جمعه , می 17 2024

تاریخ انتشار DUNE 2 – تلماسه: بخش دو اعلام شد + بیوگرافی بازیگران

[ad_1]

فیلم DUNE2  یا تلماسه: بخش دو یک فیلم علمی تخیلی آمریکایی آینده است که توسط دنیس ویلنوو، کارگردانی شده است که همراه با جان اسپایتز، فیلمنامه را نوشته است.

در این مقاله از تایم سیتی به تاریخ انتشار DUNE 2 می‌پردازیم. این پیروزی Dune (2021) است و دومین بخش از تبدیل دو بخشی رمان سال 1965 Dune اثر فرانک هربرت است و ادامه عملیاتی است که پال آتریدس به همراه مردم فرمن از سیاره بیابانی آراکیس به هم می پیوندد تا در جنگ با خاندان هارکونن برنده شود.

تیموتی شالامت، ربکا فرگوسون، جاش برولین، استلان اسکارسگارد، دیو بوتیستا، استفان مک‌کینلی هندرسون، زندایا، شارلوت رمپلینگ و خاویر باردم از نقش های خود در فیلم اول استفاده می کنند، همراه با آستین بوتلر، فلورانس پیو، کریستوفر واکن و لئو سییدوکس که به تلفیقی از بازیگران پیوسته اند.

زمان پخش فیلم DUNE 2

آوازه فیلم DUNE 2 در همه جا پخش شده است و علاقه‌مندان بی‌صبرانه منتظر اکران این فیلم هستند.
قرار است DUNE 2 در تاریخ ۱۵ مارس ۲۰۲۴ توسط کمپانی وارنر براز. پیکچرز منتشر شود.

  • زمان انتشار فیلم DUNE 2 – تلماسه: بخش دو: تاریخ ۱۵ مارس ۲۰۲۴

خلاصه داستان فیلم DUNE 2

در این بخش از مقاله تاریخ انتشار DUNE 2 به خلاصه داستان این فیلم می‌پردازیم. فیلم به تحقیقات مستمر پال آتریدس که با چانی و فرمن متحد شده است می‌پردازد.

در حالی که او به دنبال انتقام از توطئه‌گرانی است که خانواده‌اش را نابود کردند، تلاش می‌کند تا از یک آینده وحشتناکی که تنها او می‌تواند پیش بینی کند جلوگیری کند.

بیوگرافی بازیگران فیلم DUNE 2

در فیلم DUNE 2 بازیگران مطرحی نظیر فلورنس پوگ، ربکا فرگوسون، تیموتی کالامت، زندایا، دیو باتیستا، لئا سیدوکس، جاویر باردم، آئوستین بوتلر و … نقش آفرینی کرده‌اند. در ادامه مقاله تاریخ انتشار فیلم DUNE 2 به معرفی هر یک از این هنرپیشگان خواهیم پرداخت.

بیوگرافی بازیگران فیلم dune 2 ؛ فلورنس پوگ - Florence Pugh

فلورنس پیو – Florence Pugh

فلورانس پیو (تلفظ: پیو/، پُه) بازیگر انگلیسی است. او در سال ۲۰۱۴ در فیلم درام The Falling به بازیگری خود رونمایی کرد.

پیو در سال ۲۰۱۶ به خاطر نقش اصلی خود به عنوان عروس جوان در درام مستقل Lady Macbeth توجه مخاطبان را به خود جلب کرد و جایزه فیلم مستقل بریتانیا را برداشت کرد و برای بازی در سریال کمتر شاهد سرخپوست (۲۰۱۸) ستایش و تحسین برد.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های فلورنس پیو؛ ستاره فیلم اوپنهایمر【10 مورد + بیوگرافی】

بیوگرافی بازیگران فیلم dune 2 ؛ ربکا فرگوسن - Rebecca Ferguson

ربکا فرگوسون – Rebecca Ferguson

ربکا لوئیزا فرگوسن ساندستروم (متولد ۱۹ اکتبر ۱۹۸۳) یک هنرپیشه سوئدی است. او با نمایش در سریال تلویزیونی سوئدی “نیا تیدر” (۱۹۹۹-۲۰۰۰) به دنیای هنر وارد شد و سپس در فیلم ترسناک “روح غرق شده” (۲۰۰۴) به ایفای نقش پرداخت.

او با بازی در درام بریتانیایی “ملکه سفید” (۲۰۱۳) به شهرت جهانی رسید و برای بهترین بازیگر زن در مینی‌سریال یا فیلم تلویزیونی به اسم “گلدن گلوب” نامزد شد.

