شنبه , می 18 2024

معرفی و بازیگران فیلم جوجه تیغی 【داستان + جزئیات زمان اکران 】

[ad_1]

حامد کمیلی

سیّد حامد کمیلی (زادهٔ ۱۴ تیر ۱۳۶۱) بازیگر ایرانی است. او بازیگری در سینما را با فیلم تردید (۱۳۸۷) ساخته واروژ کریم‌مسیحی آغاز کرد که این فیلم موفق به کسب سیمرغ بلورین بهترین فیلم سال در جشنواره فیلم فجر شد. کمیلی با بازی در نقش «الیاس» در مجموعهٔ تلویزیونی اغما (۱۳۸۶) به شهرت رسید.

معرفی و بازیگران فیلم جوجه تیغی 【داستان + جزئیات زمان اکران 】: پامته آ پناهی ها

پانته آ پناهی ها

پانته‌آ پناهی‌ها متولد۱۳۵۶ در تهران، بازیگر تئاتر، سینما، تلویزیون و منشی صحنه اهل ایران است. وی در آلبوم در شعله با تو رقصان به همراه صابر ابر با مهیار علیزاده همکاری داشته‌است.

معرفی و بازیگران فیلم جوجه تیغی 【داستان + جزئیات زمان اکران 】: هادی کاظمی

هادی کاظمی

سید هادی کاظمی متولد ۱۳ آبان ۱۳۵۵ است. وی با بازی در سریال شب‌های برره ساختهٔ مهران مدیری به شهرت رسید و در آثار دیگر مدیری نیز ظاهر شد. از دیگر آثار بازیگری او می‌توان به قهوه تلخ، سال‌های دور از خانه، قبلهٔ عالم و علی‌البدل اشاره نمود.

معرفی و بازیگران فیلم جوجه تیغی 【داستان + جزئیات زمان اکران 】: آناهیتا درگاهی

آناهیتا درگاهی

آناهیتا درگاهی در ۷ بهمن ماه سال ۱۳۶۵ در تهران به دنیا آمد. آموزش هنر نقاشی را از هفت‌سالگی نزد عباس کاتوزیان آغاز کرد و تاکنون در ایران و چند کشور دیگر، چندین نمایشگاه انفرادی برپا کرده و در چندین نمایشگاه گروهی نیز حضور فعال داشته است.

او در کنار فعالیت در عرصه‌های نقاشی و بازیگری، تهیه‌کنندگی موزیک ویدئوی پردۀ آخر از رضا کیانیان و یکی از کنسرت‌های آرین کشیشی را عهده‌دار بوده است.

درگاهی، در عرصه سینما و تئاتر به‌عنوان بازیگر نیز فعالیت دارد. او نخستین دوره‌های بازیگری را نزد فرزاد مؤتمن گذراند. مؤتمن در سال ۱۳۹۴ او را برای بازی در فیلم خود با عنوان آخرین بار کی سحر را دیدی؟ برگزید.

آناهیتا درگاهی تحصیلات خود را در رشته هنر ادامه داد و کارشناسی‌اش را در رشته گرافیک و کارشناسی ارشدش را در رشته نقاشی از دانشگاه هنر تهران دریافت کرد. او در دی‌ماه ۱۳۹۵ با اشکان خطیبی، بازیگر، مجری، خواننده و کارگردان تئاتر، ازدواج کرد.

معرفی و بازیگران فیلم جوجه تیغی 【داستان + جزئیات زمان اکران 】: هومن برق نورد

هومن برق نورد

هومن برق‌نورد متولد ۵ دی ۱۳۴۸ در تهران، یک بازیگر ایرانی تئاتر، سینما و تلویزیون است. وی بیشتر در فیلم‌های طنز به ایفای نقش می‌پردازد. ورود او به قاب تلویزیون در سال ۱۳۷۴ با سریال “ابووهیب بهلول” صورت گرفت و با فیلم “یک تکه نان” در سال ۱۳۸۳ تجربه بازی در سینما را به دست آورد.

