دوشنبه , آوریل 29 2024

بهترین سریال های کمدی 2024 ؛ تا سر حد مرگ بخندید

لیست بهترین سریال های کمدی 2024 اینجاست تا علاقه‌مندان این ژانر را با جدیدترین عناوین، روایات و صحنه‌های طنزآمیز و جذاب آشنا کند.

سریال‌های کمدی یکی از پرطرفدارترین آثار تلویزیونی هستند. این مجموعه‌ها به جمعیت عظیمی از مخاطبان خنده و سرگرمی می‌بخشند و برای تفریح و رفع استرس‌های روزمره مردم بسیار مؤثرند.

جدیدترین سریال های کمدی با بازیگران حرفه‌ای، فیلمنامه برجسته و کارگردانی فوق‌العاده، می‌توانند تجربه‌ای خاص و هیجان‌انگیز را برای تماشاگران خلق کنند. آن‌ها اغلب با شخصیت‌های قوی و خنده‌دار، داستان‌های جذاب و پرشور را به تصویر می‌کشند و به موفقیت‌های بزرگ اقتصادی، سرگرمی و اجتماعی تبدیل می‌شوند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


صفحه نمایش کوچک با بهترین سریال های کمدی 2024 خنده‌های بزرگی را به همراه دارد. Abbott Elementary و سایر سریال‌های موفق برنده امی فصل‌های جدیدی را آغاز کرده، و نمایش‌های جدیدی مانند Grimsburg و Extended Family قبلاً قول داده‌اند که تلویزیون را جذاب‌تر کنند.

بهترین سریال های کمدی 2024

سال 2024 نیز همانند سال‌های گذشته، سالی پربار برای عرصه سریال کمدی جدید است. هرساله تعداد زیادی سریال کمدی جدید به روی آنتن رفته و مخاطبان را به خنده و سرگرمی دعوت می‌کنند. این سریال‌ها با تنوع موضوعات، جذابیت نوشتاری و بازیگری و همچنین استفاده از طنز و کمدی، مخاطبان را به خود جذب می‌کنند و تجربه‌ای لذت‌بخش را به آن‌ها هدیه می‌دهند. در این مقاله، به بررسی برخی از بهترین سریال های کمدی 2024 می‌پردازیم.

در ادامه لیست بهترین سریال های کمدی 2024 را مشاهده خواهید کرد. این لیست به انتخاب تیم تحریریه فیگار نوشته شده است.

بهترین سریال های کمدی 2024

جدیدترین سریال های کمدی با توجه به کیفیت داستان، بازیگری، نوشتار و موفقیت‌های برجسته خود، جایگاه ویژه‌ای در بین مخاطبان و منتقدان کسب کرده‌اند. هرکدام از لیست بهترین سریال کمدی 2024 در حوزه‌های مختلفی از خانواده و دوستان تا موضوعات اجتماعی و سیاسی، داستان‌هایی جذاب و خنده‌دار را به تصویر می‌کشند.

زیاد ذوق‌زده نشو (Curb Your Enthusiasm) – فصل 12

بهترین سریال های کمدی 2024
بهترین سریال کمدی 2024
  • کارگردان: لری دیوید
  • بازیگران: لری دیوید، جف گارلین، شریل هاینز
  • تاریخ انتشار: 4 فوریه 2024 (15 بهمن 1402)

پس از نزدیک به سه سال استراحت در هنگام پخش، سریال نمادین «لری دیوید» از «HBO» برای دوازدهمین و آخرین فصل خود بازگشت. این سریال یک اثر تلویزیونی آمریکایی است که در آن «لری دیوید»، نویسنده و تدوین‌گر معروف سریال کمدی ساینفلد، حضور دارد.

این سریال در چندین دوره نامزد و یک بار برنده جایزه امی و همچنین یک جایزه گلدن گلوب شد. در این پروژه، بازیگران بدون داشتن دیالوگ‌های آماده، در چهارچوبی که برای آن‌ها تعیین شده است، به صورت بداهه و خلاقانه عمل می‌کنند. همچنین، تمامی صحنه‌ها با استفاده از دوربین دستی فیلم‌برداری می‌شوند. اگر به دنبال سریال کمدی جدید هستید، فصل 12 این سریال را از دست ندهید.

