شنبه , می 18 2024

معرفی فیلم Love Again 2023 ؛ زمان انتشار، داستان و بازیگران

[ad_1]

فیلم Love Again 2023 یکی از موردانتظارترین آثار آمریکایی محسوب می‌شود که توجه‌ها را به خود جلب کرده است. در این مقاله قصد داریم به معرفی کامل فیلم دوباره عشق ۲۰۲۳ بپردازیم.

ساخت یک فیلم کمدی-رمانتیک اگرچه به ظاهر آسان به نظر می‌رسد اما سختی‌های خودش را دارد. اکثر آثاری که در این ژانر ساخته می‌شود با فرض اشتباهی که روایت یک داستان عاشقانه چندان سخت نیست، از ارزش کار خود کم می‌کنند. اما ساخت فیلمی که هم مخاطب را بخنداند و هم او را تحت تاثیر قرار دهد نیازمند دقت کافی است.

فیلم دوباره عشق (Love Again) یک فیلم آمریکایی به نویسندگی و کارگردانی جیمز سی. استروس (James C. Strouse) است. این فیلم در واقع بازسازی اثری آلمانی به نام SMS für Dich است که از رمان سوفی کرامر (Sofie Cramer) ساخته شد. در این مقاله پلازا با معرفی کامل فیلم دوباره عشق ۲۰۲۳ همراه شما هستیم.

فهرست مطالب

تاریخ انتشار فیلم Love Again 2023

ژانر فیلم سینمایی دوباره عشق ۲۰۲۳ عاشقانه، درام و کمدی است. این فیلم در تاریخ 12 مه 2023 (22 اردیبهشت 1402) اکران خواهد شد. مدت زمان فیلم Love Again 2023 هنوز مشخص نشده است.

داستان فیلم دوباره عشق ۲۰۲۳

داستان فیلم دوباره عشق ۲۰۲۳

داستان این اثر از فیلم های 2023 درباره میرا ری زنی است که نامزد خود را از دست داده و در حال کنار آمدن با اندوه نبودن او است‌. به همین خاطر پیام‌هایی عاشقانه به شماره تلفن همراه قدیمی او می‌فرستد و خبر ندارد که شماره به خط کاری مردی به نام باب برنز واگذار شده است. باب کم‌کم تحت تاثیر صداقت و پاکی نهفته در احساسات پشت پیام‌ها قرار می‌گیرد و دوست دارد میرا را ملاقات کند. از طرف دیگر در روزنامه پروژه جمع‌آوری اطلاعات درباره سلین دیون (Celine Dion) خواننده معروف به او محول می‌شود. حال باب برای بدست آوردن دل میرا از سلین دیون کمک می‌خواهد. این خلاصه فیلم Love Again 2023 که برای شما بیان کردیم.

همچنین بخوانید :

بازیگران فیلم Love Again 2023

این اثر پر بازیگر نیست و محوریت داستان بر روی دو شخصیت می‌چرخد. در ادامه با بیوگرافی بازیگران اصلی آشنا شوید.

پریانکا چوپرا جوناس در نقش میرا ری

معرفی فیلم دوباره عشق ۲۰۲۳

  • سن: 40 سال
  • محل تولد: جمشیدپور، هند

پریانکا چوپرا جوناس (Priyanka Chopra Jonas) بازیگر و تهیه‌کننده هندی متولد 18 ژوئیه 1982 (27 تیر 1361) است. او بازیگری را از سال 2004 و فیلم Humraaz شروع کرد. در واقع این برنده شدن در مسابقه دختر شایسته سال 2000 بود که توجه‌ها را به او جلب کرد. او در زمینه‌های خوانندگی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی نیز فعالیت می‌کند و اکنون جز پردرآمدترین بازیگران هندی محسوب می‌شود.

