دوشنبه , آوریل 29 2024

بازی Black Panther یک اثر جهان باز خواهد بود

«الکترونیک آرتز» در حال ساخت بازی Black Panther است و به نظر می‌رسد که یک عنوان جهان باز و هیجان‌انگیز به انتشار خواهد رسید. توسعه بازی بلک پنتر به عهده استودیوی جدید «Cliffhanger Games» است و انتظارات بسیاری از آن در حال حاضر وجود دارد. تاکنون جزئیات خاصی از بازی پلنگ سیاه منتشر نشده، اما احتمال جهان باز آن باعث هیجان و سرشار شدن طرفداران دنیای مارول شد.


ادامه مطلب در ادامه بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار بازی، می‌توانید به بخش اخبار بازی یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


بازی Black Panther یک اثر جهان باز خواهد بود

این فراخوان برای جذب نیروی طراح اصلی سندباکس منتشر شده و «Cliffhanger Games» در جستجوی یک فرد است که قالب و الگوی بازی بلک پنتر را توسعه دهد. این فراخوان بیان می‌کند که محیط جهان باز اساسی از بازی بلک پنتر خواهد بود. دنیای بازی زنده و پویاست و با کاوش بازیکن، تکامل خواهد یافت و پویایی خود را حفظ خواهد کرد.

بازی Black Panther

استودیوی «Cliffhanger Games» با رهبری «کوین استفنز» در کنار سایر سازندگان سری بازی‌های God of War، Halo Infinite و Call of Duty مسئول کار روی بازی Black Panther خواهند بود. استفنز قبلا در استودیوی «Monolith Productions» حضور داشته و به عنوان کارگردان بازی Middle-earth: Shadow of Mordor نیز شناخته می‌شود. همچنان اطلاعات زیادی از این بازی مورد انتظار منتشر نشده و باید تا انتشار تریلر و اخبار بیشتر صبر کنیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی جهان باز بودن بازی Black Panther چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


منبع figar.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × یک =