خانواده گسترده (Extended Family)

بهترین سریال های کمدی 2024
سریال کمدی جدید
  • کارگردان: مایک اومالی
  • بازیگران: جان کرایر، دونالد فایسون، ابیگیل اسپنسر
  • تاریخ انتشار: 23 دسامبر 2024 (2 دی 1402)

Extended Family از جدیدترین سریال های کمدی، انتظارات از روابط بزرگسالان و پویایی در خانه را تغییر می‌دهد. «جیم» و «جولیا»، پس از یک طلاق دوستانه، درباره نحوه بزرگ کردن فرزندان خود تصمیم‌گیری می‌کنند. زمانی که «تری»، صاحب تیم ورزشی، وارد صحنه شده و قلب «جولیا» را به دست می‌آورد، پیمایش در آب‌های طلاق و تقسیم فرزندان برای «جیم» پیچیده‌تر می‌شود.

گرلزفایواوا (Girls5eva) – فصل 3

بهترین سریال های کمدی 2024
دیدترین سریال های کمدی
  • کارگردان: مردیت اسکاردینو
  • بازیگران: سارا باریل، رنه الیز گلدزبری و پائولا پل
  • تاریخ انتشار: 14 مارس 2024 (24 اسفند 1402)

پس از دو فصل، حالا انتشار Girls5eva بر عهده «نتفلیکس» است. فصل 3 این کمدی موزیکال که داستان «سارا باریل»، «رنه الیز گلدزبری» و «پائولا پل» به عنوان اعضای یک گروه دخترانه دهه 90 را روایت می‌کند، پخش خود را از 14 مارس آغاز کرد.

دبستان ابوت (Abbott Elementary) – فصل 3

بهترین سریال های کمدی 2024
سریال کمدی جدید خارجی
  • کارگردان: کوئینتا برانسون
  • بازیگران: کوئینتا برانسون، تایلر جیمز ویلیامز و جنل جیمز
  • تاریخ انتشار: 7 فوریه 2024 (18 بهمن 1402)

سریال Abbott Elementary بازگشته و فصل سوم آن در تاریخ 7 فوریه پخش شد. این سریال برنده پنج جایزه امی در مراسم ژانویه امسال است و باعث شادی و هیجان یک ترم دیگر از شوخی‌ها و اتفاقات هیجان انگیز در کلاس‌ها و اتاق استراحت می‌شود.

Abbott Elementary یک مجموعه تلویزیونی کمدی آمریکایی است که توسط «کوئینتا برانسون» برای «ABC» در دست ساخت قرار گرفت. «برانسون» در نقش «جانین تیگز»، در دبستان «ابوت» که بودجه کافی ندارد، نقش معلم کلاس دوم همیشه خوش بین را بازی می‌کند.

باب هارتز آبیشولا (Bob Hearts Abishola) – فصل 5

بهترین سریال های کمدی 2024

  • کارگردان: چاک لوری
  • بازیگران: بیلی گاردل، فولاک اولوفوئیکو و کریستین ابرسول
  • تاریخ انتشار: 12 فوریه 2024 (23 بهمن 1402)

باب هارتز ابیشولا یک کمدی تلویزیونی آمریکایی است که توسط «چاک لوری»، «ادی گورودتسکی»، «آل هیگینز» و «جینا یاشر» ساخته شده و در 23 سپتامبر 2019 از شبکه CBS به انتشار رسید. این سریال برای پنجمین و آخرین فصل خود در 12 فوریه بازگشت و پایان داستان عشق غیر محتمل «چاک لوری» با بازی «بیلی گاردل» و «فولاک اولوفوئیکو» را نشان می‌دهد.

گریمزبورگ (Grimsburg) – فصل 2

بهترین سریال های کمدی 2024

  • کارگردان:  کاتلان مک کللند و متیو شلیسل
  • بازیگران: جان هم، ریچل درچ و ارین هیز
  • تاریخ انتشار: 7 ژانویه 2024 (17 دی 1402)

سریال کمدی جدید گریمزبورگ یک اثر انیمیشنی آمریکایی است که توسط «کاتلان مک کللند» و «متیو شلیسل» برای شرکت «فاکس» ساخته شد. این مجموعه در 7 ژانویه 2024 در «Animation Domination» به نمایش درآمد. در اکتبر 2022، سریال برای فصل دوم تمدید شده و فصل اول در 12 می 2024 به پایان می‌رسد.

