پنج‌شنبه , می 9 2024

Relink; تعویق شیرین شرکت Cygames !

بازی Granblue Fantasy: Relink یکی دیگر از مورد انتظار ترین بازی های نقش آفرینی در سال 2022 بود که توسعه دهنده آن با درنظر گیری مسیر جدید سعی بر ارائه یک بازی بی نقص داشته که برای رسیدن به این هدف به اجبار انتشار بازی را به سال 2023 موکول کرد. اما چرا ؟

در خصوص بررسی بازی Granblue Fantasy: Relink به نکات خوبی در ادامه اشاره کرده ایم که از اصلی ترین آنها میتوان دلیل عقب افتادن انتشار بازی تا روند توسعه و طراحی را مدنظر داشت. اگر از دوست داران بازی های فانتزی در دنیای Granblue هستید پیشنهاد میشود نسخه جدید این بازی یعنی Relink که شامل ویژگی های متعددی بوده را از دست ندهید و جهت بررسی بهتر و دقیق تر بازی در ادامه با پلازا همراه باشید که بی شک منصرف نخواهید شد.

فهرست مطالب

بازی Granblue Fantasy: Relink

بررسی بازی Granblue Fantasy: Relink; تعویق شیرین شرکت Cygames !

اگر نگاه بهتری به عنوان این بازی داشته باشید متوجه خواهید شد که از یکسری موارد دووجهی استفاده نموده ایم. امروزه کمتر کسی از عقب افتادن انتشار بازی خوشحال میشود زیرا بسیاری از دوست داران بازی های ویدیویی منتظر انتشار بازی های محبوب خود در تاریخی هستند که توسط سازنده ذکر شده است ولی این مورد در خصوص محصول جدید شرکت Cygames چندان صدق نمیکند. شاید باخود بگویید چرا ؟ برای یافتن پاسخ باما همراه باشید.

بررسی بازی Granblue Fantasy: Relink

بعد از اتمام معرفی بازی Granblue Fantasy: Relink حال قصد داریم دلیل شیرین تعویق بازی را برایتان شرح دهیم.

توسعه دهنده بازی یعنی PlatinumGames Inc. به همراه سایگیمز در حال ساخت یک بازی جدید و جذاب هستند که برای اعمال تغییرات نوین در روند بازی نیاز به یک تست و آزمایش نهایی داشته اند. به  همین دلیل روند ساخت بازی که در سال 2022 تقریبا به اتمام رسیده بود به سال 2023 موکول شد زیرا سایگیمر معتقد است که گیمری که در انتظار بازی بوده نباید شاهد کوچکترین مشکل یا باگی در بازی باشد.

به همین دلیل بود که در عنوان مقاله از “تعویق شیرین” استفاده کردیم زیرا به گفته سازنده قرار است با یک بازی کاملا بی نقص و البته هیجان انگیز سروکار داشته باشید. در خصوص اخبار بازی بدنیست بدانید که توسع ه دهنده این دنیای فانتزی اعلام کرده بود که پس از مدت ها سکوت قصد دارد بازی جدید خود که در سبک اکشن- RPG بوده است را با مشارکت یک شرکت خوب آغاز کند. معرفی اولیه بازی در سال 2017 انجام گرفت که میتوان گفت این دوشرکت تا کنون مشغول ساخت این بازی بوده اند.

تا سال 2017 استودیو PlatinumGames Inc معروف به ساخت بازی های اکشن عالی بوده است که تا سال 2019 یعنی دوسال بعد این عنوان به شرکت همکار این استودیو یعنی Cygames منتقل شد زیرا در این زمان شاهد انتشار بازی های خوبی از این شرکت بوده ایم که یک نمونه بارز آن بازی Bayonetta بوده است که توانست امتیاز بالایی را از سایت های منتقد جهانی و از همه مهمتر کاربران کسب کند.

بررسی بازی Granblue Fantasy: Relink; تعویق شیرین شرکت Cygames !

با افزایش یافتن نقد بازی Granblue Fantasy: Relink در سال 2021 شرکت سایگیمز برای جلوگیری از خدشه دار شدن نام بازی در دنیای مجازی و نگاه گسترده گیمرها تصمیم به انتشار یک تریلر زیبا گرفت که در این ویدیو شاهد نگاه ویژه سازنده و کارگردان بازی بوده ایم. بطور کلی سبک و دنیایی که در ویدیو به نمایش گذاشته شد مربوط به کاوش جهانی بوده که با شخصیت همراه خود باید در مقابل شخصیت های بسیار دیگر در تعامل یا مبارزه باشید. در خصوص گیم پلی بازی Granblue Fantasy: Relink نیز در ابتدا قرار بود که بازی بطور رسمی در سال 2022 عرضه شود ولی این مورد نیز به تعویق افتاد و حال قرار است سال 2023 منتظر این بازی جذاب و نقش آفرینی باشیم.

در خصوص توئیت جدید توسعه دهنده بازی میتوان گفت که آنها سخت مشغول ساخت بازی بوده اند تا کیفیت را بطور کلی بهبود ببخشند که گیمر شاهد یک بازی کاملا جذاب و پویا باشد.  در همین زمینه نیازمند یکسری آموزش های ابتدایی خواهید بود که با استفاده از آنها بتوانید به شکل بهتری با بازی آشنا شوید. همچنین در این توئیت تصاویر جدیدی از بازی Granblue Fes 2023 به نمایش گذاشته شد که معرفی بازی در 21 ژانویه بطور رسمی صورت خواهد گرفت.

