چهارشنبه , می 1 2024

سریال Oldboy ساخته خواهد شد

اخیرا اعلام شده است که «لاینزگیت» با «پارک چان ووک» همکاری می‌کند تا سریال Oldboy یک اقتباس تلویزیونی انگلیسی زبان از فیلمی به همین نام را بسازد.

«پارک» کارگردانی و نویسندگی فیلم اصلی را برعهده داشت که بر اساس یک مانگای ژاپنی به همین نام ساخته شده بود. او نسخه سری جدید را به همراه شریکش «سید لیم» تولید خواهد کرد. مدیران اجرایی «کورتنی موک» و «تارا جوشی» بر این پروژه برای «لاینزگیت» نظارت می‌کنند. «برایان ویزر» بر سر این این موضوع مذاکره کرده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


ساخت سریال Oldboy

«پارک» در این رابطه گفت:

«لاینزگیت» دیدگاه خلاقانه من برای ساخت سریال Oldboy را با آغوش باز می‌پذیرد. من مشتاقانه منتظر کار با استودیویی هستم که نام تجاری آن جسورانه و ریسک‌پذیر باشد.

Oldboy که ابتدا در سال 2003 منتشر شده بود، داستان مردی را روایت می‌کند که ربوده و به مدت 15 سال در یک اتاق هتل زندانی می‌شود. او به طور ناگهانی بدون هیچ توضیحی آزاد شده و می‌فهمد که پنج روز فرصت دارد تا دلیل زندانی شدنش را پیدا کند یا با عواقب آن روبرو شود. «چوی مین سیک»، «یو جی تائه»، «کانگ هی جونگ» و «اوه دال سو» بازیگران این فیلم بودند. این فیلم پس از اکران، مورد تمجیدهای باورنکردنی قرار گرفت و به طور گسترده به عنوان یکی از بهترین فیلم‌های قرن بیست و یکم شناخته می‌شود.

سریال Oldboy

«اسکات هربست»، معاون اجرایی و مدیر توسعه فیلمنامه «لاینزگیت»، گفت:

«پارک» یکی از رویایی‌ترین داستان‌نویسان نسل ماست و ما هیجان‌زده هستیم که با او در ارائه شاهکار سینمایی‌اش شریک می‌شویم. این مجموعه اقتباسی از Oldboy دارای قدرت عاطفی خام، صحنه‌های مبارزه نمادین و سبک احشایی است که اثر را به یک فیلم کلاسیک تبدیل کرده است.

اگر این سریال به جلو پیش برود، اولین نسخه انگلیسی زبان Oldboy نخواهد بود. نسخه آمریکایی با بازی «جاش برولین»، «الیزابت اولسن»، «شارلتو کوپلی»، «ساموئل ال جکسون» و «مایکل ایمپریولی» در سال 2013 با کارگردانی «اسپایک لی» منتشر شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخت سریال Oldboy چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Ign


منبع figar.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − شانزده =