بیوگرافی بازیگران فیلم dune 2 ؛ تیموتی کالامنت - Timothée Chalamet

تیموتی کالامت – Timothée Chalamet

تیموتی هال چالامت (به انگلیسی: Timothée Hal Chalamet)، نماینده و بازیگر آمریکایی-فرانسوی است.

وی دریافت کننده‌ی تقدیرهای مختلفی است که شامل نامزدی برای جایزه اسکار، دو جایزه گلدن گلاب و سه جایزه فیلم بفتا می‌شود.

بیوگرافی بازیگران فیلم dune 2 ؛ زندایا - Zendaya

زندایا – Zendaya

ذندایا مری استورمر کولمن (به انگلیسی: Zendaya Maree Stoermer Coleman) (زاده ۱ سپتامبر ۱۹۹۶) یک بازیگر و خواننده آمریکایی است که با نام یک کلمه‌ای ذندایا شناخته می‌شود و دو جایزه امی و یک جایزه گلدن گلوب دریافت کرده است. مجله تایم او را در سال ۲۰۲۲ یکی از ۱۰۰ تن اثرگذارترین افراد جهان نام کرد.

بیوگرافی بازیگران فیلم dune 2 ؛ دیو باتیستا - Dave Bautista

دیو باتیستا – Dave Bautista

دیوید مایکل باتیستا جونیور (متولد ۱۸ ژانویه ۱۹۶۹) یک بازیگر و کشتی‌گیر حرفه‌ای بازنشسته آمریکایی است. او در دوره‌های مختلفی از سال ۲۰۰۲ تا ۲۰۱۹ در WWE حضور داشت.

در حرفه بازیگری‌اش، به‌طور گسترده‌ترین به خاطر نقش دراکس نابودگر در دنیای سینمایی مارول شناخته می‌شود که از Guardians of the Galaxy (2014) تا Guardians of the Galaxy Vol. ۳ (۲۰۲۳) ادامه یافت، پس از آن تأیید کرد که از این مجموعه جدا می‌شود.

بیوگرافی بازیگران dune 2 ؛ لئا سیدوکس - Lea sidoux

لئا سیدوکس – Lea sidoux

لئا هلن سیدو-فورنیه کلاوسون (فرانسوی: [ لئا سیدو] ( گوش دادن)؛ متولد ۱ ژوئیه ۱۹۸۵) یک بازیگر فرانسوی است.

شناخته شده به خاطر نقش‌هایش در سینمای فرانسه و هالیوود، او شامل پنج نامزدی جایزه سزار، جایزه تروفه چوپارد جشنواره فیلم کن، و نامزدی جایزه ستاره صعودی بفتا در سال ۲۰۱۴ است.

در سال ۲۰۱۶، سیدو با خانم هنرها و نامه‌ها تجلیل شد. در سال ۲۰۲۲، دولت فرانسه او را افسر لژیون افتخار نمود.

بیوگرافی بازیگران فیلم dune 2 ؛ جاویر باردم - Javier Bardem

خاویر باردم – Javier Bardem

خاویر آنخل انسیناس باردم (تلفظ اسپانیایی: [xaˈβjeɾ βaɾˈðen]؛ به جز مواردی که کمک می‌شود تأیید منبع وارد شود؛ متولد ۱ مارس ۱۹۶۹) هنرپیشه اسپانیایی است.

او برای نقش‌های خود در فیلم‌های بلوکباستر شناخته می‌شود و به خاطر بازی در فیلم درام غربی مدرن برادران کوئن، برنده جایزه اکادمی برای بهترین بازیگر نقش مکمل برای نقش قاتل روانی آنتون چیگور در فیلم «هیچ کشوری برای پیرمردان» (۲۰۰۷) شناخته شد. او برای نقش‌هایش در فیلم‌هایی مانند «جامون جامون» (۱۹۹۲)، «لب به لب» (۱۹۹۵)، «گوشت لرزان» (۱۹۹۷)، «روزهای دوشنبه در آفتاب» (۲۰۰۲) و «دریای عمیق» (۲۰۰۴) تحسین منتقدان دریافت کرد. باردم در فیلم درام عاشقانه وودی آلن «ویکی و کریستینا بارسلونا» (۲۰۰۸)، فیلم جیمز باند جاسوسی «اسکای‌فال» سام مندس (۲۰۱۲)، درام ترنس مالیک «به نظر می‌رسد» (۲۰۱۳)، فیلم ترسناک روانی دارن آرونوفسکی ” مادر!” (۲۰۱۷)، درام رازآلود “همه این‌ها را می‌دانند” (۲۰۱۸)، فیلم علمی تخیلی دونی فیلنوف “دیون” (۲۰۲۱) و نسخه اکشن زنده از «پری کوچولو» شرکت دیزنی (۲۰۲۳) نقش افتخار داشته است.

