبل از شهریور ماه، هیچ تریلری منتشر نکرده و فعالیت بازاریابی برای اکران تجاری این فیلم در ژاپن انجام نداده بود.

توشیو سوزوکی، یکی از تهیه‌کنندگان این انیمه تأیید کرد که کارگردان افسانه‌ای نمی‌خواد بازاریابی زیادی انجام شود. او توضیح داد:

واقعا، موضوع عرضه انیمه و تریلرها مسئله سختی است. تریلر زیاد و بازایابی فراوان می‌تواند از جذابیت انیمه برای بیننده بکاهد.

اولین تریلر انیمه سینمایی The Boy and the Heron

در ادامه می‌توانید تریلر رسمی انیمه The Boy and the Heron را تماشا کنید:

توزیع‌کننده اصلی این انیمه که GKIDS نام دارد، برای اولین بار پیش از افتتاحیه جشنواره فیلم تورنتو، یک کمپین بازاریابی سنتی را آغاز کرد. این کمپین به منظور اکران آخرین فیلم هایائو میازاکی در تاریخ 8 دسامبر 2023 (17 آذر 1402)، در آمریکای شمالی برگزار می‌شود.

داستان انیمه The Boy and the Heron

تریلر رسمی انیمه The Boy and the Heron

یک پسر پس از درگذشت مادرش، یک حواصیل سخنگو پیدا می‌کند که به او می‌گوید مادرش هنوز زنده است. او تصمیم می‌گیرد به دنبال مادرش برود و به او در دنیایی دیگر و جادویی‌تر کمک کند. تریلر انیمه پسر و ماهیخوار با تصاویری حماسی و زیبا، به بمباران توکیو در طول جنگ جهانی دوم اشاره می‌کند که منجر به از دست دادن جان مادر ماهیتو شده و او را مجبور به زندگی با عمه‌اش کرده است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تریلر رسمی انیمه The Boy and the Heron چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.

[ad_2]
منبع figar.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + شانزده =