از جمله آثار مهم او می‌توان به بازی در سریال “ساختمان پزشکان” در سال ۱۳۸۹، “دزد و پلیس” در سال ۱۳۹۱ و “دودکش” در سال ۱۳۹۲ اشاره کرد.

هومن برق‌نورد در چندین فیلم و سریال به همراه بهنام تشکر بازی کرده است و اغلب به عنوان نسخه ایرانی لورل و هاردی شناخته می‌شوند.

معرفی و بازیگران فیلم جوجه تیغی 【داستان + جزئیات زمان اکران 】: پژمان بازغی

پژمان بازغی

پژمان بازغی در تاریخ ۱۹ مرداد سال ۱۳۵۳ در یک خانوادهٔ ۵ نفره در تهران به دنیا آمد. در طول دوران کودکی به دلیل شغل پدرش، در شهرهای مختلف زندگی کرد.

پس از تولد، چهار سال در تهران و در منازل سازمانی نیروی دریایی سپری کرد و همزمان با پیروزی انقلاب ۱۳۵۷ ایران به شهر رشت نقل مکان کردند.

با شروع جنگ ایران و عراق و اعزام پدرش به بوشهر برای محافظت از مرزهای آبی ایران و خلیج فارس، خانواده به تهران بازگشتند.

با پذیرش در دانشگاه آزاد واحد لاهیجان در رشته مهندسی معدن، پژمان بازغی به آنجا بازگشت و در همان جا با صنعت سینما آشنا شد.

در سال ۱۳۷۳ با ورود به سینمای جوانان مرکز گیلان در اولین فیلم خود با عنوان “اعتراف” به کارگردانی مجید فهیم خواه نقش ایفا کرد. سپس به مدت دو سال در سریال تلویزیونی “آژانس دوستی” حضور پیدا کرد که باعث شهرت وی شد.

بازغی در فیلم‌هایی همچون “جوانی”، “بلوغ” و مجموعه “گمگشته” نقش آفرینی کرد که منجر به تثبیت جایگاه او در صنعت سینما و تلویزیون شد.

وی همچنین در برنامه‌های تلویزیونی مجری بوده و در برنامه‌هایی مانند “چند درجه”، “کودک شو” و برنامهٔ سال تحویل ۱۳۹۶ شبکهٔ دو سیما حضور داشت.

معرفی و بازیگران فیلم جوجه تیغی 【داستان + جزئیات زمان اکران 】: نازنین بیاتی

نازنین بیاتی

نازنین بیاتی در تاریخ ۱۵ دی ۱۳۶۸ است. بیاتی یک فارغ‌التحصیل رشتهٔ تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی تنکابن است. وی در نخستین حضور سینمایی خود در فیلم “دربند” به نمایش درخشید و برای این نقش نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن در سی و یکمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم فجر شد.

همچنین در نظرسنجی از سوی نویسندگان و منتقدان به عنوان بهترین بازیگر نقش اول زن از هفتمین جشنواره منتقدین سینما انتخاب شد. وی همچنین برای بازی در سریال تلویزیونی “گلشیفته” تندیس بهترین بازیگر زن کمدی از نوزدهمین دوره جشنواره حافظ را دریافت کرد.

نازنین بیاتی همچنین در سریال تلویزیونی “عروسکی شکرستان” به عنوان طراح صحنه، طراح لباس و صداپیشه شخصیت‌های “رؤیا و پیشگو” با حضور حسن رادفر همکاری کرد.

سایر بازیگران فیلم جوجه تیغی

  • هادی عطایی فر
  • مهتاب ثروتی
  • آیدا ماهیانی
  • صحرا اسدالهی
  • آرزو نبوت
  • نگار فروزنده
  • امید روحانی
  • مهراب قاسم خانی
  • نوشین تبریزی

بیشتر بدانید:

[ad_2]
منبع timecity.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 2 =