این بازیگر از سال 2017 بازی در فیلم‌های غیرهندی را نیز شروع کرد در اثر معروفی همچون رستاخیزهای ماتریکس (The Matrix Resurrections) حضور پیدا کرد. پریانکا چوپرا جوایزی همچون فیلم ملی هند، فیلم فیر و نشان پادما شری را دریافت کرده است. مجله‌های تایم، فوربز و بی‌بی‌سی این بازیگر را در لیست 100 نفر برتر خود قرار داده‌اند. او در فیلم Love Again 2023 ایفاگر نقش اصلی است.

سم هیوین در نقش باب برنز

بازیگران فیلم Love Again 2023

  • سن: 42 سال
  • محل تولد: بالماسللان، اسکاتلند

سم هیوین (Sam Heughan) بازیگر و تهیه‌کننده اسکاتلندی در 30 آوریل 1980 (10 اردیبهشت 1359) متولد شد. او را بیشتر برای ایفای نقش به جای کاراکتر جیمی فریزر در سریال غریبه (Outlander) می‌شناسند که برای ایفای نقش در آن برنده جایزه بهترین بازیگر مردمی و ساترن شد. هیوین کار خود را از سال 2001 شروع کرد و نخستین تجربه خود را با مینی سریال جزیره در جنگ (Island at War) شروع کرد. او در فیلم سینمایی Love Again 2023 ایفاگر نقش اصلی است.

همچنین بخوانید :

سلین دیون در نقش خودش

هنرپیشه های فیلم دوباره عشق

  • سن: 54 سال
  • محل تولد: شارلمانی، کبک، کانادا

سلین ماری کلودت دیون (Céline Marie Claudette Dion) خواننده اهل کانادا در 30 مارس 1968 (10 فروردین 1347) متولد شد. او را به واسطه صدای قوی و مهارتش در خوانندگی می‌شناسند. این هنرمند پرفروش‌ترین خواننده کانادایی و فرانسوی تمام دوران است. او کار خود را از دهه 1980 شروع کرد و تا کنون بارها برنده گرمی شده است. مشهورترین آهنگ دیون My Heart Will Go On از آلبوم Let’s Talk About Love در سال 1997 است که آهنگ فیلم معروف تایتانیک نیز بود. این هنرمند در فیلم دوباره عشق در نقش خودش حضور دارد.

سایر هنرپیشه های فیلم دوباره عشق عبارتند از:

  • راسل تووی (Russell Tovey)
  • استیو اورام (Steve Oram)
  • امید جلیلی (Omid Djalili)
  • سوفیا بارسلای (Sofia Barclay)
  • لیدیا وست (Lydia West)
  • آرینزه کنه (Arinzé Kene)
  • سلیا ایمری (Celia Imrie)
  • نیک جوناس (Nick Jonas)

بررسی فیلم Love Again 2023

هنوز این فیلم منتشر نشده است و به محض انتشار به نقد فیلم Love Again 2023 خواهیم پرداخت. این اثر بازیگران خوب و سناریوی جالبی دارد. همچنین حضور یک ستاره درخشان موسیقی در این اثر منجر می‌شود تا نمرات فیلم دوباره عشق ۲۰۲۳ بالا برود. باید دید عملکرد این فیلم چگونه خواهد بود.

همچنین بخوانید :

سخن پایانی

بررسی فیلم Love Again 2023

با معرفی فیلم دوباره عشق ۲۰۲۳ همراه شما بودیم. اثری که درباره ستاره معروف سلین دیون و یک عاشقانه ساده است. حضور بازیگر هندی مشهور پریانکا چوپرا و بازیگر پرطرفدار سم هیوین درصد موفقیت این اثر را بالا می‌برد. آیا تریلر فیلم Love Again 2023 را تماشا کرده‌اید؟ شما نیز به محض انتشار و دانلود فیلم دوباره عشق ۲۰۲۳ می‌توانید نظرات خود را با ما در بخش دیدگاه‌های پلازا به اشتراک بگذارید. از همراهی شما متشکریم.

پاراگراف 30 آرون گروپس
منتخب کاربران
[ad_2]
منبع www.plaza.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + نوزده =