دوشنبه , آوریل 29 2024

ربکا فرگوسن از آینده سریال Silo می‌گوید

ربکا فرگوسن ستاره سریال Silo محصول سرویس آنلاین اپل تی‌وی پلاس به تازگی از وضعیت آینده این سریال گفته است.

تبلیغات

سریال «سیلو» محصولی از سرویس آنلاین اپل تی‌وی پلاس به شمار می‌رود که بر اساس مجموعه کتاب‌هایی به نام Wool نوشته هیو هاوی ساخته شده و اولین فصل از آن نیز در سال گذشته میلادی پخش شده بود. حالا نیز ستاره این سریال از وضعیت فصل‌های بعدی این سریال گفته است.

ربکا فرگوسن در مصاحبه تازه خودش از برنامه‌ها برای آینده این سریال گفته، به خصوص این برنامه که چطور این سریال مورد تحسین قرار گرفته و درست به پایان برسد و احتمالا فصل‌های سوم و چهارم آن پشت سرهم فیلم‌برداری شوند. او همچنین تأیید کرده که فیلم‌برداری فصل دوم سریال «سیلو» که به خاطر اعتصابات بازیگران در سال گذشته به تعویق افتاده بود، تکمیل شده است.

ربکا فرگوسن از آینده سریال Silo می‌گوید - گیمفا
سریال Silo

این بازیگر بیان کرده:

باور دارم که این سریال یک پایان دارد و من زمان آن را می‌دانم ولی فعلا چیزی نمی‌گویم. البته چیز اسرارآمیزی وجود ندارد. این سریال بر اساس سه کتاب اصلی ساخته می‌شود و سه کتاب نیز در قالب چهار فصل ساخته خواهند شد. پس در صورتی که اتفاقی غیرمنتظره از سوی عوامل سرویس آنلاین اپل تی‌وی پلاس رخ ندهد، می‎‌توان گفت که فصل اول تمام شده، فیلم‌برداری فصل دوم انجام شده و در آینده پخش خواهد شد. از سوی دیگر نیز انتظار می‌رود که سریال برای فصل سوم و چهارم تمدید شود. و فکر می‌کنم که فصل سوم و چهارم را پشت سر هم فیلم‌برداری کنیم.

سریال «سیلو» توسط نویسنده برجسته گراهام یوست ساخته شده و خود وی نیز به عنوان مدیر اجرایی این سریال فعالیت دارد. در حال حاضر هنوز تاریخی برای پخش فصل دوم سریال «سیلو» از سوی سرویس آنلاین اپل تی‌وی پلاس اعلام نشده است.

منبع: comicbook


منبع gamefa.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × دو =