دادگاه شبانه (Night Court) – فصل 2

بهترین سریال های کمدی 2024

  • کارگردان: راینهولد ویگ
  • بازیگران: ملیسا راوش، جان لاروکت و کاپیل تالوالکار
  • تاریخ انتشار: 2 ژانویه 2024 (12 دی 1402)

دادگاه شبانه جزو برترین سریال های کمدی 2024 و بازسازی یک مجموعه با همین نام است که در ابتدا از سال 1984 تا 1992 پخش شد. این سریال در 17 ژانویه 2023 در «NBC» به انتشار رسید.

«ملیسا راوش»، «جان لاروکت» و… در دادگاه شبانه برای قسمت دیگری از بازسازی کمدی بازگشته‌اند. طرفداران در یک اپیزود ویژه تعطیلات که چند روز قبل از پخش فصل دوم در 2 ژانویه پخش شد، طعم اتفاقات آینده را چشیدند. در اپیزود جشن، «ابی استون» قاضی «راخ» و «دن فیلدینگ از «لاروکت» در نقش بابانوئل و یک جن ظاهر شدند تا کریسمس یک دختر کوچک را نجات دهند.

هنوز نمرده (Not Dead Yet) – فصل 2

بهترین سریال های کمدی 2024
بهترین سریال های کمدی 2024
  • کارگردان: کیسی جانسون و دیوید ویندزور
  • بازیگران: بریتنی اسنو، اد بیگلی جونیور و ریا پرلمن
  • تاریخ انتشار: 7 فوریه 2024 (18 بهمن 1402)

Not Dead Yet که جزو محبوب ترین سریال های کمدی 2024 به شمار می‌رود، توسط «دیوید ویندزور» و «کیسی جانسون» برای «ABC» ساخته شده است. در فصل دوم که در 7 فوریه پخش شد، Not Dead Yet با اجراهای خنده‌دارتری از بازیگران اصلی بازگشت. این مجموعه با «بریتنی اسنو»، «اد بیگلی جونیور»، «ریا پرلمن»، «جولیا سوینی» و دیگر بازیگران آغاز شد.

شلدون جوان (Young Sheldon) – فصل 7

بهترین سریال های کمدی 2024

  • کارگردان: چاک لوری و استیون مولارو
  • بازیگران: ایان آرمیتیج، زوئی پری و لانس باربر
  • تاریخ انتشار: 15 فوریه 2024 (26 بهمن 1402)

پیش درآمد موفق بیگ بنگ تئوری و یکی از جذاب ترین سریال های کمدی 2024 برای یک فصل گذشته بازگشت و در 15 فوریه پخش شد. «CBS» فاش کرد که یانگ شلدون با پخش یک قسمت پایانی یک ساعته در 16 می به پایان می‌رسد.

شلدون جوان یک سریال کمدی آمریکایی است که توسط شبکه «سی‌بی‌اس» تولید می‌شود. این مجموعه توسط «چاک لوری» و «استیون مولارو» ساخته شده و به عنوان اسپین‌آفی از سریال معروف و کمدی تلویزیونی تئوری بیگ بنگ و بر اساس شخصیت «شلدون کوپر» عرضه می‌شود.

فمیلی گای (Family Guy) – فصل 22

بهترین سریال های کمدی 2024

  • کارگردان: ست مک فارلین
  • بازیگران: الکس بورستین، ست گرین و میلا کونیس
  • تاریخ انتشار: 6 مارچ 2024 (16 اسفند 1402)

انیمیشن و سریال کمدی خارجی «ست مک فارلین»، یعنی Family Guy، بیست و دومین فصل خود را با پخش در اواسط هفته از 6 مارس از سر گرفت. فمیلی گای یک مجموعه انیمیشن کمدی تلویزیونی است که توسط «ست مک‌فارلن» ساخته شده و از طریق شبکه رسانه‌ای «فاکس» پخش می‌شود.

داستان اصلی این مجموعه حول محور خانواده‌ای خیالی به نام خانواده «گریفن» در شهر خیالی کوهاگ در رود آیلند می‌چرخد که ماجراهای عجیب و خنده‌دار زیادی را پشت سر می‌گزارند.

سوالات متداول

بهترین سریال کمدی کره ای چیست؟

از بهترین سریال های کمدی کره‌ای می‌توان به Welcome to Waikiki، The Fiery Priest و Good Manager اشاره کرد.

دیگر جدیدترین سریال های کمدی کدامند؟

The Gentlemen، Shrinking و ted با فصول تازه از دیگر سریال‌های جدید سال به شمار می‌روند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی مطلب بهترین سریال های کمدی 2024 چه بود؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع figar.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 2 =