محصول در دست ساخت دیگر شرکت CyGames که Granblue Fes 2023 نام داشته روی پلتفرم موبایل و اسپین آف های این کنسول تمرکز داشته که در آن میتوانید شاهد گیم پلی خوبی باشید. این بازی قرار است در رویداد بعدی سایگیمز معرفی شود که میتوان انتظار کسب اطلاعات بیشتر از بازی های Granblue Fantasy Versus و Relink را داشت که این مورد طرفداران Cygames را به آینده ای پرمحتوا دلخوش خواهد نمود.

در طول توسعه 6 ساله این بازی کاربران نیازمند یک خبر خوب از توسعه دهنده بوده اند که سکوت آنها سبب شد تا انتظار کاربران به رویداد جدید Cygames خوش باشد که میتوان انتظار معرفی بازی های خوبی را در این رویداد داشت. بی شک اظطراب و جذابیت های این کنفرانس بازی میتواند برای دوست داران این گیم خوشایند باشد.

بررسی بازی Granblue Fantasy: Relink; تعویق شیرین شرکت Cygames !

در خصوص خود بازی Granblue Fantasy: Relink بدنیست بدانید که تمام منابع گرافیکی ، قطعات سناریویی که مربوط شخصیت ها بوده ، صداگذاری ، موسیقی متن و حالت های بازی به شکل ویژه ای در حال تکامل هستند که در این بخش میتوانید شاهد تعادل گیم پلی حرفه ای و کیفیت دیدنی باشید. همچنین توسعه دهنده قول اجرای بازی قبل از انتشار رسمی در حال اشکال زدایی را اعلام نموده  که با اینکار میتواند بسیاری از نقص و مشکلات بازی را پوشش دهد. استفاده از المان های گرافیکی سبب خواهد شد تا بیننده بتواند تجربه جدیدی از بازی های فانتزی گرافیکی را در اختیار داشته باشد که بی شک صبر کردن تا انتشار ، ارزشش را خواهد داشت.

داستان بازی Granblue Fantasy: Relink در دنیای جزایری جریان داشته که این جزایر در میام ابرها قرار داشته اند. قهرمانان اصلی بازی که معروف به Djeeta و Gran که به زبان عامیانه زن و مرد هستند شامل کاراکتر های مختلفی بوده اند. داستان بازی از جایی آغاز میشود که آنها برای نجات لیریا که دختر جوان و مرموزی از امپراطوری Erste بوده دست بکار میشوند. لیریا به دلایل نامشخصی از امپراطوری فرار کرده است ولی شخصیت های بازی این مورد را میدانند  که اگر قدرت لیریا به پایان رسید و یا دست شخصی بیوفتد قطعا زندگی آنها تحت این مشکل آسیب بسیاری خواهد دید. بازی در دو حالت داستانی تک نفره و ماموریت آنلاین جریان خواهد داشت که در حالت Co-op تا حداکثر 4 نفر میتوانید بازی را اجرا کنید و از ان لذت ببرید.

 

پلتفرم های بازی Granblue Fantasy: Relink

بررسی بازی Granblue Fantasy: Relink; تعویق شیرین شرکت Cygames !

براساس اطلاعاتی که بدست آورده ایم این بازی قرار است برای پلتفرم هایی نظیر پلی‌استیشن ۵ ، پلی‌استیشن ۴ ، مایکروسافت ویندوز انتشار داده شود که بی شک شاهد کیفیت خوبی خواهیم بود.

سیستم مورد نیاز برای بازی Granblue Fantasy: Relink

همانطور که گفته شد برخی اطلاعات بازی قرار است در سال 2023 منتشر شود که سیستم مورد نیاز بازی نیز جزو همان موارد بوده است. ولی طبق گرافیک بالا و ویژگی های بسیار در کنترل بازی میتوان انتظار یک سیستم قوی را داشت که اگر از این نوع سیستم برخوردار نیستید تا زمان انتشار میتوانید فکری برای تهیه آن داشته باشید.

تاریخ عرضه بازی Granblue Fantasy: Relink

در بخش های مختلفی از توضیحات فوق به تاریخ انتشار بازی Granblue Fantasy: Relink اشاره شد که تنها میتوان سال 2023 را برای این بخش بکار برد. اگر در این زمینه اطلاعاتی دارید که به اثبات رسیده میتوانید آنرا در بخش نظرات برایمان ارسال کنید.

سخن پایانی

بازی Granblue Fantasy: Relink بی یکی از گزینه های خوب سال 2023 در میان بهترین ها بوده است که توسعه دهنده آن بالغ بر 6 سال است که روی بازی فعالیت داشته و میتوان انتظار یک بازی ایده ال و بی نقص را از آن داشت. نظر شما در این مورد این بازی چیست ؟ شما عزیزان میتوانید نظرات و پیشنهادات خود در مورد این بازی و روند مقاله نویسی را برایمان در بخش نظرات ارسال کنید که اینکار سبب بهتر دیده شدن مقاله در میان کاربران خواهد شد.

پاراگراف 30 آرون گروپس
منتخب کاربران

منبع www.plaza.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 2 =