پنج‌شنبه , می 9 2024

معرفی سریال در برابر آینده

در این مقاله از تایم سیتی به معرفی سریال در برابر آینده با نام اصلی early edition می‌پردازیم و به خلاصه داستان و بیوگرافی بازیگران اشاره داریم. با ما تا انتهای مقاله همراه باشید. سریال در برابر آینده به کارگردانی ایان آبرامز، پاتریک پیچ و ویک روبنفلد، ساخت کشور آمریکا است که در سال‌های 1996-2000 منتشر شد.

خلاصه داستان سریال در برابر آینده

داستان سریال در شهر شیکاگو روایت می‌شود، جایی که گری هابسون، مردی عجیب و غریب، هر روز صبح یک نسخه از روزنامهٔ شیکاگو سان-تایمز را دریافت می‌کند.

به‌طرز عجیبی، این روزنامه یک نسخه خاص است که درباره حوادث ناگواری از قبل خبر می‌دهد. در این بین، گری همراه با دوستانش سعی می‌کنند تا از وقوع حوادثی که در آینده رخ خواهند داد، جلوگیری کنند.

بیوگرافی هنرپیشه های در برابر آینده

در این قسمت از مقاله معرفی سریال در برابر آینده، یکی از بهترین سریال های خارجی، به‌طور مفصل به بیوگرافی هنرپیشه‌های این سریال می‌پردازیم که با بازی منحصربه‌فرد خود این سریال را به 4 فصل تماشایی تبدیل کردند.

بیوگرافی بازیگران در برابر آینده؛ کایل چندلر - Kyle Chandler

کایل چندلر – Kyle Chandler

کایل چندلر با نام تولد کایل مارتین چندلر متولد ۱۷ سپتامبر ۱۹۶۵، یک بازیگر تلویزیون و سینمای آمریکایی است. او با بازی در نقش‌های تلویزیونی مانند گری هابسن در “در برابر آینده” و مربی اریک تایلر در “جمعه شب‌های روشن” شناخته می‌شود و برای این نقش‌ها جایزه امی را به دست آورد.

چندلر در سال‌های ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۷ در سریال “خط خون” در نتفلیکس بازی کرد و این نقش برای او دو جایزه امی به ارمغان آورد.

کایل چندلر با بازی در نقش‌های کوچک، بازیگری خود را از سال ۱۹۸۸ آغاز کرد. سپس در فیلم تلویزیونی “کابوی محکوم” با جان وویت همبازی شد و شهرت و معروفیت هالیوود را به دست آورد. او در تلویزیون بیشتر موفق بوده است و در ایران، بیشتر به‌خاطر نقش گری هابسن در سریال “دربرابر آینده” شناخته می‌شود.

بیوگرافی بازیگران در برابر آینده؛ Shanesia Davis Williams

شانیسا دیویس ویلیامز – Shanesia Davis Williams

شانیسا دیویس-ویلیامز با نام‌های شانیسا دیویس، شانسیا دیویس و شین ویلیامز هم شناخته می‌شود. تاریخ تولد او ۳۰ سپتامبر ۱۹۶۶ است.

در سال ۱۹۹۸، دیویس-ویلیامز توسط آژانس گدس معرفی شد. تا مارس ۲۰۱۹، او بیشتر به‌عنوان ماریسا کلارک شناخته می‌شد که نقش یک بازیگر زن را در سریال تلویزیونی CBS ایفا می‌کرد. از آثار معروف او می‌توان به بازی در مجموعهٔ تلویزیونی “در برابر آینده” و “تاکسی شیکاگو” اشاره کرد. 

بیوگرافی بازیگران در برابر آینده؛ فیشر استیونس - Fisher Stevens

فیشر استیونس – Fisher Stevens

استیونس فیشر، بازیگر آمریکایی است که در تاریخ ۲۷ نوامبر ۱۹۶۳ به دنیا آمد. وی در فیلم‌ها و مجموعه‌های تلویزیونی مختلفی نقش داشته است.

برخی از این فیلم‌ها و مجموعه‌ها عبارتند از “چیزی غیر از این”، “مرد متأهل”، “در برابر آینده”، “شکست‌ناپذیر”، “وقتی مهمانی تمام شد”، “تاریخ معما”، “خندیدن با صدای بلند”، “سگ‌های شکاری برادوی” و “خدمتکار” می توان اشاره کرد.

بیوگرافی بازیگران در برابر آینده؛

کریستی سوانسون – Kristy Swanson

کریستی سوانسون متولد 19 سپتامبر 1969 یک هنرپیشه اهل ایالات متحده آمریکاست. او از زمان ۱۹۸۴ تاکنون در صنعت سینما و تلویزیون فعالیت می‌کند و در فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی مختلفی نقش داشته است.

بیوگرافی بازیگران در برابر آینده؛ بیلی ورلی - Billie Worley

بیلی ورلی – Billie Worley

بیلی ورلی یک بازیگر آمریکایی است. وی در فیلم‌ها و مجموعه‌های تلویزیونی مختلفی نقش داشته است. یکی از فیلم‌های معروف او بازی در سریال “در برابر آینده” است.

سایر بازیگران در برابر آینده

سوالات متداول:

1) ژانر سریال در برابر آینده چیست ؟

فانتزی، ماجراجویی، کمدی و درام

2) سریال در برابر آینده چند قسمت است ؟

سریال در برابر آینده 4 فصل و 90 قسمت است.

بیشتر بخوانید:


منبع timecity.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 2 =