بیوگرافی بازیگران فیلم dune 2 ؛ آئوستین بوتلر - Austin Butler

آئوستین بوتلر – Austin Butler

اوستین رابرت باتلر (متولد ۱۷ اوت ۱۹۹۱) یک بازیگر آمریکایی است. او به خاطر نقش الویس پریسلی در فیلم زندگینامه موزیکال الویس (۲۰۲۲) شناخته شده است، که برای آن جایزه گلدن گلوب و بفتا را کسب کرده و همچنین برای جایزه اسکار بهترین بازیگر نیز نامزد شده است.

مجله تایم او را یکی از ۱۰۰ نفر برتر مؤثر در جهان در سال ۲۰۲۳ نامگذاری کرده است.

بیوگرافی بازیگران فیلم dune 2 ؛ کریستوفر والکن - Christopher Walken

کریستوفر والکن – Christopher Walken

کریستفر واکن (متولد رونالد واکن در ۳۱ مارس ۱۹۴۳) یک بازیگر آمریکایی است. او در فیلم، تلویزیون و روی صحنه فعالیت بسیاری داشته و به عنوان یکی از بازیگران برجسته به شمار می‌رود.

وی برنده جوایز متعددی شده است، از جمله جایزه اسکار، جایزه بفتا، جایزه گیلد صفحه‌ای، و همچنین دو بار نامزد جایزه اِمی تلویزیونی از طریق دوربین و دو بار نامزد جایزه تونی شده است.

فیلم‌های او تنها در ایالات متحده بیش از ۱.۶ میلیارد دلار فروش کرده‌اند.

بیوگرافی بازیگران فیلم dune 2 ؛ جاش برولین - Josh Brolin

جاش برولین – Josh Brolin

جاش جیمز برولین (متولد ۱۲ فوریه ۱۹۶۸) یک بازیگر آمریکایی است. او پسر بازیگر جیمز برولین است و در دوران جوانی خود به خاطر نقشش در فیلم ماجراجویی “گونیز” (۱۹۸۵) شهرت دست یافت.

بعد از سال‌ها زوال شهرت، برولین با نقش اصلی خود در فیلم جنایی “هیچ کشوری برای مردم سالمند نیست” (۲۰۰۷) دوباره در صدر شهرت قرار گرفت. او برای بازی در نقش دن وایت در فیلم زندگی نامه “شیر” (۲۰۰۸) نامزد جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد.

برولین با بازی در دنیای سینمای مارول شناخته شد، از جمله در فیلم‌های “اونجینیتی وار” (۲۰۱۸) و “پایان بازی مارول” (۲۰۱۹) به عنوان تانوس، و همچنین در فیلم “ددپول ۲” (۲۰۱۸) در نقش کیبل. فیلم‌های دیگر قابل توجه او شامل فیلم‌های “دبلیو” (۲۰۰۸)، “جونا هکس” (۲۰۱۰)، “اصالت جدی” (۲۰۱۰)، “خیابان وال استریت: پول هرگز نمی‌خوابد”(۲۰۱۰)، “مردانی درباره یک عمر” (۲۰۱۲) به عنوان نسخه جوان نماینده کی، “اولدبوی” (۲۰۱۳)، “ویچست فطرتی” (۲۰۱۴)، “اورست” (۲۰۱۵)، “سیکاریو” (۲۰۱۵)، “خواه، سزار!” (۲۰۱۶)، “تنها شجاعان” (۲۰۱۷) و “دون” (۲۰۲۱) هستند.

در سال ۲۰۲۲، برولین در سری داستانی معمایی ماورایی به نام “محدوده خارجی” به تأثیرگذاری پرداخت.

سایر بازیگران فیلم DUNE 2

  • استلان اسکارس گارد – Stellan Skarsgård
  • کارلوت رامپلینگ – Charlotte Rampling
  • تیم بلک نلسون – Tim Blake Nelson
  • استفن مکینلی – Stephen McKinley Henderson
  • سهیلا یعقوب – Souheila Yacoub
  • مولی مکووان – Molly Mcowan
  • بیلی کلمنتس – Billy Clements
  • سامی شیک – Sammy Sheik

بیشتر بخوانید:

[ad_2]
منبع timecity.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 5 =