پنج‌شنبه , می 16 2024

درست یک هفته پیش از عرضه‌ی بازی استارفیلد اتفاق جالبی افتاد

[ad_1]

کمپانی مایکروسافت درست یک هفته پیش از عرضه‌ی بازی مورد انتظار استارفیلد، عرضه‌ی اشتراک یک دلاری سرویس گیم پس را متوقف کرد؛ البته که کمپانی نمی‌خواهد کسی با پرداخت تنها یک دلار، به تجربه‌ی این بازی بپردازد!

اشتراک یک دلاری سرویس گیم پس یک گزینه‌ی جذاب از سوی ایکس باکس بود که برای افرادی که اولین بار از این سرویس استفاده می‌کردند بتوانند تنها با پرداخت یک دلار، از خدمات آن استفاده کنند؛ امسال نیز این مدل پرداختی چندبار از دسترس خارج شد و دوباره در دسترس قرار گرفت اما اکنون دوباره شاهد قطع دسترسی آن برای افراد هستیم.

درست یک هفته پیش از عرضه‌ی بازی استارفیلد، کمپانی مایکروسافت دوست ندارد کسی با پرداخت تنها یک دلار از تجربه‌ی بزرگ‌ترین انحصاری تاریخ ایکس باکس یعنی استارفیلد بهره‌مند شود؛ افراد باید همچنان مانند قبل برای دریافت اشتراک کامپیوترهای شخصی 10 دلار بپردازند، برای کنسول 11 دلار و برای سطح Ultimate آن 17 دلار بپردازند.

بازی اکشن نقش آفرینی استارفیلد در تاریخ ششم سپتامبر (15 شهریور) برای کامپیوترهای شخصی و کنسول ایکس باکس سری عرضه خواهد شد و از روز عرضه، برای مشترکین سرویس گیم پس در دسترس خواهد بود. با خرید نسخه‌ی Premium Edition نیز پنج روز زودتر خواهید توانست تا بازی را تجربه کنید.

آخرین اخبار بازی را از سایت پی‌اس ارنا بخوانید.

[ad_2]
منبع psarena.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + نه =