شنبه , می 4 2024

آپدیت جدیدی از بازی Marvel’s Spider-Man 2 منتشر شد

استودیوی اینسامنیاک گیمز (Insomniac Games)، شب گذشته یک آپدیت به نام 1.002.003 را برای بازی Marvel’s Spider-Man 2 منتشر کرده است.

در این آپدیت جدید بازی اسپایدرمن 2 ، تغییراتی درباره لباس‌های شخصیت، مکانیک‌های گیم‌پلی، عملکرد کلی و ویژگی‌های دسترسی اعمال شده است. در بخش لباس‌های شخصیت، این آپدیت به مشکلات بصری مانند ماسک‌ها و لنزها، به‌ویژه در لباس Amazing Suit 2 می‌پردازد و آن‌ها را رفع می‌کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


آپدیت جدیدی از بازی Marvel’s Spider-Man 2 منتشر شد

در این آپدیت بازی مرد عنکبوتی 2 ، مشکلاتی مانند تار بودن لباس کلاسیک و نورهای درخشان اطراف ماسک Hellfire Gala «پیتر» و همچنین یک مشکل در لباس Iron Spider نیز حل شده است. در مورد گیم‌پلی، تعدادی مشکل تاثیرگذار بر تجربه کاربر برطرف شده‌اند. نگرانی درباره ناپدید شدن اطلاعات ذخیره شده، به خصوص پس از آپدیت قبلی 1.002.000 نیز دیگر وجود ندارند.

راه‌حل‌های مهم دیگر شامل تصحیح اعلان‌هایی است که به اشتباه پیشنهاد می‌دهند که بازی جدیدی را شروع کنید. همچنین، تنظیماتی برای حرکت خورشید در زمان غروب آفتاب و دستورات آموزشی برای ماموریت‌های خاص نیز اعمال شده است.

تغییرات کلی‌تری برای رسیدگی به بافت‌های محیطی و باگ‌های موجود در جهان باز بازی نیز در این آپدیت صورت گرفت. تلاش‌هایی برای افزایش پایداری کلی، شامل کاهش کرش‌های رایج و مشکلات عملکردی که ممکن است بازیکنان در طول بازی با آن‌ها مواجه شوند نیز انجام شده است.

بازی Marvel’s Spider-Man 2

این آپدیت، بخش دسترسی را برای تضمین تجربه بهتر و روان‌تر برای تمامی بازیکنان بهبود می‌بخشد. مسائلی مانند تنظیمات از پیش تعیین شده دسترسی که تنظیم مجدد شخصی‌سازی‌ها پس از مرگ، یا بارگزاری مجدد از چکپوینت‌ها را بررسی می‌کند نیز رفع شده‌اند.

همچنین، مشکلاتی مانند عدم وجود سایه‌زن‌های کنتراست بالا در طول ماموریت‌های خاص ومشکلات مربوط به تفسیر صحیح متن خاص توسط صفحه‌خوان نیز اصلاح گشته‌اند. همچنین، یک ویژگی جدید به نام گزینه Skip Puzzle برای ساده‌تر کردن گیم‌پلی اضافه شده که به طور خاص در بخش Own Choice هدف قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازی Marvel’s Spider-Man 2 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


منبع figar.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 2 =